Trukkikuski yritti pussata naista. Sai valtavan tuomion
Sitten naiset valittavat ettei miehet tee aloitetta.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4e37eec9-e0d3-4b18-b9e7-437ac078e528
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Yritti töissä väkisin suudella. Kuinka tyhmä pitää olla että ryhtyy tuollaiseen?
No teukka ryhtyi. Nostaa edellleen kovaa palkkaa tekemättä mitään. Näin persut nähyttää esimerkkiä kannattajilleen.
Ja persu AP puolustelee tuollaista käytöstä, jos tuossa olisi joku ulkomaalainen, te haluaisitte sulkea rajat ja nousisitte barrikaadeille.
Kätevää naiselle, sai jäädä täydellä palkalla ja sairauspäivärahalla pitkälle sairauslomalle, vaikka ei varmasti ollut lainkaan järkyttynyt. Onnenpotku hänelle.
Vierailija kirjoitti:
Tuomio ei ole lainvoimainen.
Joten älä levitä valetietoa.
Itsehän asiasta tunnut mussuttavan, tuomiot on tuomioita- ändöständ?
Miten se mies tuolla tavalla yhtäkkiä teki? Nainen ei päässyt pakoon. Miehen huono selitellä.
Minua on yritetty iskeä töissä ja vikitellä ties minne. On jopa kosittu työpaikan virkistysreissulla bussissa joka täynnä työkavereita ja suurin osa kuuli kosinnan (tuli täysin yllättäen minua noin 10-15vuotta vanhemmalta mieheltä). En ole traumatisoitunut näistä koska ovat kuitenkin olleet vain sanallisia asioita.
Mutta ymmärrän oikein hyvin ettei jutun naista ja väkisin pussaillutta miestä laiteta samaan työvuoroon. Sehän olisi aivan idioottimaista kummallekin. Entä jos mies yrittää uudestaan. Entä jos käy väkivaltaiseksi? Kuinka hankalaa on tehdä töitä ja varoa koko ajan toista. Ja olisi kai tuo miehellekin kurjaa kun näkisi ihastustaan ja tietää että yksipuolista jne.
Kuka on niin epätoivoinen että yleensä yrittää pussata ketään ja varsinkaan naista,hyi ja yök!
Vierailija kirjoitti:
Ja persu AP puolustelee tuollaista käytöstä, jos tuossa olisi joku ulkomaalainen, te haluaisitte sulkea rajat ja nousisitte barrikaadeille.
Kerro, mitä hyötyä on ottaa lukutaidottomia ihmisiä Suomi täyteen, ihmisiä jotka eivät tee mitään laillista koskaan? Ihan rauhallisesti ja asiallisesti perustele. Olen valmis muuttamaan mielipidettäni, jos perustelet asiallisesti, mitä hyötyä heistä on Suomelle? Ihan ketään persuksi haukkumatta, ole hyvä ja kerro, luen mielelläni asiallisen vastauksesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä nainen traumatisoitui helposti. Ei voi muuta sanoa.
Toivottavasti joku paljon vanhempi isomahainen nainen käy käsiksi huomenna, niin voit miettiä trauman käsitettä.
Tuli heti mieleen joku Fingerporin Rivo-Riitan tyylinen tapaus. 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yritti töissä väkisin suudella. Kuinka tyhmä pitää olla että ryhtyy tuollaiseen?
No teukka ryhtyi. Nostaa edellleen kovaa palkkaa tekemättä mitään. Näin persut nähyttää esimerkkiä kannattajilleen.
Ja miten tämäkään uutinen liittyy persuihin tai politiikkaan? Idiootti..
Miksi ei voi normaalisti pyytää toista vaikka kahville? Miksi pitää alkaa lääppiä ja yrittää väkisin suudella?
Miksi miehet puolustelevat tällaista käytöstä?
Totta kai saa olla ihastunut ja tehdä aloitteen, mutta että tungetaan jossain trukkikopissa iholle ja yritetään lääppiä? Miten tuli edes mieleen? Kuvitteliko, että nuori nainen olisi syttynyt tuosta ja olisi harrastanut seksiä miehen kanssa siinä heti vai mihin ajatteli tuollaisen aloitteen johtavan?
Minäkin olen ollut ihastunut miehiin ja flirttaillut. Mutta se ihastus sammuu välittömästi jos mies flirtin rohkaisemana hyppää heti ahdistelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti joku paljon vanhempi isomahainen nainen käy käsiksi huomenna, niin voit miettiä trauman käsitettä.
Kuvottavaa se voisi kyllä olla mutta ei siitä tervepäiselle ihmiselle mitään kuukausien työkyvyttömyyttä ja traumoja aiheudu. Ilmassa on suuren rahastusjuhlan tuntua.
eri
Mua koskaan kukaan yrittänyt,onneksi rumuuteni suojaa tuollaisiltakin miehiltä. Suurin osa miehistä on kuitenkin asiallisia. Vaikka on kaikenmaailman naiskalenterit jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat kyllä hassuja.
Ensin sitä ollaan niin vahvaa ja itsenäistä naista, sitten traumatisoidaan melkein suudelmasta.
Hyvin te kyllä vedätte, ei voi muuta sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Oikein traumatisoitui. Miehelle jos kävisi noin ja haastaisi oikeuteen, niin varsin naurettaisiin pihalle. Pitääpi muistaa seuraavaksi, kun joku nainen tulee baarissa pikku känässä pussaan, niin huutaa MEETOOOOOO, ja käräjille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvottavaa se voisi kyllä olla mutta ei siitä tervepäiselle ihmiselle mitään kuukausien työkyvyttömyyttä ja traumoja aiheudu. Ilmassa on suuren rahastusjuhlan tuntua.
eri
Mitä sinä tiedät mistään "rahastusjuhlista"? Aika niukasti korvauksiin tuomitaan ahdistelijoita ja s*ksuaalirikollisia. Kuka jaksaisi käydä koko oikeusprosessin läpi jonkun parin satasen takia?
Eiköhän siihen poissaoloon johtanut turvattomuuden ja häpeän tunne. Jos joku työkaveri fyysisesti ahdistelee työpaikalla, niin voi olla vähän korkea kynnys mennä töihin, kun ei tiedä joutuuko kohtaamaan ahdistelijan uudelleen ja miten muut suhtautuvat suhun, kun olet lähtenyt rikosoikeudelliseen prosessiin työyhteisön jäsentä vastaan. Varsinkin kun tietää miesten asenteet; ahdistelijoiden puolia pidetään ihan sokeasti.
Kulliotukset on aina kulliotuksia. Töissäkin kuvittelevat, että ihmiset ja asiat hyppäävät heidän mulkkunsa mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Miehen ei kannata töissä olla naisen työkaveri. Minä osaan pitää näppini kurissa mutta en missään nimessä tee töitä naisten kanssa just meetoo juttujen takia koska syyttömätkin miehet ovat joutuneet oikeuteen.
Ei minulla ole ongelmia ja pelkoja naisten suhteen. Parissa projektissa ollut kahden naisen kanssa ja viettänyt aikaa sen työn takia tiiviisti.. En minä sitä pokaillut tai kehunut kauniiksi tai mitään sellaista. Tehtiin duunit kunnialla maaliin. En edes ajatellut mitään sellaista, vaikka huumoria oli mukana. Huumori ei ollut kaksimielistä jargonia jne. Sit kun alkaa pillu ja pyllyjutut tai muuten vaan outo käyttäytyminen, niin on silloin itse ansainnut sen tuleva paskamyrskyn. Ei kukaan huviksee huutele meetoota.
Niin, koska nainen kertoi tapahtuneesta eteenpäin. Jos hän olisi ollut ihan hiljaa, kuten te miehet niin toivotte, he olisivat joutuneet olemaan samoissa työvuoroissa. Teidän mielestä miehelle tuli nyt paha mieli eikä niin saa käydä vaikka mies toimisi rikollisesti naisia kohtaan.