Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi nelikymppiset miehet on ihan supernirsoja?

Vierailija
16.05.2024 |

Oon saanut pakit jokaiselta, jonka kanssa olen ollut puheissa tai treffeillä :D 

Kommentit (77)

Vierailija
61/77 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosiasiassa monet (sanotaanko 90%) 40-vuotiaat miehet haluaisivat 20 vuotta nuoremman naisystävän itselleen. 40-vuotiaat naiset ovat jo liian vanhoja. Miehet haluavat jotain egon pönkitystä. 

Saahan sitä haluta, ihan mitä vaan. Mä haluaisin Jason Momoan ja Leonardo DiCaprion.

N61

Taitaa nuo Leon tyttöystävät olla sua hieman nuorempia.

Mitä väliä sillä on? Jos keski-ikäiset äijät haaveilee parikymppisistä naisista, jotka yleensä on ikäistensä miesten kanssa, niin voinhan mäkin haaveilla Leosta. Ei se ole kuin 12v mua nuorempi ja voihan se ihastua matureen, se ei vaan ole vielä tavannut mua 🤷

Ei Leo tykkää maturesta, sori 🙄

Vierailija
62/77 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosiasiassa monet (sanotaanko 90%) 40-vuotiaat miehet haluaisivat 20 vuotta nuoremman naisystävän itselleen. 40-vuotiaat naiset ovat jo liian vanhoja. Miehet haluavat jotain egon pönkitystä. 

Saahan sitä haluta, ihan mitä vaan. Mä haluaisin Jason Momoan ja Leonardo DiCaprion.

N61

Taitaa nuo Leon tyttöystävät olla sua hieman nuorempia.

Mitä väliä sillä on? Jos keski-ikäiset äijät haaveilee parikymppisistä naisista, jotka yleensä on ikäistensä miesten kanssa, niin voinhan mäkin haaveilla Leosta. Ei se ole kuin 12v mua nuorempi ja voihan se ihastua matureen, se ei vaan ole vielä tavannut mua 🤷

Ei Leo tykkää maturesta, sori 🙄

Ei kaksikymppiset nuoret naisetkaan tykkää 40+ mature-sedistä 😒

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/77 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä on oikeus siihen.

Mitä nykynainen tuo parisuhteeseen? Jenkeissä suurin osa alle 35v miehistä on sinkkuja ja heistä 80% täysin vapaaehtoisesti. Nainen ei tuo kuin riskejä parisuhteeseen.

Vierailija
64/77 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehillä on oikeus siihen.

Mitä nykynainen tuo parisuhteeseen? Jenkeissä suurin osa alle 35v miehistä on sinkkuja ja heistä 80% täysin vapaaehtoisesti. Nainen ei tuo kuin riskejä parisuhteeseen.

Nurmeksen kääpiöincel taas heti aamusta vänkäämässä. Alkoiko kesäloma, kun olet täällä aamusta iltaan?

Vierailija
65/77 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nelikymppiset heteromiehet ovat ehtineet jo kokeilemaan transnaisia. Transnaiset ovat erittäin kauniita, hyväkroppaisia ja taitavia sängyssä. Luonnollisesti heteromies vaatii vastaavia asioita myös tavallisilta naisilta. Moni nelikymppinen heteromies on siirtynyt kokonaan transnaisiin. Transnaisten kanssa nelikymppinen heteromies saa hauskan pitoa ilman draamaa ja rentoa seuraa.

Transustoreja on vaikea löytää kun niistä niin moni hyppää junan alle. 

Vierailija
66/77 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko treffaillut vain nelikymppisiä, vai oletko tapaillut myös nuorempia, esim. kolmekymppisiä miehiä? Ja jos olet, niin miten ne nuoremmat ovat suhtautuneet sinuun?

Miten nyt mälliviemäriin suhtaudutaan.

Vierailija
67/77 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole enää niin pakonomaisen tarpeellista saada seksiä. Harkintakyky on siksi parempi. Naisen pitää tuoda elämään jotain olennaisempaa kuin kyky tehdä notkoselkä kontallaan.

Vierailija
68/77 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin panin 30-40 -vuotiaana ihan v tusti, ja naiset oli väliltä 25-28.

Vierailija
69/77 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neliskymppiset miehet on haluttuja ihan tasoteorian mukaisesti, joten heillä on varoja olla nirsoja.

Vierailija
70/77 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

43 vuotta vierestä seuranneena akkojen temmellystä että saatte

pitää koko setin ihan itsellänne

Vierailija
71/77 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksikään 40 v nainen ei ole lähtenyt tinderi treffeille mutta olen kahden 30 v naisen kanssa ollut treffeillä ja tavannut toisen kanssa jo puoli vuotta.

T: mies 45

Vierailija
72/77 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten ne haluaa nuorta hedelmällistä timmiä naista?

Vierailija
73/77 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelikymppiset naiset ei pysty lisääntymään, ja kavereita mulla on tarpeeksi.

Vierailija
74/77 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt eräs mies on musta kiinnostunut. Yllätys että hän on kolmekymppinen..

Ap

75/77 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut nelikymppiset miehet vaikuttavat suoraan sanottuna siltä, että he ovat ikään kuin nostaneet itsensä jalustalle ja paistattelevat omassa erinomaisuudessaan, jolloin heille tulee sellainen kuvitelma, että heidän tulevan naisystävän tulee olla ihan virheetön ja täyttää ihan kaikki kriteerit, mitä mies on luetellut päässään. Että naisen kuuluu olla sellainen, tällainen ja tuollainen, kun minä itsekin olen niin täydellinen mies.

Ja monelle miehelle varmaan tulee deittiäppiä selatessa sellainen fiilis, että täällähän on runsaasti valinnanvaraa naisissa, että siitä vaan valitsen sen minkä haluan, mutta kun ei se todellisuudessa mene niin.

Vierailija
76/77 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sai parikymppisenä olla rauhassa mutta nyt neljänkympin ylitettyä tuntuu että joka toinen nainen roikkuu kuin hukkuva lankunpalassa. En olisi varmasti niillekään kelvannut aikoinaan kun olivat nuoria ja kuumia naisia ja nyt vain pakko joku mies saada.

Vierailija
77/77 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huolin nyt kolmekymppisenä vakavaan suhteeseen vain 18-25 v naisia. Nelikymppisenä saatan juuri ja juuri korottaa tuon 30 v:hen, vaikka todennäköisesti nytkin noin 25 v on sopivin ikä. Statukseni nousee entisestään 40 v mennessä, kuten mahdollisesti ulkonäkönikin, joten olisi varaa silloinkin olla nirso. Kokenut ja laadukas mies saa valita. 

Huvittava. On mullakin yksi kaveri, joka deittailee ikäloppuja, ja se on käytännössä maksullinen eikä sitä kukaan meidän ikäinen haluais seurusteluun. Mut sopii ajatusmaailma sunlaiselle siis oikein hyvin, maksaja ja maksullinen! N24

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kuusi