Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kroonisesti tukkoinen nenä aukesi kun lopetin maidonjuonnin

Vierailija
15.05.2024 |

Ihmeellistä, ensimmäistä kertaa vuosiin saan kunnolla henkeä nenän kautta. Rakastan maitoa ja vedin sitä aiemmin litran päivässä, sinänsä surullista!

Mutta jos on nenä kroonisesti tukossa ja juo maitoa, niin kannattaa kokeilla lopettamista.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla ei ole ollut mitään vaikutusta, juoko maitoa vai ei. Entä luomumaito, suomalainen ja piikitön? Mitäs se tekee sulle.

Vierailija
2/6 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maitoallergia aiheuttaa juuri limakalvojen turvotusta ja limaisuutta monille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle jotkut maidot aiheuttavat ihottumaa. Erikoista että jotkut maidot aiheuttavat sitä herkemmin kuin toiset. Laktoosittomat kahvimaidot ovat pahimpia. Minulla ei ole hyvää teoriaa sille miksi toiset maidot ovat pahempia kuin toiset. Luulisi että ne ovat samaa tavaraa kaikki.

Vierailija
4/6 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla voi kasvojen iho paljon paremmin ilman maitotuotteita. Iho on tasaisempi, kuulaampi, eikä ole niin rasvoittuva. Maitotuotteet myös keräsivät nestettä koko kehoon. Oli sellainen turvonnut pöhö olo, vaikka en paljoa maitotuotteita käyttänytkään. Kehoni voi niin paljon paremmin ilman maitoa ja juustoa. Maustamatonta jogurttia syön jonkin verran, tosin en päivittäin.

Vierailija
5/6 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mulla ei ole ollut mitään vaikutusta, juoko maitoa vai ei. Entä luomumaito, suomalainen ja piikitön? Mitäs se tekee sulle.

Joo, ehkä se ei kaikille toimi. Mutta omalla kohdallani oli sen verran selkeä juttu, että ajattelin laittaa vinkin tänne, jos vaikka saataisiin jonkun toisenkin nenä auki. :D Oli jotenkin jäänyt jostain mieleen juttu, että maito saattaa aiheuttaa tukkoisuutta, mutta en ollut ajatellut että lopettaminen toimisi kuin taikatemppu. -ap

Vierailija
6/6 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

korrelaatio !? kausaliteetti