Ei mennyt ääni persuille hukkaan, Suomen BKT nousi jo ja taantuma ohi!
Kiitos Purra ja Orpo, olette suomalaisten sankareita! Vielä työllisyys kuntoon, mutta sehän nousee kun talous saadaan kuntoon.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/suomen-bruttokansantuote-kasvoi-yll…
Kommentit (20)
Ootas, kun ehtii ensimmäinen laitavasemmiston edustaja kommentoimaan - väärin korjattu 😜
Osoittaa vain sen, että palkankorotukset jäivät edelleen liian pieniksi.
Kyllä! puri huomattavasti nopeammin kuin edellisen punavihreen hallituksen verovaroin luomat suojatyöpaikat. Näin siinä käy kun kotona loisimisesta tehdään ei houkuttelevaa!
Hyvä Riikka!
Taidan vetää käteen tästä hyvästä Riikasta uneksien
T: persusetämies
Lakosta huolimatta hähähää. Ei onnistuneet kaatamaan maata vaikka parhaansa tekivät.
Osoittaa, että persujen leikkauspolitiikka on ollut oikea.
Vierailija kirjoitti:
Paitsi ettei leikkaukset olleet voimassa kyseisellä jaksolla. Kysehän on Tammi-Masliskusta. Mutta jatkakaa.
Tällä hetkellä taantumassa on persujen kannatus.
Sittenhän sosiaaliturvaedut voidaankin palauttaa entiselleen ja lopettaa tämä oman heimon näännyttäminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paitsi ettei leikkaukset olleet voimassa kyseisellä jaksolla. Kysehän on Tammi-Masliskusta. Mutta jatkakaa.
Älä odota persujen jutuilta logiikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Aika etupainotteinen tuo kokkaripersujen vaikutus kun se vaikuttaa ennenkuin toimenpiteitä on edes tehty ja suurin osa on vasta suunnittelupöydällä.
Noh, odottakaahan nyt kun saadaan tilastoja oikealta ajanjaksolta, niin voidaan katsella taantumaan sukeltamista aitiopaikalta.
Missä teidän toimisto noin fyysisesti sijaitsee? Onko se puoluetoimiston yhteydessä vai onko teillä myös etätyö mahdollisuus?
Kaverin puolesta kyselen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Voin sanoa jo nyt, että menee noin vuosi, kun alkaa viimeistään näkyä ihmisten pahoinvointi ennen näkemättömän rankasti ihan kaikille.Kiitos tämän hallituksen. Tiedän, että osa ei uskoa minua nyt, mutta oppivat kyllä myöhemmin kantapään kautta.
T: 30 vuotta suomalaisen yhteiskunnan pahoinvoinnin kanssa työskennellyt.
Meni minun ääni hukkaan kun erottivat Vornasen puolueesta.
Vierailija kirjoitti:
Taantuma jonka he itse kokoomuksen kanssa aiheuttivat. HAH!
Oletkos sinä vähän tyhmä?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä! puri huomattavasti nopeammin kuin edellisen punavihreen hallituksen verovaroin luomat suojatyöpaikat. Näin siinä käy kun kotona loisimisesta tehdään ei houkuttelevaa!
Hyvä Riikka!
Taidan vetää käteen tästä hyvästä Riikasta uneksien
T: persusetämies
Aika pervo. Vedätkö hiekkapaperilla vai laitatko väkevää rikkihappoa esinahan alle?
Taantuma jonka he itse kokoomuksen kanssa aiheuttivat. HAH!