Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten joku ihminen voi tahallaan vahingoittaa muita?

Vierailija
15.05.2024 |

Miten voi elää itsensä kanssa, jos vahingoittaa tietoisesti elävää luontoa? En vain ymmärrä.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän sitä pienissä määrin kaikki toisia tietoisesti vahingoittaa. Vähän vittuilee että pysyy ruodussa, aina ei pelkkä kohtelias huomauttaminen toimi.

Olet lapsellinen tyyppi ja harhainen. 

Vierailija
22/35 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olemalla psykiatri ja pitämällä potilaita alhaisempana kuin itseään ja vähän kuin koekaniineina

Samaa olen miettinyt. Miten pystyy? Kun käy huonosti niin kertoo, että enhän mä mitään, potilas on hullu. Eikö ne oikeasti edes välitä. 

Lääkeviranomaiset ovat yrittäneet puuttua psykiatrian haitallisiin lääkkeisiin, mutta luovuttaneet tuloksetta. 

??

Niin. Missään muussa lääketieteen haarassa ei määrätä yhtä haitallisia lääkkeitä ja haittavaikutuksia oikeasti tutkitaan. Psykiatrian lääkkeiden kehitys ja tutkimus ei kiinnosta ketään. Esimerkiksi (jopa) koronarokotteitakin tutkitaan koko aj

Söin 2 vuotta ketipinoria unettomuuteen pienellä annoksella. Tardiivi dyskinesia puhkesi kun vierottauduin ja kesti 3kk. Pelkäsin ihan älyttömästi että jää pysyväksi. Aivan sairasta että tuosta on tullut jokin psykiatrian yleislääke. Sitä määrätään jopa pelkkään ahdistukseen. Vieroitus oli muutenkin täysi helvetti, olin saikulla 6kk.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykiatria on vahingoittanut paljon ihmisiä. 

Vierailija
24/35 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olemalla psykiatri ja pitämällä potilaita alhaisempana kuin itseään ja vähän kuin koekaniineina

Samaa olen miettinyt. Miten pystyy? Kun käy huonosti niin kertoo, että enhän mä mitään, potilas on hullu. Eikö ne oikeasti edes välitä. 

Lääkeviranomaiset ovat yrittäneet puuttua psykiatrian haitallisiin lääkkeisiin, mutta luovuttaneet tuloksetta. 

??

Niin. Missään muussa lääketieteen haarassa ei määrätä yhtä haitallisia lääkkeitä ja haittavaikutuksia oikeasti tutkitaan. Psykiatrian lääkkeiden kehitys ja tutkimus ei kiinnosta ketään. Esim

Mä olen syönyt sekä Ketipinoria että Olantsapiinia. En toivu tuskin enää koskaan. Mennyt jo noin 8kk ja olen toipunut 0%. 

Vierailija
25/35 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko koskaan kuullut alkoholista?  Suurin osa ihmisistä ei muutu humalassa, mutta on osa jotka muuttuvat väkivaltaisiksi kovassa humalassa.  Suurin osa pahoinpitelyistä yms tehdään  alkoholin tai muiden aineiden vaikutuksen alaisina. Näistä ihmisistä vain pieni osa on jotain psykopaatteja eivätkä selvänä tai raittiina ollesaan aiheuta mitään ongelmia yhteiskunnassa.

Ja sitten on niitä ketkä ovat raivoraittiita ja kykenevät silti satuttamaan muita ilman tunnontuskia.

Vierailija
26/35 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

😭

Vierailija
27/35 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma äitini on sellainen. Saa nautintoa, kun saa nolattua, nöyryytettyä ja vielä nauraa siihen päälle. Nauttii muiden kärsimyksestä. Hirveä ihminen, joka teki meille neljälle lapselle lähtemättömät jäljet. Julma ja sadistinen ihminen, joka pitää itseään täydellisenä. Edelleen 80- vuotiaana.

Vierailija
28/35 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

😭

Vierailija
29/35 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä ny taas on tehty sitä?Miten tähä pitäisi sitte suhtautua?🤷

Vierailija
30/35 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumalan käsi on nimitys tälle.

Jumala siirtää voimansa miehen käteen joka lyö pyhällä voimalla.

Ilman Jumalaa ei tehdä mitään. Sodatkin on Jumalan työtä ja Jumala ohjailee ihmisiä voimillaan.

Vierailija
31/35 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

😭

Vierailija
32/35 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän sitä pienissä määrin kaikki toisia tietoisesti vahingoittaa. Vähän vittuilee että pysyy ruodussa, aina ei pelkkä kohtelias huomauttaminen toimi.

Miksi vahingoitat minua?

Vierailija
33/35 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi vahingoitat minua?

behold händ of god

Vierailija
34/35 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilman Jumalaa ei tehdä mitään. Sodatkin on Jumalan työtä ja Jumala ohjailee ihmisiä voimillaan.

Eihän se noin voi mennä. Miksi ihminen pyrkisi hyvään ja synnittömään elämään, jos jumala kuitenkin ohjailee?

Vierailija
35/35 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän se noin voi mennä. Miksi ihminen pyrkisi hyvään ja synnittömään elämään, jos jumala kuitenkin ohjailee?

Jumala ottaa aina välillä ohjat ja silloin sattuu Teroa leukaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan