Olen vasta 40 ja mulla turpoaa nilkat helteillä ihan kauheaksi ja kun sullon ne ballerinoihin en kehtaa mennää Prismaan ennen klo 21
Siihen aikaan siellä on ainoastaan punalappuja metsästäviä jotka on onneksi vielä kamalamman näköisiä kuin minä.
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Miksi yleensäkin lihavan pitää tunkee jalkoihinsa ballerinat?
Koska niistä löytyy sellaisia, että ne mahtuvat jalkaan.
Mä laitan pitkät housut ja tennarit kun jalkoja turvottaa. Eipä näy turvotus.
Kannattaa kokeilla nukkumista jalat koholla.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei kiinnitä suhun mitään huomiota
Jo vain kiinnittää, etkö lue palstaa?
Vierailija kirjoitti:
Oletko mittauttanut ferritiinin ja kilpirauhasarvot? Myös keliakitesti kannattaa tehdä ja maitoallergia on tod näk. Jätä kaikki viljat ja maitotuotteet ja palkokasvit sekä vihreät vihannekset.
😆 Päivän paras. Ferritiini- sana jo aloitti räkänaurun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko mittauttanut ferritiinin ja kilpirauhasarvot? Myös keliakitesti kannattaa tehdä ja maitoallergia on tod näk. Jätä kaikki viljat ja maitotuotteet ja palkokasvit sekä vihreät vihannekset.
No nyt oli taas listattu uusimmat muotijutut ratkaisuna tähänkin...
Asioita jotka oikeasti voivat vaikuttaa ovat ylipaino, istuminen pitkään, runsas suolan syönti, alkoholi, runsaat hiilarit. Iän myötä myös laskimoiden ja imusuonten toiminta laiskistuu, ja kyllä nelikymppisillä jo hyviin usein tulee kuumilla säillä turvotuksia, vaikka ei olisi noita riskitekijöitä.
Kilpirauhasen vajaatoiminta kyllä vaikuttaa ihan oikeasti turvotukseen.
En katso muiden jalkoja juurikaan. Ellei tule lähelle ja esittele oikein. Se on ihan sama mikä muilla pullottaa tai onko kutistunut. Katson vain sitä mitä olen tekemässä. Sitä en vain tajua mikä on ballerina ja miksi se on niin suosittu jalkine. Liian kevyt, jos joku tallaa päälle? Ainakin siinä kiertää veri ettei purista?
Mikset hanki leveälestisiä kenkiä ? Ostin juuri Zizziltä leveälestiset valkoiset lenkkarit ja mikä autuus kun voi kävellä ilman, että jalkoja puristaa mistään. Naamallakin on iloinen hymy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi yleensäkin lihavan pitää tunkee jalkoihinsa ballerinat?
Millaisia kenkiä sitten on lupa käyttää?
Saako noita muka leveällä lestillä? Aika paha noita on käyttää, jos muutama varvas mahtuu remmin alle.
Pitkät housut, kukaan ei edes näe jalkoja ja vielä pitkävartiset kesäsaapikkaat.
Vierailija kirjoitti:
On kyllä totta että punalappuaikaan kaikissa S-ryhmän kaupoissa on ne hirveimmät tantat. Mistä mahtavatkaan kaivautua.
Ajatelkaa miten ilkeitä täälläkin ollaan. En ihmettele, jos he haluavat käydä vasta iltasella kaupassa. Ei ole kehopositiivisuudesta tietoakaan tai katurauhasta, Jokaisella tulee olla oikeus elää ja kulkea rauhassa. Kyllä ihminen huomaa tuijottamisen ja kuulee ne kuiskaukset. Eivät rumat ihmiset ole olemassa ollakseen muiden ihmisten ilmainen friikkishow.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei kiinnitä suhun mitään huomiota
Jo vain kiinnittää, etkö lue palstaa?
Ehkä jotkut hullut, mut ketä niiden tuijotus kiinnostaa
Vierailija kirjoitti:
En edes ymmärrä, miten nilkat voivat turvota. Onko sulla joku valmis ihrakerros siellä nilkkojen ympärillä? Ei minulla ole nahan alla kuin luuta ja jännettä nilkoissa.
Kyllä siellä sen verran kudosta on, että nestettä voi kertyä, hoikallakin. Ylipaino toki lisää ongelmaa, koska laskimot ja imusuonet on kovemmilla yrittäessään kuljettaa nestettä ylöspäin jaloista pois.
Tukisukat ja nukkuu jalat koholla, esim. sohvatyynyn päällä. Ruokavalioon riisiä ja suola pois, ja vihreää teetänestettä poistamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä! Lisäksi kannattaa ottaa heti kun voi se vyöruusurokotus!
Kyllä, ja kysellä neljännen koronapiikin perään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nyt oli taas listattu uusimmat muotijutut ratkaisuna tähänkin...
Asioita jotka oikeasti voivat vaikuttaa ovat ylipaino, istuminen pitkään, runsas suolan syönti, alkoholi, runsaat hiilarit. Iän myötä myös laskimoiden ja imusuonten toiminta laiskistuu, ja kyllä nelikymppisillä jo hyviin usein tulee kuumilla säillä turvotuksia, vaikka ei olisi noita riskitekijöitä.
Kilpirauhasen vajaatoiminta kyllä vaikuttaa ihan oikeasti turvotukseen.
Nää taitaa olla yksilöllisiä juttuja. Itselläni ei ole tehnyt mitään nilkkojen turvotusta.
Sounds like a you problem. Ei ketään kiinnosta toisten nilkat. Jos joku pervo tuijottaa, siinähän tuijottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä totta että punalappuaikaan kaikissa S-ryhmän kaupoissa on ne hirveimmät tantat. Mistä mahtavatkaan kaivautua.
Ajatelkaa miten ilkeitä täälläkin ollaan. En ihmettele, jos he haluavat käydä vasta iltasella kaupassa. Ei ole kehopositiivisuudesta tietoakaan tai katurauhasta, Jokaisella tulee olla oikeus elää ja kulkea rauhassa. Kyllä ihminen huomaa tuijottamisen ja kuulee ne kuiskaukset. Eivät rumat ihmiset ole olemassa ollakseen muiden ihmisten ilmainen friikkishow.
Ihmisissä on paljon näitä vajaita yksilöitä jotka saavat elämäänsä sisältöä ei itsensä- kaltaisista ihmisistä. Se on niin kiva tuntea itsensä edes jossain hyväksi :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En edes ymmärrä, miten nilkat voivat turvota. Onko sulla joku valmis ihrakerros siellä nilkkojen ympärillä? Ei minulla ole nahan alla kuin luuta ja jännettä nilkoissa.
Kyllä siellä sen verran kudosta on, että nestettä voi kertyä, hoikallakin. Ylipaino toki lisää ongelmaa, koska laskimot ja imusuonet on kovemmilla yrittäessään kuljettaa nestettä ylöspäin jaloista pois.
Joo on se mahdollista. Minulla on ihan luiset nilkat, mutta kerran kun sain pahasti osumaa jänteeseen, alkoi semmonen turvotus että oksat pois.
Miten nilkat survotaan balleriinoihin? Itse laitan niihin pelkät jalkaterät.