Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten joku ihminen voi tahallaan vahingoittaa muita?

Vierailija
15.05.2024 |

Miten voi elää itsensä kanssa, jos vahingoittaa tietoisesti elävää luontoa? En vain ymmärrä.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos niillä keulii joku ja on tietämätön, elää jossain mielentilassa. Ellei mieti mikä siihen mielentilaan vaikuttaa. Stressit, alkoholit, käsitys.

Vierailija
2/35 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko koskaan kuullut alkoholista?  Suurin osa ihmisistä ei muutu humalassa, mutta on osa jotka muuttuvat väkivaltaisiksi kovassa humalassa.  Suurin osa pahoinpitelyistä yms tehdään  alkoholin tai muiden aineiden vaikutuksen alaisina. Näistä ihmisistä vain pieni osa on jotain psykopaatteja eivätkä selvänä tai raittiina ollesaan aiheuta mitään ongelmia yhteiskunnassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemalla psykiatri ja pitämällä potilaita alhaisempana kuin itseään ja vähän kuin koekaniineina

Vierailija
4/35 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos vaikka nauttii siitä? Jopa seksuaalisesti?

Vierailija
5/35 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten? No vaikka lyömällä, potkimalla, ampumalla aseella, puukottamalla.... onhan näitä tapoja.

Vierailija
6/35 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olemalla psykiatri ja pitämällä potilaita alhaisempana kuin itseään ja vähän kuin koekaniineina

Samaa olen miettinyt. Miten pystyy? Kun käy huonosti niin kertoo, että enhän mä mitään, potilas on hullu. Eikö ne oikeasti edes välitä. 

Vierailija
7/35 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin syyllistyin kerran nurmikolla kävelyyn, murhasin varmasti tuhat heinää ja kymmenen ötökkää.

Kyllä nyt varmasti Afrikassa kuolee palmupuu!

Vierailija
8/35 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa olen miettinyt. Miten pystyy? Kun käy huonosti niin kertoo, että enhän mä mitään, potilas on hullu. Eikö ne oikeasti edes välitä. 

Lääkeviranomaiset ovat yrittäneet puuttua psykiatrian haitallisiin lääkkeisiin, mutta luovuttaneet tuloksetta. 

Vierailija
9/35 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lääkeviranomaiset ovat yrittäneet puuttua psykiatrian haitallisiin lääkkeisiin, mutta luovuttaneet tuloksetta. 

??

Vierailija
10/35 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti. Joillakin se kuuluu jopa työhön. Esimerkiksi vaikka kirurgi.

Vierailija
11/35 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa olla rääkätty ihminen. Todennäköisesti hänelle on tehty pahoja ja sairaita asioita elämänsä aikana.

Vierailija
12/35 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistinen sadisti. Minä olen aivan varma, että minua sairauden merkeistä kiusannut henkilö sai teostaan nautintoa - myös seksuaalista nautintoa. Runkkaili kivulleni, kärsimykselleni ja surulleni kun satutti minua sanoillaan ja teoillaan.

Vierailija
13/35 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

??

Niin. Missään muussa lääketieteen haarassa ei määrätä yhtä haitallisia lääkkeitä ja haittavaikutuksia oikeasti tutkitaan. Psykiatrian lääkkeiden kehitys ja tutkimus ei kiinnosta ketään. Esimerkiksi (jopa) koronarokotteitakin tutkitaan koko ajan ja vedetään pois markkinoilta tarvittaessa. 

Vierailija
14/35 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti. Kokeile vaikka: mene kadulle ja vedä turpaan seuraavaa vastaantulijaa.

Vierailija
15/35 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulleet sodista?

Vierailija
16/35 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

😭

Vierailija
17/35 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

??

Niin. Missään muussa lääketieteen haarassa ei määrätä yhtä haitallisia lääkkeitä ja haittavaikutuksia oikeasti tutkitaan. Psykiatrian lääkkeiden kehitys ja tutkimus ei kiinnosta ketään. Esimerkiksi (jopa) koronarokotteitakin tutkitaan koko ajan ja vedetään pois markkinoilta tarvittaessa.&nbs

Esimerkkinä tardiivi dyskinesia, jota pidettiin pitkään vaan sairauden oireina. Vasta sitten haitta myönnettiin, kun saatiin selvitettyä jonkinlainen mekanismi. 

Vierailija
18/35 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun päässä kaikki on vinkin vonksin, voi tehdä pahoja asioita muille. Näitä on ihan työelämässäkin. 

Vierailija
19/35 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

😭

Älä sure.

Vierailija
20/35 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sitä pienissä määrin kaikki toisia tietoisesti vahingoittaa. Vähän vittuilee että pysyy ruodussa, aina ei pelkkä kohtelias huomauttaminen toimi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kolme