Paras hallitus pitkästä aikaa
Saadaan ilmastohumppaajat ja muut elämäntapa-työttömät kuriin. Ihmiset ottamaan vähän vastuuta itsestään. Korjataan edellisen rahaa on hallituksen älyttömyydet. Jos entinen PM ois uskonut aikaansaannoksiinsa niin tuskin ois ollu tarvetta nostaa kytkintä suomen politiikasta.
Hyvä Petteri ja Riikka, jatkakaa samaan malliin niin saadaan SUOMI taas suomeksi.
Kommentit (29)
ja lainaa ennätysmäärä! kuka maksaa?
Olen samaa mieltä. Nämä sentään tekee jotain järkevääkin, eikä vain humputtele. Äänestän toistekin tätä samaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen samaa mieltä. Nämä sentään tekee jotain järkevääkin, eikä vain humputtele. Äänestän toistekin tätä samaa.
humputtavat velkaa
velkarahaa on kiva jakaa sulle mulle -periaatteella
P E R S K U T A R A L L A A !
Tämän aitousleiman saa ketju, jossa on sitä kuuluisaa äärioikeistolaista somevaikuttamista.
Ap mitä teidän Teuvolle ja Anolle kuuluu? Entä Vornaselle?
Vierailija kirjoitti:
ja lainaa ennätysmäärä! kuka maksaa?
Lainan määråä ei kukaan vielä tiedä. Nyt otetaan velkaa marinin viimeisten budjettien jäljiltä
Ap onko teillä sama trollitehdas kuin ruotsidemokraateilla?
Vierailija kirjoitti:
Onko pensa nyt halpaa?
No näyttäähän se halpaa olevan!
Täysi luottamus. Korkea arvostus.
Ei ole, vaikka kuinka kokoomusnuoret mielipidevaikuttavat. Onneksi seuraava demarihallitus korjaa teidän sotkut.
Enemmänkin voisi leikata, mutta hyvä alku👍
Vierailija kirjoitti:
Ei ole, vaikka kuinka kokoomusnuoret mielipidevaikuttavat. Onneksi seuraava demarihallitus korjaa teidän sotkut.
Kasvattamalla julkista sektoria😂?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko pensa nyt halpaa?
No näyttäähän se halpaa olevan!
Kyllä! Jos ei persut olisi urheasti taistelleet halvan pensan puolesta, niin se maksaisi ainakin 9€/litra!
Hyvä persut!
Ylläpito suojelee persutehtaan aloituksia.
Onko pensa nyt halpaa?