Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***~ Enskattaret perjantaihin ~***

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiphei!

Pikaisesti ilmoittautuu hän...

Yritin lukea kaikki maanantain jälkeen kirjoitetut viestit,mut eipä niistä paljon päähän jäänyt faktaa... :)

Joku kertoi kuvotuksen palanneen,vai olikohan se jossain muussa ketjussa/nipussa/pinossa...mulla kun on täällä toinenkin vakioketju:maalismasut ja sit yhtä epäaktiivisen aktiivisesti käyn helistimen sivuilla Kerava,Tuusula,Järvenpään- nipussa, Kolmekymppisten nipussa ja vielä maaliskuistenkin nipussa. Nyt on vaan niin et aina joku nippu/pino jää hiukan niukemmalle huomiolle,ei sitä kaikkiin jaksa samalla tavalla keskittyä.

Mut siis kuvotuksesta kuitenkin:

Sama täällä,ollut jo jonkin aikaa. Lisänä kipulääkkeiden pahentama ummetus,niin usein käy pienenkin aterian jälkeen niin että samantien tulee osa takaisin ylös. Nyt lisääntynyt myös nuo yli tunti aterian jälkeen oksentamiset,joista en juurikaan ole kärsinyt alkuaikoina.

Miehen sairaus meni sitten niin rankaksi että maanatai-illan lääkäri kirjoitti saikkua kolme päivää alkuun ja se makasi kotona siis vielä eilisenkin. Mulle flunssa alkoi oireilla toissapäivänä,mut kuumetta ei ole noussut. Ummetus oli tosi paha ja siksi kokoajan ahkytti ja oksetti kun maha ihan täpötäynnä. Otin sitten aamulla lääkettä ummetukseen lääkärin ohjeen mukaan ja nyt on sitten juostu 15min välein kiireisellä p***kalla ja äsken tuli välipala silti ylös vaik masun saikin toimimaan.

Helistimessä oli nyt keskustelua kaksikielisyydestä ihan omana nippunaan ja siihen oli kiva tutustua ja kirjoittaa itsekin kun meillähän tulee olemaan lapsella kaksi äidinkiletä,suomi ja ruotsi.

Meille tuotiin juuri äsken muuttolaatikoita nippu tuohon eteiseen,niihin pitäisi tänään pakata astiat ja muu hajoava tavara ja sit jätesäkkeihin käyttövaatteet ja muu pehmeä pakollinen tavara. Loput voidaan hakea pikkuerissä sitten ens viikon aikana kun mies täällä suunnalla kuitenkin töiden takia päivittäin ajelee.

Ajattelin vaan ekaksi lukea nää jutut ja sit hypätä lähikauppaan ja ostaa kunnon köntti lihaa ja laittaa se palasina uuniin muhimaan. On sitten huomiselle kypsä paisti valmiina muuttoporukalle. Ei tarvi kuin sitten lisiä kerma lämmityksen yhteydessä ja keittää potut.

En siis varmaan viikonloppuna ole keskusteluissa taas mukana kun on tuo muutto ja siitä palautuminen sunnuntaina. Muuton yhteydessä meille piti tulla uusi tietokone, et tätä vanhaa romua ei enää uuteen kotiin roudattaisi,mut ei ainakaan vielä olla ostettu mitään. Saas nähdä siis koska edes saadaan uuteen paikkaan kone ja yhteys(pelkkä yhteys tulisi kaapelia pitkin päivässä).

Hauskat viikonloput kaikille!

Masumamma 32+5

Vierailija
22/24 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sere, Riikka, Kesis ¿ onnea myös teille 30+ viikoista! :) Hihi! Ja kohta mä oikeesti täytän sit sen 30v.. apuva. Aamulla ihmettelin uusia ryppyjä mitä oli ilmestynyt naamatauluun.. ääk.

Hoyt ¿ pitkästä aikaa! :) Sullahan kurja neulainsidentti oli käynyt, toivottavasti kaikki on OK.

Jushkalla on pitkä viikonloppu! Kunpa mullakin ois! Äh, raadan töissä loppuun asti, 24 työpäivää jäljellä, sit saan vasta lokoilla.. ;) Anna palaa vaan suunnittelun sun muun kanssa, Tiitiäisen huoneen suunnittelu on ollut ihanaa mut vielä kivempaa päästä itse asiaan!

Voi Sere! Se kämppä kuulosti tosi hyvälle! Pidetään Tiitiäisen kanssa peukut ja varpaat pystyssä että saisitte nyt jotenkin järjestymään kaikki laina-asiat yms. Toisaalta, käytettyjäkin pesukoneita saa varmaan halvalla + vanhalla autonresullakin pärjää tovin jos oikeasti haluaa ihanan kodin. :) PIKAISTA PARANEMISTA!!!

Masumammalle kamalasti tsemppiä muuttoon!!! :)

Nyt me aletaan maalaamaan miehen kanssa ja laittamaan uusia verhoja ikkunoihin! Tuiskuista ja lumista viikonloppua! Suppareita niitä kaipaaville!

Mammis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli hei kaikki! Olen kirjoitellut tuolla vauvakuumepuolella ensikoissa, välillä aktiivisesti ja välillä vähemmän aktiivisesti. Nyt haluaisin liittyä tänne teidän joukkoonne, niin ihmeelliseltä kuin se tuntuukin!

Plussatestin tein 14.1, aika paljon aikaisemmin kuin olis saanut testata :)

eli nyt on vasta 5+1 rv menossa. Menkoista laskettuna tosin olisin pidemmällä, mutta tiedän koska ovulaatio oli lämpöjen perusteella. Eikö se siitä ole kaikkein luotettavinta laskea?

Tunteet on nämä kaksi viikkoa olleet pinnalla, olemme niin onnellisia mieheni kanssa tästä kauan kaivatusta ihmeestä! Vuoden verran ehdimme yrittämään ja clomien avulla lopulta tärppäsi. Oireita ei ole vielä paljon mitään, vain nännien kipuilua ja valtavaa palelua, olen nytkin fleecehousuissa, villasukissa ja -paidassa ja kaulahuivi kaulassa! Ja meidän kerrostalokaksiossa ei ole niin kauhean kylmä, noin 23 astetta ;)

Olen myös ykköstyypin diabeetikko, niin minulla on omat murheeni tässä mukana. Mittaan verensokeria tällä hetkellä noin 10-16 kertaa päivässä ja tasapainottelen insuliinien ja hiilihydraattien välillä. Riski on vauvan makrosomisuus ja lisääntynyt riski epämuodostumiin :(

Mutta alan varmaan kirjoitella aktiivisemmin kunhan ensi viikolla ultrassa näkyy että alkio on oikeassa paikassa!

Vierailija
24/24 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätin nyt minäkin jotain tekstiä taas äheltää kun hoyt oli alkupään enskoja huhuillut.

Alkuun onnittelut Aliinalle prinsessasta. Onnittelu tulee vähän jälkijunassa joten sorry siitä.

Maitikalle tervetuloa joukkoon, kiva että tuttuja tupsahtelee tälle puolelle.

Sitten vähän omia kuulumisia. Eli ekassa nauvolassa tuli torstaina käytyä ja kaikenmoisia opuksia mukaan irtosi aika pino. Terveydenhoitaja oli oikein mukava ja otti isääkin aktiivisesti mukaan keskusteluun. Hyvät fiilikset jäi reissusta. Tosiaan sokerirasitus testi on sitten jossain vaiheessa edessä,kun tuola on periaatteena että tehdään kaikille joiden painoindeksi on yli 25. Muuten ei kyllä mun pientä ylipainoo pitäny mitenkään ongelmana. Tätä meinaan pelkäsin että tuleeko sieltä saarna kun jostain ketjusta olin lueskellu että oli ollu indeksi 27 ja oli ihan pystyyn haukuttu ja sanottu että lihoo ei saa ollenkaan raskauden aikana. (tieda sitten miten on mahdollista). Joo ja mikä parasta niin hemoglobiini oli 145 jota terkkakin kehu että on hyvät lähtö lukemat,varmaan kyllä silti jossain vaiheessa rautaa tarvitaan. Eipä meilläkään niitä sydänääniä kuunneltu ja terkka sano että heillä on periaatteena että vielä niitä ei kuunnellakkaan kun jotkut odottajat ottaa siitä ylimäärästä stressiä jos ne ei kuulukkaan. Mies vaan kotona tunnusti että oli vähän pettyny ja oli meinannu vaatia terkalta kuulla ne, mutta ei sitten ollu kehdannu alkaa inttään. :)

Hyviä vointeja kaikille ja paljon suppareita loppumetreillä oleville.

T:Buuffa 8+5