Apua! Spermani oli ruskeahkoa.
Niin siis vetelin tuossa mällit, säikähdin mitä siihen paperiin oikein lensi? On ilmeisesti jotain kuivunutta verta? Ainankin nopealla googlettamisella. Paripäivää sitten olin yhdynnässä ja vähän rajummassa sellaisessa. Ajattelin että onkohan muilla kokemuksia?
Kommentit (20)
Onpas täällä taas ihania juttuaj illan päätteeksi...
Ei ole vaarallista. Jos ei asetu parissa viikossa ni sit lääkäriin
Joo, mullakin silloin tällöin tuommoista, etenkin jos on rajumpaa puuhastelua ollut. Menee luultavasti ohi aika pian.
Eturauhassyöpä. Tervetuloa jengiin. Ensin leikataan munat ja sitten kuollaan!
Muna poistetaan, mutta halu jätetään!
Urologi ehkä parempi paikka selvittää kuin täällä.
Vierailija kirjoitti:
Urologi ehkä parempi paikka selvittää kuin täällä.
Joo. Spermassa oleva veri ei ole hyvä merkki. Jos tuo tapahtuu vielä toisen kerran peräkkäin niin lääkäriin. Vähintäänkin virtsaputken tulehdus mutta sen pitäisi kyllä sattua niin että istut jo päivystyksessä.
Kyllähän sperman väri tummenee ja koostumus muuttuu paksummaksi jos on pari viikkoa selibaatissa hirveässä puutteessa á la intti mutta ei siitä nyt ruskeaa pitäisi tulla.
Koeta uudestaan, jos on vielä, niin lekurille.
Mulla oli pari vuotta sitten aamupissassa verta pari kertaa ja spermassakin huomasin just tuollaista ruskeaa jäämää. Kävin lekurissa yksityisellä ja tuli saman tien lähete julkiselle tutkimuksiin, jonne aika nopeasti pääsikin. Virtsan irtosolukokeet, lantionseudun röntgenkuvaukset varjoaineineen ja rakon tähystys.
Mitään ei löytynyt ja sanottiin että näitä joskus tulee, voi olla pieni limakalvovaurio vähän samaan tapaan kuin jokin nenäverenvuoto. Mutta aina otetaan herkästi tutkimukseen jos noita tulee, joten kannattaa mennä ennemmin kuin pohtia yökaudet valvoen.
M54
Vierailija kirjoitti:
Mitään ei löytynyt ja sanottiin että näitä joskus tulee, voi olla pieni limakalvovaurio vähän samaan tapaan kuin jokin nenäverenvuoto. Mutta aina otetaan herkästi tutkimukseen jos noita tulee, joten kannattaa mennä ennemmin kuin pohtia yökaudet valvoen.
M54
Nämä ovat sellaiset oireet että jos kyseessä EI ole vain pieni limakalvovaurio niin eturauhas-, tai kivessyöpä on mukana listalla eikä jälkimmäisen kanssa kannata jäädä edes haukkaamaan pikkupurtavaa matkalla tutkimuksiin.
Lääkäriin kannattaa mennä, jos toistuu. Useimmiten tuo ei ole vaarallista, vaan ainostaan pieni hiusverisuonen vuoto jossain. Mutta pahimmillaan tuo voi olla merkki vakavemmasta ja hoitoa vaativasta jutusta. Siksi rohkeesti lääkäriin vaan, niin tulee selvitettyä.
Kerran kävi minullakin noin ja paniikki iski. Tulehdus ehkä, ei ole vaarallista jos ei kestä pidempään.
mulla aina kellertävää, ei kiva, kun naiset aina ihmettelee väriä.
Vierailija kirjoitti:
kiva! ja täälläkin alapeukutetaan, täytyy ruveta tumputtaaan tattia yksin pimeässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kiva! ja täälläkin alapeukutetaan, täytyy ruveta tumputtaaan tattia yksin pimeässä.
Älä ota itseesi, täällä näyttää olevan ketjun virallinen alapeukuttaja herännyt viikonlopun viettoon ja juoksee läpi kaikki ketjut joissa mitään seksiin liittyvää puhutaan. Mielen ongelmia on niin monenlaisia.
Minulla on kuin hanhen paska toisesta päästä valkoinen ja toisesta musta.......
Selvä tapaus olet lakupekka ,spema ja paska tulee samasta tuutista.
Vetelitkö paskasuoleen paljailtaan? Todennäköisesti menkkaverta pillusta.