Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ihmeessä löysitte mieluisen miehen jonka otitte?

Vierailija
15.05.2024 |

Ei vaan löydy, ei.

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Norjalainen nuori ihan kivannäköinen toimittajanainen teki kerran ohjelman omasta treffailustaan. Hän meni kavereidensa kanssa baariin ja katteli miehiä sillä silmällä. Sitten hän iski silmänsä baarin komeimpaan mieheen. Kaverit yrittivät vihjailla, että baarissa moni ihan kivannäköinen mies katseli kiinnostuneesti toimittajanaista mutta tämä ei nähnyt muita kuin tuon jalat alta vievän komistuksen. Ihastuminen ei kuitenkaan johtanut edes puhevälien tasolle. Ja tämä kaava toistui myöhemmin uusissa yhteyksissä. Onko tässä yleisessä asetelmassa kyse huonosta itsetunnosta? Että jos komistus ei huoli minua, niin ei se mitään, se olikin aivan ylivertainen. Mutta jos yhtä tavallinen kuin minä torjuu minut, se syö miestä/naista ja siinä kyllä romahtaa itsetunto pitkäksi aikaa...

Tuskin siinä siitä on kyse. Vaan siitä että jos kerran ihastuu yhteen, ei silloin ihan oikeasti välitä kenestäkään muusta. Ei hän olisi varmasti edes HUOLINUT niitä muita, koska heitä kohtaan ei ollut sitä kipinää mitä oli sitä yhtä kohtaan. Itse ainakin olen mieluummin kokonaan ilman, kuin olen jonkun kanssa johon en ihastu mitenkään, vaan pitäisi tyytyä.

Vierailija
22/63 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entisestä työpaikasta. Sama harrastus yhdisti. Kun molemmilla on samoja lahjoja, on todennäköistä että lapsikin voi pitää samasta. Voi tietysti tehdä erilaisiakin asioita mutta onpa yritetty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarista otin mukaani. Ajattelin että jos mies ei lähde karkuun läheisyyttä niin se on minun mies. Aika äkkiä ehdotin sille petipuuhia ja mies vaan sanoi että kerrankin nainen joka sanoo suoraan mitä haluaa. Se oli siinä pyysin miestä jäämään viikonlopuksi ja käytännössä aloimme heti seurustelemaan.

Vierailija
24/63 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ollut vuosia ilman seksiä, ja vähän viiniä tissutellessa tuli olo, että tänään olisi kyllä mukava saada. Niinpä pynttäännyin ja lähdin mummotunneliin, ihan ajatuksella, että haluan seksiä tänä yönä. Sitä myös sain, mutta vietettiin sitten koko viikonloppukin yhdessä, kun hyvin juttuun tultiin, ja aika pian mies jäikin luokseni asumaan ja luopui omasta kämpästään. Puolentoista vuoden päästä soivat hääkellot.

Vierailija
25/63 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinäpä se, en ole vielä löytänyt. Otan ja vien kyllä heti mukanani, ettei muut kerkeä nappaamaan :)

Vierailija
26/63 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Baarista. Tuli kysymään, voiko istua seuraan. Sanoin että mikäs siinä. Nyt naimisissa 33 v. 

Tulin ruotsinlaivan' halpaan ruokabaariin' ja näin muutaman aika nuoren miehen porukan. En enää muista miten sinne heidän pöytäänsä päädyin - mahtoiko joku pyytää vai olisinko mennyt itse suoraan sinne, vähän epäilen... siinä oli sitten yksi tyyppi... sovittiin 'treffit' paluumatkalle... itse asuin eri kaupungissa joten päädyin miehen opiskelijaboksiin... illalla käveltiin pimeässä talvisessa yössä hänen boksilleen ja otti mua kädestä kiinni... siinä koko stoori... Tässä vaiheessa en muista mitään pelejä ja sumplinkeja vaan kaikki oli vaan mitä oli... MUTTA SITTEN TULIKIN JOTAIN IHAN MUUTA... 

Vierailija
27/63 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin oman mieheni raksatyömaalta. Ihastuin hänen harteikkuuteensa ja primitiivisen luolamiesmäiseen olemukseensa. Olin lopen kyltynyt deittailemaan akateemisia miehiä, jotka eivät sytyttäneet minua lainkaan. Sainkin itselleni miehen, joka on 10/10 kaikin mahdollisin tavoin. 😍

Vierailija
28/63 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies löytyi kämppäkaverista, HOAS:n soluasunnosta. Meistä tuli heti hyviä ystäviä, kiinnostuksen kohteet ja elämänkatsomukset natsasi. Meni yli puoli vuotta ennen kuin uskalsimme tunnustaa ihastumisemme toisiimme, alkoholi, jota käytimme harvoin, auttoi avautumaan. Siitä lähtien suhteemme muuttui myös fyysiseksi. Meitä oli kolmaskin kämppis jolta päätimme salata suhteemme jottei hän kiusaantuisi. Vaikeaa se oli, kun pyrimme nukkumaan yöt yhdessä. Hankimme uuden yhteisen kämpän heti kun se tuli taloudellisesti mahdolliseksi. Nyt kimppa-asumista ja - elämää seitsemän vuotta.

Riku & Pete 28 v

Vierailija
29/63 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Baarista otin mukaani. Ajattelin että jos mies ei lähde karkuun läheisyyttä niin se on minun mies. Aika äkkiä ehdotin sille petipuuhia ja mies vaan sanoi että kerrankin nainen joka sanoo suoraan mitä haluaa. Se oli siinä pyysin miestä jäämään viikonlopuksi ja käytännössä aloimme heti seurustelemaan.

Aika monta tämmöstä samankaltaista tapaamista. MIKÄ ON BAARI? Ennen ne olivat joko jotain räkälöitä tai pelkkiä ruokapaikkoja...

Vierailija
30/63 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin mieluisan näköisen omakotitalon, niin koputin ovelle soittokellolla ja laatikkoleukainen lentäjäkirurgi tuli avaamaan ja kysyin häneltä onko jo naimisissa? Ei ollut, joten otin sitten miehekseni.

Vierailija
31/63 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen nappaamisessa pitää olla taitoa. Kesä tulee niin pitää lähteä hiomaan kalastustaitojaan :) Ehkä hiillostamalla, antamalla siimaa, kiristämällä oikeassa kohdassa? en tiedä

Vierailija
32/63 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liftasin.  Mies otti kyytiin, yhteiseloa 35 vuotta.

Vierailija
33/63 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löysin mieluisan näköisen omakotitalon, niin koputin ovelle soittokellolla ja laatikkoleukainen lentäjäkirurgi tuli avaamaan ja kysyin häneltä onko jo naimisissa? Ei ollut, joten otin sitten miehekseni.

bravo!

Vierailija
34/63 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäpä menin ovelle, kun luulin miehen asuvan siellä, niin olikin prkl anopintekele ovella, kieltäytyi antamasta oikeaa osoitetta, miestä ei siinä vaiheessa saanut kiinni ja puhelimenikin meni rikki. Olihan sotku...

Vierailija
35/63 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

😄😄😄😄 Ihanaa!

Vierailija
36/63 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otitte,niinkuin maitopurkin hyllyltä ,muuhaaa,otitte.

Vierailija
37/63 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman standardeja et löydäkään. Osalla naisista on sama ongelma mitä miehilläkin. Sulla täytyy olla kriteereitä! Joo joo parisuhteessa joutuu puolin sekä toisin tekemään kompromisseja. Pääpiirteittäin pitäisi vaatia ainakin sitä ettei toinen oleta saavansa maksutonta kotirouvaa. Niin, ja jos haluat vihille tai lapsia pidät noista kahdesta tiukasti kiinni.

Vierailija
38/63 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammattikoulusta.

Vierailija
39/63 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otitte,niinkuin maitopurkin hyllyltä ,muuhaaa,otitte.

Kyllä! Flirttailin kyseiselle raksamiehelle aina työmaan ohi kävellessäni ja lopulta päädyimme harrastamaan s*k*iä luokseni:D

Vierailija
40/63 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastuspiireistä. Mene ulos kodistasi tekemään jotakin, mikä sinua kiinnostaa ja missä tapaat ihmisiä. Siellä hän on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kuusi