"Haluatko tauon isänpäivä-sähköposteista?"
Eräältä kosmetiikkafirmalta tuli tällainen maili ja ilonkyyneleet silmissä hyväksyin tauon.
Aikaisemmin olen itse joutunut blokkaamaan nuo esim. sanan "isänpäivä" perusteella.
Uskomattoman hyvää palvelua että firma itse ymmärtää että kaikki eivät tosiaan halua noita viestejä saada! <3
Kommentit (10)
Yritys joka ymmärtää oman ärsyttävyytensä saa rahani joka kerta
Isänpäivä-lässynläätä tulee päivässä 20-30 mailia vaikka itse päivään on vielä kolme viikkoa aikaa...jotain rajaa tuohon touhuun kaivataan kyllä.
TAHDON. Enemmän kuin omissa häissäni.
Mihin sähköpostiin nuita tulee? Mulla on Elisan maksullinen niin ei ole tullut sitä ensimmäistäkään.
Vierailija wrote:
Mihin sähköpostiin nuita tulee? Mulla on Elisan maksullinen niin ei ole tullut sitä ensimmäistäkään.
Riippuu minkä firmojen sähköpostilistoilla olet. Hehän niistä uutiskirjeistään päättävät.
Mutta tosiaan blokatakin pystyy kyllä.
Gmail heittää nuo eri laatikkoon. En lue tarjousviestejä kuin silloin harvoin jos on tarvetta jollekin.
Vierailija wrote:
Gmail heittää nuo eri laatikkoon. En lue tarjousviestejä kuin silloin harvoin jos on tarvetta jollekin.
Olisikin pelkkiä tarjousviestejä, monet yrittää ujuttaa noita ihan kaikkialle, myös asiallisten viestien joukkoon.
Kun e halua lukea kyseisen yhtiön mainospostia, niin mikset peru kaikkia postia.
Vierailija wrote:
Kun e halua lukea kyseisen yhtiön mainospostia, niin mikset peru kaikkia postia.
Kai ne hyvät, itselle relevantit tarjoukset kuitenkin haluaa
Voisivat ottaa muutkin käyttöön