Miten ihmeessä löysitte mieluisen miehen jonka otitte?
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Miehiä ei oteta. Ehkä miekkosia voitte yrittää.
Mies voidaan saavuttaa, ei voida ottaa. M
Ensin kannattaa panostaa vieheeseen eli sinuun. Ole houkuttelevan näköinen, mene suotuisille paikoille,apajille. Niin että mies näkee sinut. Toivottavasti näytät ja vaikutat riittävän mielenkiintoiselta. Välttämättä heti ei kannata napata kiinni. Joskus joutuu treffailemaan useammin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löysin mieluisan näköisen omakotitalon, niin koputin ovelle soittokellolla ja laatikkoleukainen lentäjäkirurgi tuli avaamaan ja kysyin häneltä onko jo naimisissa? Ei ollut, joten otin sitten miehekseni.
Minäpä menin ovelle, kun luulin miehen asuvan siellä, niin olikin prkl anopintekele ovella, kieltäytyi antamasta oikeaa osoitetta, miestä ei siinä vaiheessa saanut kiinni ja puhelimenikin meni rikki. Olihan sotku...
Ja anopintekele tuntuu vihaavan minua edelleen. 2 vuotta ja vain kerran vahingossa olen tuon jälkeen nähnyt. Ei ollut mitenkään ystävällinen tapaaminen 🤣
Yhteisen tutun kautta.Tavattiin helatorstaina vuonna 2000. Häitä juhlittiin 2001 ja sieltä asti ollaan asuttu saman katon alla.
Vierailija kirjoitti:
Miehen nappaamisessa pitää olla taitoa. Kesä tulee niin pitää lähteä hiomaan kalastustaitojaan :) Ehkä hiillostamalla, antamalla siimaa, kiristämällä oikeassa kohdassa? en tiedä
Syötti täytyy olla kohdallaan, niin kyllä nappaa kiinni. Sitten vain kelata saalis kyytiin mutta siimaa ei saa päästää liian löysäksi tai kiristää liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Yhteisen tutun kautta.Tavattiin helatorstaina vuonna 2000. Häitä juhlittiin 2001 ja sieltä asti ollaan asuttu saman katon alla.
Nopeaa toimintaa, häät oli varmaankin ennen seuraavaa helatorstaita? Ei sinänsä, poikkeuksellista näinä päivinä.
Vierailija kirjoitti:
Tinderistå
Vai tinderå
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nopeaa toimintaa, häät oli varmaankin ennen seuraavaa helatorstaita? Ei sinänsä, poikkeuksellista näinä päivinä.
Häät oli seuraavana vuonna lokakuussa yli vuosi ensi tapaamisesta.
Onnellisesti aviossa edelleen 💖
Mulla on nyt kolmas ja viimeinen kierros menossa. Viimeinen siksi että jos tää suhde loppuu, uutta ei enää voi tulla. Kukaan tai mikään ei enää tuntuisi miltään.
Kierros 1 löytyi aikoinaan yliopiston bileistä. Kierros 2 kymmenisen vuotta sitten Suomi24-treffeiltä. Kierros 3 Tinderistä. Oon vaihtanut molemmilla kerroilla parempaan ja nyt on niin hyvä että en olis ikinä ennen uskaltanut näin hyvästä edes haaveilla.
Löydät heti miehen kun hyväksyt miehen omalta tasoltasi.
Yrität miehiä pari pykälää omaa tasoasi ylemmältä, kuten suurin osa naisista.
Suomessa on noin 50 000 miestä enemmän kuin naista ikäluokassa 20-40, joten miehistä on valtava ylitarjonta.
Vierailija kirjoitti:
Ilman standardeja et löydäkään. Osalla naisista on sama ongelma mitä miehilläkin. Sulla täytyy olla kriteereitä! Joo joo parisuhteessa joutuu puolin sekä toisin tekemään kompromisseja. Pääpiirteittäin pitäisi vaatia ainakin sitä ettei toinen oleta saavansa maksutonta kotirouvaa. Niin, ja jos haluat vihille tai lapsia pidät noista kahdesta tiukasti kiinni.
Jos täällä palstalla mies mainitsee yhtäkään kriteeriä naisenhaussaan, niin tulee heti sata alapeukkua, sekä naisten raivoaalto kommenteissa.
Monta kertaa jo tapahtunut.
Bongasin omani ekasta työpaikastani. Pomo oli suoraan sanottuna syötävän komea ja sellainen joka naisen unelma. Hänellä oli myös takanaan pystyyn kuollut avioliitto. Niinpä hän rakastui minuun ja yhteistä onnea on jo kymmenisen vuotta takana. Sain aivan täydellisen miehen. 🥰
Ei se saalistaminen ole löytymistä ja ottamista, se on kohtalo joka tapahtuu teitpä mitä tahansa.
Se vain tapahtuu ja, tai tulee eteen vaikka suojatiellä. Tia paskakaivoa tyhjennettäessä.
Opiskellessa tavattiin ja mieheni oli erilainen kuin muut, kiinnostava, ja ihastuin heti, rakastuinkin myöhemmin. Sinnikäs oli myös ja loppujen lopuksi valitsimme toisemme. Toisen omistaminen ei ole oikein minun juttuni, vaikka yksiavioinen olenkin.
Kadulta. Oikeasti. No oli siinä kummankin yhteinen tuttu, joka esitteli.
Kansalaisopiston intialaisen ruuan valmistusviikonlopusta. Toisen ja kolmannen netistä deittisovelluksen kautta. Kolmas on paras, en vaihda.
Festarireissulta ja mies oikeastaan löysi minut.
Oli suloinen hulivili, joka osoittautuikin luotettavaksi kumppaniksi, hyväksi ja huolehtivaksi puolisoksi sekä isäksi lapsillemme.
Hyvin kävi😊!
metästä tuo löytyi, tai löysi minut. olin muutenvaan metässä samoilemassa, ja yhtäkkiä kuului pusikosta, että pirunko norsu siellä rymistelee niin, että saaliselukat kaikoaa kilometrien päästäkin. ukko-parka siellä kökötti tussarinsa kanssa, ja oli äkäinen kuin mikä. heti tarjouduin viemään ukon syömään, kun sen talviruokavaraston säikytin pakosalle. siitä alkaen olen ukonrumilusta ruokkinut päivittäin, vasta 26 vuotta on mennyt kohtaamisesta. ps. nyt osaan liikkua ääneti metässä, ettei tarvitse lihoja ostella.