Miten joku ihminen voi tahallaan vahingoittaa muita?
Miten voi elää itsensä kanssa, jos vahingoittaa tietoisesti elävää luontoa? En vain ymmärrä.
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olemalla psykiatri ja pitämällä potilaita alhaisempana kuin itseään ja vähän kuin koekaniineina
Samaa olen miettinyt. Miten pystyy? Kun käy huonosti niin kertoo, että enhän mä mitään, potilas on hullu. Eikö ne oikeasti edes välitä.
Lääkeviranomaiset ovat yrittäneet puuttua psykiatrian haitallisiin lääkkeisiin, mutta luovuttaneet tuloksetta.
??
Niin. Missään muussa lääketieteen haarassa ei määrätä yhtä haitallisia lääkkeitä ja haittavaikutuksia oikeasti tutkitaan. Psykiatrian lääkkeiden kehitys ja tutkimus ei kiinnosta ketään. Esimerkiksi (jopa) koronarokotteitakin tutkitaan koko aj
Söin 2 vuotta ketipinoria unettomuuteen pienellä annoksella. Tardiivi dyskinesia puhkesi kun vierottauduin ja kesti 3kk. Pelkäsin ihan älyttömästi että jää pysyväksi. Aivan sairasta että tuosta on tullut jokin psykiatrian yleislääke. Sitä määrätään jopa pelkkään ahdistukseen. Vieroitus oli muutenkin täysi helvetti, olin saikulla 6kk.
Psykiatria on vahingoittanut paljon ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olemalla psykiatri ja pitämällä potilaita alhaisempana kuin itseään ja vähän kuin koekaniineina
Samaa olen miettinyt. Miten pystyy? Kun käy huonosti niin kertoo, että enhän mä mitään, potilas on hullu. Eikö ne oikeasti edes välitä.
Lääkeviranomaiset ovat yrittäneet puuttua psykiatrian haitallisiin lääkkeisiin, mutta luovuttaneet tuloksetta.
??
Niin. Missään muussa lääketieteen haarassa ei määrätä yhtä haitallisia lääkkeitä ja haittavaikutuksia oikeasti tutkitaan. Psykiatrian lääkkeiden kehitys ja tutkimus ei kiinnosta ketään. Esim
Mä olen syönyt sekä Ketipinoria että Olantsapiinia. En toivu tuskin enää koskaan. Mennyt jo noin 8kk ja olen toipunut 0%.
Vierailija kirjoitti:
Oletko koskaan kuullut alkoholista? Suurin osa ihmisistä ei muutu humalassa, mutta on osa jotka muuttuvat väkivaltaisiksi kovassa humalassa. Suurin osa pahoinpitelyistä yms tehdään alkoholin tai muiden aineiden vaikutuksen alaisina. Näistä ihmisistä vain pieni osa on jotain psykopaatteja eivätkä selvänä tai raittiina ollesaan aiheuta mitään ongelmia yhteiskunnassa.
Ja sitten on niitä ketkä ovat raivoraittiita ja kykenevät silti satuttamaan muita ilman tunnontuskia.
Oma äitini on sellainen. Saa nautintoa, kun saa nolattua, nöyryytettyä ja vielä nauraa siihen päälle. Nauttii muiden kärsimyksestä. Hirveä ihminen, joka teki meille neljälle lapselle lähtemättömät jäljet. Julma ja sadistinen ihminen, joka pitää itseään täydellisenä. Edelleen 80- vuotiaana.
Ketä ny taas on tehty sitä?Miten tähä pitäisi sitte suhtautua?🤷
Jumalan käsi on nimitys tälle.
Jumala siirtää voimansa miehen käteen joka lyö pyhällä voimalla.
Ilman Jumalaa ei tehdä mitään. Sodatkin on Jumalan työtä ja Jumala ohjailee ihmisiä voimillaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän sitä pienissä määrin kaikki toisia tietoisesti vahingoittaa. Vähän vittuilee että pysyy ruodussa, aina ei pelkkä kohtelias huomauttaminen toimi.
Olet lapsellinen tyyppi ja harhainen.
Miksi vahingoitat minua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän sitä pienissä määrin kaikki toisia tietoisesti vahingoittaa. Vähän vittuilee että pysyy ruodussa, aina ei pelkkä kohtelias huomauttaminen toimi.
Olet lapsellinen tyyppi ja harhainen.
Miksi vahingoitat minua?
behold händ of god
Vierailija kirjoitti:
Ilman Jumalaa ei tehdä mitään. Sodatkin on Jumalan työtä ja Jumala ohjailee ihmisiä voimillaan.
Eihän se noin voi mennä. Miksi ihminen pyrkisi hyvään ja synnittömään elämään, jos jumala kuitenkin ohjailee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän se noin voi mennä. Miksi ihminen pyrkisi hyvään ja synnittömään elämään, jos jumala kuitenkin ohjailee?
Jumala ottaa aina välillä ohjat ja silloin sattuu Teroa leukaan.