Miksi nelikymppiset miehet on ihan supernirsoja?
Oon saanut pakit jokaiselta, jonka kanssa olen ollut puheissa tai treffeillä :D
Kommentit (77)
Oletko varmasti alle 70 v sitten ?
Vierailija kirjoitti:
Oletko treffaillut vain nelikymppisiä, vai oletko tapaillut myös nuorempia, esim. kolmekymppisiä miehiä? Ja jos olet, niin miten ne nuoremmat ovat suhtautuneet sinuun?
Olen tapaillut myös kolmekymppisiä ja heidän kanssaan olen päätynyt erinäisiin suhteisiin (jopa yhteen ihan vakavaan). Olen heidän mielestään hurmaava, kaunis ja hyvää seuraa.
Ap
Et ole saanut pakkeja koska ei mies voi olla nirso. Minä en ole antanut pakkeja naisille
T: mies 48
Vierailija kirjoitti:
Et ole saanut pakkeja koska ei mies voi olla nirso. Minä en ole antanut pakkeja naisille
T: mies 48
Voi kyllä olen saanut. Useimmiten jotain kipinähömppää.
Ap
Suomalainen nainen on wokettanut itsensä pihalle. Normaalin löytäminen alkaa olla kuin lottovoitto.
Nirsous parinvalinnassa on varma keino kuolla sukupuuttoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huolin nyt kolmekymppisenä vakavaan suhteeseen vain 18-25 v naisia. Nelikymppisenä saatan juuri ja juuri korottaa tuon 30 v:hen, vaikka todennäköisesti nytkin noin 25 v on sopivin ikä. Statukseni nousee entisestään 40 v mennessä, kuten mahdollisesti ulkonäkönikin, joten olisi varaa silloinkin olla nirso. Kokenut ja laadukas mies saa valita.
Viimeinen lause on totta. Mutta sekään ei poista sitä tosiasiaa, että jos joku parisuhdetta etsivä on pitkään sinkkuna, niin silloinhan hän ei ole kelvannut niille keiden kanssa haluaisi seurustella.
Niin olettaen, että on ylipäätään jotain etsinyt. Mutta siis on toisaalta totta, ettei kukaan selviä elämästä ilman epäonnistumisia.
Vierailija kirjoitti:
Me ollaan jo sen verta viisaita, että tiedetään heti kättelyssä mikä on pelin henki ja naisten "end game".
Ja väistellään vain suvereenisti luoteja. Se on vain älykästä ja itsesuojeluvaiston ohjaamaa toimintaa. Kannattaa sitä syytä hakea sieltä peilistä näkyvästä päästä.
Mikä on tämä "pelin henki" ja "end game", mihin tässä kommentissa viitataan?
Olen ollut sinkkumarkkinoilta pois jo 8 vuotta niin en tiedä tämmöisiä 'pelejä' 🤔
Mietin vain, että mitä hyötyä on olla erilaisilla sinkkupalstoilla etsimässä vakavaa suhdetta, tai miksi miltä voisi yhteisnimitykseltään kutsua, jos kuitenkin epäilee kokoajan muita ja pelailee?
Eikö rehellinen ilmaisu, että "etsin parisuhdetta" olisi ihan hyvä?
Näin löysimme toisemme puolisoni kanssa eräältä nettipalstalta tuolloin vuosia sitten - kumpikaan ei mitään pelannut ja päivä kerrallaan tutustuen - ja tässä ollaan edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me ollaan jo sen verta viisaita, että tiedetään heti kättelyssä mikä on pelin henki ja naisten "end game".
Ja väistellään vain suvereenisti luoteja. Se on vain älykästä ja itsesuojeluvaiston ohjaamaa toimintaa. Kannattaa sitä syytä hakea sieltä peilistä näkyvästä päästä.
Mikä on tämä "pelin henki" ja "end game", mihin tässä kommentissa viitataan?
Olen ollut sinkkumarkkinoilta pois jo 8 vuotta niin en tiedä tämmöisiä 'pelejä' 🤔
Mietin vain, että mitä hyötyä on olla erilaisilla sinkkupalstoilla etsimässä vakavaa suhdetta, tai miksi miltä voisi yhteisnimitykseltään kutsua, jos kuitenkin epäilee kokoajan muita ja pelailee?
Eikö rehellinen ilmaisu, että "etsin parisuhdetta" olisi ihan hyvä?
Näin löysimme toisemme puolisoni kanssa eräältä nettipalstalta tuolloin vuosia sitten - kumpikaan ei mitään pelannut ja tässä ollaan edelleen.
Nykynaisista on tullut niin ulkoisesti, kuin sisäisestikin ihan helvetin vastenmielisiä ja omahyväisiä rahan ahneita hyödyn hakijoita sekä etsijöitä. Eli niitä gold diggereitä. Enää niille ei riitä että on tehty itsestä ulkoisesti vastenmielisiä, läskejä ja ylipakkeloituja, vaan on pitänyt henkisestikin tehdä itsestään niin saatanan vastemielisiä. Nykynaisissa ei ole mitään sellaista, minkä vuoksi niitä haluaisi tai niiden perässä kannattaisi "juosta" kuin vanhaan aikaan. Ei kerta kaikkiaan yhtään mitään. Kun pillu otetaan yhtälöstä pois, niin nykynaisista ei jää jäljelle yhtään mitään tavoittelemisen arvoista. Tyhjä, arvoton, ja vastenmielinen kuori ainoastaan.
Tosiasiassa monet (sanotaanko 90%) 40-vuotiaat miehet haluaisivat 20 vuotta nuoremman naisystävän itselleen. 40-vuotiaat naiset ovat jo liian vanhoja. Miehet haluavat jotain egon pönkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Tosiasiassa monet (sanotaanko 90%) 40-vuotiaat miehet haluaisivat 20 vuotta nuoremman naisystävän itselleen. 40-vuotiaat naiset ovat jo liian vanhoja. Miehet haluavat jotain egon pönkitystä.
Saahan sitä haluta, ihan mitä vaan. Mä haluaisin Jason Momoan ja Leonardo DiCaprion.
N61
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saahan sitä haluta, ihan mitä vaan. Mä haluaisin Jason Momoan ja Leonardo DiCaprion.
N61
Taitaa nuo Leon tyttöystävät olla sua hieman nuorempia.
Vierailija kirjoitti:
En halus egon pönkitystä, haluan visuaalista ja fyysistä kiihoketta. Fyysinen jönnite on tärkeä osa parisuhdetta.
Toki ymmärrän myös realiteetit, että ihan kuuta ei kannata taivaalta 40+ ikäisenä tavoitella, mutta nuorempi parempi.
Vierailija kirjoitti:
Nirsous parinvalinnassa on varma keino kuolla sukupuuttoon.
Miksi ajattelet että lisääntyminem olisi tärkeää tai merkityksellistä?
Vierailija kirjoitti:
Libidokin alkaa olla jo niin alhaalla, että ei oikein meinaa syttyä mistään.
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole egon pönkitystä vain biologiaa. Yli 40-vuotiaat naiset eivät pysty lisääntymään. Ei tätä ehkä aktiivisesti mietitä jos ei erityisesti halua lisää lapsia, mutta kyllä biologia silti vaikuttaa taustalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Libidokin alkaa olla jo niin alhaalla, että ei oikein meinaa syttyä mistään.
Ei ainakaan siitä lyhyttukkakaapuselluliittitädistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N61
Taitaa nuo Leon tyttöystävät olla sua hieman nuorempia.
Mitä väliä sillä on? Jos keski-ikäiset äijät haaveilee parikymppisistä naisista, jotka yleensä on ikäistensä miesten kanssa, niin voinhan mäkin haaveilla Leosta. Ei se ole kuin 12v mua nuorempi ja voihan se ihastua matureen, se ei vaan ole vielä tavannut mua 🤷
Eli kaikki voittavat. 40 v nainen saa (hetkellistä) seuraa nuoremmasta miehestä. Mies saa seksiä ja kelpaa myös ikäisilleen naisille.