Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyviä lomakohteita sinkulle?

Vierailija
15.05.2024 |

Mitä lomakohdetta suosittelet sinkulle ja onko omakohtaisia kokemuksia? Olen eronnut 37-vuotias sinkkunainen ja haluaisin lähteä ulkomaille johonkin kivaan kohteeseen. Tarkoitus on lähteä yksin matkaan ilman lapsia. Tietyllä tavalla olisi kivaa, jos kohteessa olisi mahdollisuuksia hauskanpitoon, mutta myös jotain kulttuuria päivien iloksi. Lisäksi toivon, että liikkuminen olisi mahdollista esim. kävellen, pyörällä, tms. Skootteria tai autoa en uskalla vuokrata ulkomailla. Matkabudjetti on max 1000€ ja reissussa olisin mielelläni 5-7 päivää. Kivoja ehdotuksia otetaan vastaan! :)

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanarian saaret on sellainen klassikko. Pärjää hyvin kävelemällä ja bussit kulkee hyvin. Semmonen helppo paikka. Jutteluseuraa löytää jos semmosesta tykkää.

Vierailija
2/9 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vantaa on ihan hyvä matkakohde.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee jonkun matkakoneen testi. Vaikeaa neuvoa noin vähillä lähtötiedoilla. Pitääkö olla ranta, aurinkoa, lämmintä, iltaelämää, kulttuuria, halpaa, paljon vai vähän ihmisiä jne.

Itse ole pitänyt kaupungeista, joissa on myös ranta, kuten Lissabon, Barcelona, Ateena, Palermo jne. Istanbul oli aivan mielettömän hieno, muttei ehkä yksin matkustavalle naiselle. 

Vierailija
4/9 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen matkustanut lähes 50 maassa yksinäni. Oma suosikkini on Japani, siihen tosin sinun budjettisi ei taida riittää. Miten olisi Portugali? Siellä on helppo kulkea junalla paikasta toiseen, ja löytyy sekä biitsiä että kaupunkeja.

Vierailija
5/9 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gambia, siellä nuoret herrasmiehet tarjoavat takuuvarmas hauskanpitoa.

Vierailija
6/9 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ateena on hieno, mutta itse koin, että joukkoliikennettä (bussit), oli hankala käyttää. Taksilla toki pääsee.  Tämä siis vain oma kokemus, näin suhteellisen kokemattomana matkustajana. 

Vierailija
7/9 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kreeta

Vierailija
8/9 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee jonkun matkakoneen testi. Vaikeaa neuvoa noin vähillä lähtötiedoilla. Pitääkö olla ranta, aurinkoa, lämmintä, iltaelämää, kulttuuria, halpaa, paljon vai vähän ihmisiä jne.

Itse ole pitänyt kaupungeista, joissa on myös ranta, kuten Lissabon, Barcelona, Ateena, Palermo jne. Istanbul oli aivan mielettömän hieno, muttei ehkä yksin matkustavalle naiselle. 

Mielellään aurinkoa ja lämmintä, ranta plussaa, mutta viihdyn ehkä paremmin uima-altaalla. Jonkin verran iltaelämää toivon, mutta en mitään Ibiza -tyyppistä megabiletystä. Kulttuuria ainakin jonkin verran, joten en hae mitään Sunny Beach -tyyppistä paikkaa, jossa vain ranta ja bilepaikkoja. Ehkä tosiaan joku meren äärellä oleva kaupunkikohde voisi olla kiva :)

Ap

Vierailija
9/9 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kypros on kiva, helppo vaihdella Limassol, Larnaka, Ayia napa välillä bussilla, pari päivää yhdessä paikassa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi