Pirkka tuutit 2 rasiaa/5,50€. Tuutin hinnaksi tulee 46 senttiä. Jäätelökioskin jäätelö maksaa vähintään 3€.
Ei tarvitse kahta kertaa miettiä, mitä jätskiä ostan.
Kommentit (87)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eskimo puikot 2.35 euroa 10 kpl paketti prismassa.
Xtra jäätelötuutit 1,29 eur 8 kpl Prisma hyviä on
Luepa Xtra-tuuttien ainesosaluettelo 🤪
Jätskikiskalta jätskin ostamisessa on aina jotain hurmoksellista. Itse en ainakaan tee sitä kuin parina päivänä kesässä kauniilla kesäsäällä. Ei voi mitenkään verrata siihen, että verrataan kilo- ja litrahintoja marketissa ja syödään jossain kaupan parkkipaikalla.
Pirkka tuutit 2 rasiaa/5,50 e. Jäätelökioskin jäätelö 3 e.
Itsensä valeleminen tuhkalla, pukeutuminen säkkiin ja Kristuksen kärsimysten mietiskely: 0 e.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mee töihin niin ei tarvitse laskea pennejä
Olen töissä mutta kyllä suomessa hinnat on täysin kohtuuttomia. Kahvilassa kahvi ja pulla 9€, jäätelöpallo 4€, lasi viiniä 9€ jne.
Kuinka usein niitä tarvitsee ostaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mee töihin niin ei tarvitse laskea pennejä
Olen töissä mutta kyllä suomessa hinnat on täysin kohtuuttomia. Kahvilassa kahvi ja pulla 9€, jäätelöpallo 4€, lasi viiniä 9€ jne.
Kuinka usein niitä tarvitsee ostaa?
Kyllä ihmiset minun mielestäni saisivat niitä ostaa ahneemminkin.
Vierailija kirjoitti:
Jäätelökioskin jätski on ihan saman makuista kuin marketista ostettu. Miksi maksaa kun saman saa paljon halvemmallakin.
Miksi syödä ravintolassa, kun voi syödä kotonakin.
Miksi nukkua hotellissa, kun voi nukkua kotonakin.
Miksi ajaa autolla, kun voi kävelläkin.
Miksi mennä töihin, kun voi maata kotonakin.
Persaukisten ajatusmaailma on jotenkin surullisella tavalla säälittävä, mutta kuitenkin toisaalta hupaisa. Pakko yrittää päteä, vaikka sitten järjettömillä letkautuksilla.