Työkaveri syö työpäivän aikana vain 2 kananmunaa
Minua ärsyttää suunnattomasti tuo. Kuitenkin 8 tuntinen päivä. Itselläni pitää ainakin olla kunnon mätöt.
Kommentit (28)
Minulla oli ennen muinoin työkaveri, joka söi vain makeaa töissä. Lounaalla meni keksipaketti tai pullapitko. Koskaan ei mitään suolaisempaa. Näkyi tämä vatsassa, vaikka oli vain vähän yli 30 v mies. Töissä kytätään toisten eväitä. Minäkin sain kuulla liiasta rehujen ja hedelmien syönnistä.
Minä söin opiskeluaikana kunnon aamiaisen, päivän aikana kahvin ja kotiin palattuani taas ruokaa.
Itse en syö töissä yleensä mitään, joskus kuppi kahvia vedän. Muuten vain vettä.
Tämä neuvo, että 3-4 tunnin välin pitäisi ottaa välipalaa onkin vienyt ihan väärille raiteille. Välipalapuputus ja liikasyönti on turhaa. Vähemmälläkin parjää ja vieläpä paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi vahtaat toisten syömisiä? Onko se sun lapses?
Tämä aloitus on yhtä totta kuin Salatut elämät tai raamattu.
Mutta olihan raamatussakin niitä aaseja.
Minäpä en syö työpäivän aikana yhtään kananmunaa.
Mitä enemmän mätät sitä kovemmin maha huutaa lisää. Se venyy pohjattomaksi säkiksi, joka ei ole koskaan tyytyväinen. Ei sen mouruaminen sitä tarkoita sitä, että sinulla olisi energia vajetta tai oikeasti nälkä.
Syödään. Tai söin. Eipä ollut vaihtoehtoja kuin vetää sitä metukkaleipää aikoinaan.