Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies syö hirvittävää vauhtia ruokansa

Vierailija
16.05.2024 |

En ehdi kuin ottaa ruokaa lautaselle ja voidella pari leipää, niin mies on jo melkein hotkinut ruokansa kokonaan. Onko teillä perheessä samanlaisia ruuan hotkijoita?

Kommentit (72)

Vierailija
61/72 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mien miehet jää tässäkin asiassa sinne inttiin? Eikö sen jälkeen ole tullut mitään uutta?

Tuo hotkiminen on kauheaa katsottavaa ja kuunneltavaa. 

Vierailija
62/72 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan yrittänyt hienovaraisesti huomauttaa tästä ahmimisesta ja massuttamisesta?  Mua häiritsee tämä totaalinen käytöstapojen puute, mutten oikein tiedä, kannattaako asiasta huomauttaa. Voi tulla kunnon riita, ja siinä ei olisi mitään järkeä. Pitääkö vain sietää ja olla käymättä ravintolassa?

Oon yrittänyt miettiä, mutta tässä ei ole taustalla mikään isompi asia, yleinen ärsytys tai kyllästyminen. Rakastan miestäni eikä välilämme ole mitään skismaa, että tuskin tuo riita isoksi yltyisi. Mutta onko pikkumaista huomauttaa tämmösestä mitättömästä asiasta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/72 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun teini syö niin nopeesti ettei tosikaan. On ollut aina sellainen. Joku aistijuttu se on että suun pitää olla ruokaa täynnä. Imi peukaloakin tosi myöhään. Esimerkiksi eineshamppari menee kahdella haukulla. Ihan järjetöntä ja oon sanonut että oikesti tukehtuu vielä joku kerta kun tolleen vetää.

Vierailija
64/72 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarvitseeko kaikkien syödä samaa tahtia? Joku haluaa istua pöydässä pitkään ja maistella, toinen haluaa nopeasti ruokailun pois päiväjärjestyksestä, jotta voi tehdä jotain muuta. Ei kumpikaan ole mielestäni väärin.

Pureminen vie huomattavan määrän aikaa. Ihmiset purevat ruokansa pääsääntöisesti huonosti. Et sinä hotkimalla purettua saa, eli siinä mielessä, ei nopea syöminen ole fiksua. Toki se on huonoa myös muussa mielessä, eli on sillä väliä. 

Purettu? Vai kuitenkin purtu?

Vierailija
65/72 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. Miehellä on lautanen tyhjänä ennen kuin minä pääsen edes istumaan pöytään oman annokseni kanssa.

Ravintolassa harmittaa, kun itse on puolivälissä ja mies jo sekoilee ja kiikkuu tuolilla niin kuin tylsistynyt lapsi.

Vierailija
66/72 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opittu tapa. Joko ollut sellaisessa työssä missä ei oikein ole lounastaukoa tai sitten ruuat on ollut pakko syödä nopeasti ettei joudu sitä jakamaan, esim. karkkeja sisarusten kanssa.

Minä olen nainen ja syön noin, koska inhoan syödä esim. pihviä kädenlämpöisenä.

Vierailija
67/72 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ruokaa kannata turhaan jäähdyttää.

Lisäksi mulla on iso ja tehokas purukalusto.

Tietty jos jotain vegaani pöperöä niin sitä voi pyöritellä lautasella vaikka koko illan.

Vierailija
68/72 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin mieheni syö tällä tavalla. Ravintolassa on tosi inhottava käydä kun toinen on syönyt jo ennenkuin olen ehtinyt edes haarukkaa pöydästä nostaa. Toki hän varmasti taas kokee asian niin että minä syön tuskallisen hitaasti. Tasan kerran erehdyin hänen kanssaan jakamaan finnkinon popkornit ja sen kokemuksen jälkeen totesin että jatkossa otetaan omat herkut. 

Vierailija
69/72 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, hienommassakin ravintolassa syö kuin työpaikkaruokalassa. Kyynärpäät pöydällä. Nopeasti haarukoi ruuan suuhun. Ei puhu mitään ei juttele. 

Ruuan päälle huokaisee tyytyväisenä ja toteaa Olipas nälkä. 

Kärsin. 

Vierailija
70/72 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä edellisessä asuinpaikassamme syötiin usein yhdessä pariskunnan kanssa ja rouvalla oli sellainen tapa, että hän säästi parhaan herkun vaikka pihvin viimeiseksi. Joskus se mies sitten nappasi sen hänen lautaseltaan, kun oli jo omansa syönyt. Neuvoin rouvaa, että tökkäisisi "vahingossa" haarukalla joskus siihen äijänsä käteen, kun tulee rohmuamaan. Muutettiin pois paikkakunnalta, niin en tiedä onko hän noudattanut ohjettani. Eikä ole tullut muutenkaan puheeksi.

Vierailija
71/72 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun veli kans hotkasee ruokansa ennenku mää ja äiti ollaan ees saatu ruokaa lautaselle. Ja oikeesti imasee sen ruuvan, ei edes asettele suuhunsa. Ja mättää parhaat palat lautasellensa, esmes karjalanpaistista saattaa laapata puolet lihoista vaikka meitä on 3 syöjää. Ja juomansa ryystää. Että menee hermo mutta minkäs teet?

Vierailija
72/72 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Armeijassa opittu tapa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä