Onko hormonikierukka niin hyvä, että sellainen kannattaisi laittaa?
Kommentit (29)
vaikka sairauden hoitoon sen sain.
tiputtelun jälkeen kokonaan pois! :D
tosin pari ekaa kuukautta oli tiputtelua, mutta sen jälkeen kuukautiset tulevt noin 2-4 kk välein.
Hei sinä, joka tulit raskaaksi kierukasta huolimatta, niin mitä tiesit olevasi raskaana?
Puolisen vuotta tuli melkein joka päivä tiputtelua, mutta sen jälkeen ei ole tullut tippaakaan verta/tuhrua! Suosittelen!
PS: Ehkäisyteho on melkein sataprossanen :)
Ensimmäisen Hormonikierukan otin Esikoisen syntymän jälkeen, sillä minulla oli Erittäin Runsaat kuukautisen, mutta HORMOONIkierukan jälkeen loppuivat kokonaan... =)
Kokeilin myös KUPARIkierukkaa, mutta se ei käynyt minulle, sillä lisäsi vain vuotoa ja sai istua koko ajan wc-pöntöllä, joten poistatin 1 vko:n jälkeen... =/
Poistatin Hormonikierukan, kuin esikoinen oli 2 v, sillä aloimme "tekemään" pikkukakkosta ja 2 kk päästä tärppäsi... =)
Pikkukakkosen syntymän jälkeen laitoin Uuden Hormonikierukan ja on ollut nyt n. 2,5 v, mutta kova hinku olisi poistaa, kun tahtoisi jo uuden vauvan... =)
Mulla on ollut hormonikierukka n.puoli vuotta. Menkat jääneet pois lähes kokonaan, kerran kuussa päivän- pari tiputtelua, ja mitään "sivuvaikutuksia" ei ole ollut. Mulle eivät pillerit sopineet ja olen todella tyytyväinen että olen saanut sen kierukan laitatettua pitkän harkinnan jälkeen :)
Tulee varmaan halvemmaksi kuin pillerit, jollei aikomus ole poistaa heti esim. vuoden jälkeen.