Pirkka tuutit 2 rasiaa/5,50€. Tuutin hinnaksi tulee 46 senttiä. Jäätelökioskin jäätelö maksaa vähintään 3€.
Ei tarvitse kahta kertaa miettiä, mitä jätskiä ostan.
Kommentit (87)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutaman kerran kesässä voi hyvin ostaa sen kalliin jäätelön, jonka voi syödä siellä jossain muualla kuin kotona kökkien.
Turhaa rahantuhlausta sanon minä
Onneksi et ole edesmennyt penninvenyttäjäisäni etkä minun rahankäytöstäni päätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jäätelökioskissa maksat elämyksestä. Ihan eri fiilis ja kaunis kesätyttö myymässä jäätelöä 😍
Jonotat hikisenä, aurinko särkee silmiä, edellä olevat ei osaa päättää, lapset kirkuu, saat jäätelön jonka hygieniasta et tiedä ja joka valuu sormille, taistelet siitä lokkien kanssa, ei löydy istumapaikkaa. Voihan elämys!
Mieluummin kaupasta kotiin syömään valmiiksi pakattuna.
Kyllä on vaikeeta!
Eiks ookki. Marketista nopeasti, siististi, pakattu, kotiin viileään syömään.
Sulla on vissiin joku perussairaus, kun on heti hiki ja pakko päästä viileään. Voimia, toivottavasti tulee viileä kesä.
Ei mulla ole varaa jädekiskan jäätelöihin, kun mulla menee rahat oluisiin ja tupakkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutaman kerran kesässä voi hyvin ostaa sen kalliin jäätelön, jonka voi syödä siellä jossain muualla kuin kotona kökkien.
Turhaa rahantuhlausta sanon minä
Mitä jos ei tarvitse säästää?
Itarille ihmisille vain hinnalla on merkitystä
Vierailija kirjoitti:
Köyhälle kallista, muille saman hintaista.
Kyllä esim. 50€ lusikka on kallis lusikka riippumatta siitä kuinka rikas on. En itse maksaisi esim. 10€ jäätelötötteröstä vaikka rahaa löytyy paljon koska se on kallis hinta jäätelöstä.
Niin, ja keinokuituvaatekin on halvempi kuin puuvilla, villa, pellava tai silkki.
Irtopallojäätelöt jäätelökioskista ovat kyllä parempia ja suurempia kuin kaupan halpistuutit
Hyvä säästö jos tykkää halvimpien tuuttien mausta. Minä en tykkää. Jos ostan tuutin, ostan Pingviinin tuutin. Kaikessa ei voi kitsastella
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jäätelökioskissa maksat elämyksestä. Ihan eri fiilis ja kaunis kesätyttö myymässä jäätelöä 😍
Jonotat hikisenä, aurinko särkee silmiä, edellä olevat ei osaa päättää, lapset kirkuu, saat jäätelön jonka hygieniasta et tiedä ja joka valuu sormille, taistelet siitä lokkien kanssa, ei löydy istumapaikkaa. Voihan elämys!
Mieluummin kaupasta kotiin syömään valmiiksi pakattuna.
SILTI ei ole sama. Voit lasten kanssa muistella että hahaha kun lokki vei iskän jäden...
Toiset lapset muistelee kun äitin kanssa naama rutussa vedettiin halpisjätskejä keittiön pöydän äärellä :D
Siellä missä on jätskikioski on varmasti myös marketti, eli ne jätskit voi syödä ihan samassa paikassa.
Vierailija kirjoitti:
Jäätelökioskin jätski on ihan saman makuista kuin marketista ostettu. Miksi maksaa kun saman saa paljon halvemmallakin.
Kai se on saman makuista kun on ihan samaa jäätelöä 😄
Pehmiksen hinta yli viisi euroa. Suomen hinnat ovat melkoisia ja siksi suunnistamme puolison kanssa tänäkin kesänä muualle. Jos olisi lapsia niin ehkä sitten heille pitäisi tarjota näitä "pakollisia" juttuja koko ajan. Ihmetellä miksi rahat aina loppu.
Kun jättää vuoden aikana nämä "vitoset" tuhlaamatta niin kivasti kerryttää vaikka matkakassaa. Oli se kahvilassa käynnit tai mässyt kauppareissuilla tms. Lisäksi ylipainokin jää pois.
Vierailija kirjoitti:
Jäätelökioskin jätski on ihan saman makuista kuin marketista ostettu. Miksi maksaa kun saman saa paljon halvemmallakin.
Ei muuten ole.
Vierailija kirjoitti:
Mee töihin niin ei tarvitse laskea pennejä
Tottakai lasken senttejä vaik olen töissä.
Ja sitten ihmetellään miksi ihmiset ovat niin lihavia. Ostetaan mahdollisimman halvalla mahdollisimman paljon ja ahmitaan himassa.
Vierailija kirjoitti:
Eihän niissä paljoa eroja ole, ellei jätskikiskalla satu olemaan jotain erikoisspessu jäätelöä johon saa spessuströsselit suoraan stömsööstä. En tiedä. Jotkut vaan haluaa mennä jonnekkin jätsikiskalle jäätelölle ja se on mun mielestä ihan ok.
Saahan sitä alkoholia ruokakaupasta ja alkosta, mutta silti porukka käy terassilla. Mikä ero?
Miksi ostaa tuutissa koska jäätelöpakkauksessa on halvempi hinta?
Toiset lapset muistelee kun äitin kanssa naama rutussa vedettiin halpisjätskejä keittiön pöydän äärellä :D