Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tuot suhteeseen? Onko tämä yleinenkin kysymys treffeillä?

Vierailija
16.05.2024 |

Palstalla on usein aloituksia, joissa tiedustellaan mitä kukin sukupuoli tuo suhteeseen niin kysyttekö kysymyksen heti suoraan treffeillä? Ja toinen kysymys perään. Mikä tai mitä on se mitä suhteeseen pitäisi tuoda? Eikö enään riitä, että olet oma itsesi.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kukaan koskaan kysynyt multa, enkä mä keneltäkään. Useita suhteita ollut, joten kokemuspohjaa kyllä riittää.

N62

Vierailija
2/29 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se nyt tulee muutenkin selville ilman suoraa kysymystä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä kysymys. Ihan kuin suhde olisi jokin hyödyke. Minulta ei ole kysytty.

Vierailija
4/29 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys taitaa olla peräisin amerikkalaisilta naisvihasivustoilta.

Vierailija
5/29 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niimpä, ja sitten itsekään, kun ei löydä parisuhdetta ja vihataan vastakkaista sukupuolta, kun saa pakkeja.

Päivä kerrallaan tutustuminen kertoo enemmän toisen arvoista ja elämästä kuin yhdet treffit, joissa jokainen kertoo vain omat hyvät puolensa miellyttääkseen. Siellä tulee kyllä sekin päivä, kun kannattaa jutella ne tulevaisuuden haaveet perheestä, omakotitalosta, kahdesta lapsesta ja kultaisestanoutajasta; kyllä vai ei.

Vierailija
6/29 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä olisi tosi outo kysymys koska enhän mä itse voi määritellä mitä toinen seurastani saa. Kysyin joskus mieheltäni mitä hän arvostaa minussa eniten ja vastaukset olivat yllättäviä. Pitkässä listassa oli piirteitä, joita en itse ole tiedostanut enkä tullut ajatelleeksikaan.

Vierailija
7/29 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

-mitään en tuo, mutta vien mennessäni. 

Vierailija
8/29 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kysymykseltä, jonka esittää ihminen, joka ei ole koskaan ollut parisuhteessa tai ainakaan rakastunut. Suhteeseen tuodaan oma itsensä. 

Vierailija
9/29 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on kysymys jota itse kunkin on oikeasti hyvä miettiä mutta jonka suora kysyminen treffeillä olisi turn off. 

Vierailija
10/29 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ajatellut, että tuota on hyvä jokaisen miettiä kohdallaan - mitä minä tuon suhteeseen? Miksi joku olisi onnellinen minun kanssani? Ja sitten pyrin siihen, että tuon suhteeseen hyviä asioita. Ei tuo ole kysymys, joka esitetään toiselle ihmiselle.

Vierailija
11/29 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuon suhteeseen spermaa.

Naamalle, reisille, kakkoseen..

Eli et naiselle paljoakaan.

Vierailija
12/29 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

MGTOW on aina hyvä vaihtoehto miehille, jotka ei tiedä mitä ne naisella tekisi 👍💯

Vierailija
13/29 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuon suhteeseen spermaa.

Naamalle, reisille, kakkoseen..

Ai ku mä oisin halunnut pimppaan ja suuhun. Mutta et sitten tuo sitä mitä mä haluan. 

Vierailija
14/29 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut vissiin käyvät niin paljon läpi näitä jännäjennejä, etteivät perinteiset vastaukset (läheisyys, luottamus, seksi)  enää kelpaa. 

Itselleni tuo kysymys on Red flag. Kuin cv:stä revitty. 

Vierailija
15/29 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenellekään normaalille ihmiselle ei tule mieleen kysellä tuollaisia. Ihmissuhteeseen tuodaan oma itsensä. Piste. Ja halu solmia suhde ja jäädä siihen syntyy rakkaudesta, jota ruokkii molemminpuolinen hyvyys ja aitous.

Haluaisinpa nähdä sen pitkän, onnellisen suhteen, joka on alkanut tällaisen mitä tuon -listan laatimisella tai ylipäänsä sen pohtimisella, että jääkö tässä nyt toinen voitolle tmv. Rakastuneet parit eivät tällaista mieti.

Vierailija
16/29 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä olisi tosi outo kysymys koska enhän mä itse voi määritellä mitä toinen seurastani saa. Kysyin joskus mieheltäni mitä hän arvostaa minussa eniten ja vastaukset olivat yllättäviä. Pitkässä listassa oli piirteitä, joita en itse ole tiedostanut enkä tullut ajatelleeksikaan.

Esitin kysymyksen, koska en itsekään ymmärrä mitä kysymyksellä ajetaan takaa.

Vierailija
17/29 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyhmä kysymys. Ihan kuin suhde olisi jokin hyödyke. Minulta ei ole kysytty.

Tyhmä kysymys jollain tasolla, mutta totuushan on kuitenkin, että kumpikin osapuoli tuo persoonansa, tapansa, menneisyytensä ja hyvät sekä huonot puolet suhteeseen. En tiedä ajetaanko kysymyksellä takaa taloudellisia asioita vai jotain muuta.

Vierailija
18/29 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä miehesi vastasi?

Vierailija
19/29 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveillä geeneillä olisi kysyntää.

Vierailija
20/29 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tuon kyrvän ja rahaa.