Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksiä palkaksi tai kiitokseksi

Vierailija
15.05.2024 |

Oletteko antaneet tai saaneet seksiä palkaksi, tai kiitokseksi esim. jostain työstä, tai palveluksesta? Meillä oli talkooapuna yksi todella mukava ja komea mies, mieheni kaveri. Tämä mies oli eronnut ja yksin. Tiesimme mieheni kanssa, että hän on puutteessa. Kiitokseksi avusta ja helpotuksena hänelle, sovimme että hän saa minulta. Se tapahtui sinä iltana ensimmäisen kerran ja vielä muutaman kerran myöhemmin.

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melkein jokainen mies on saanut seksiä kiitokseksi jostain työstä, tai palveluksesta. Niin se parisuhteessa menee. Joskus se on illallisesta, lahjasta, huomaavaisesta käytöksestä, kauniisti sanoista jopa. Joskus jostain tietystä työstä. Kaikki avo - ja avioliitossa ovat takulla törmänneet johonkin tähän suuntaiseen naisen sanomana  " hmma,  jos tee näin niin illalla sitten".

Ennen nykyistä suhdetta minulla oli vuosia on/off fwb suhde 12v nuorempaan naiseen. Hän jakoi avokätisiä kiitoksiaan alapäällään hyvin mielellään milloin mistäkin asiasta. Ja sain niin monta kerta kun ikinä pystyin, ihan uskomatonta se oli. Siihen saattoi riittää vaikka yksi olut, tai kyyti autolla johonkin. Aivan mitä vaan. Eikä nyt ole kyse päihde ongelmaisen hyväksikäytöstä. Tuo oli vain esimerkki miten pienestä sitä saattoi saada palkaksi. 

Miksi ihmeessä nainen ryhtyisi fwb suhteeseen? Saadakseen autokyydin seksiä vastaan silloin tällöin? Vai ehkä sittenkin saadakseen seksiä silloin tällöin? 

Vierailija
42/56 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-vaimolta olen saanut suihinottoja palkaksi auton renkaiden vaihdosta. Luulen, että hänellekin on järjestely on ollut ihan mieluisa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on ihan näpsä keino välttää verottaja, palvelus palveluksesta. Oon käyttänyt paljon eri ihmisten kanssa. Kaikki on tyytyväisiä ratkaisuun.

Vierailija
44/56 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen m50. Meillä maalämpöpumppu rupesi reistailemaan juuri, kun olin lähdössä viikoksi työmatkalle ja vaimo jäi yksin kotiin. Soitin naapurissa asuvalle miehelle, joka on kätevä käsistään ja hänellä on samanlainen pumppu. Pyysin, että hän kävisi ainakin kolmena ensimmäisenä päivänä täyttelemässä nestettä ja seuraamassa toimintaa. Sanoin, että vaimo maksaa kyllä. Mies olikin käynyt viitenä iltana ja vaimo oli maksanut pillulla joka kerta. Vaimo kertoi nämä minulle, kun olin itse häntä tuohon yllyttänyt. Kun kiittelin miestä ja kysyin mitä olen velkaa, niin hän sanoi, että vaimo maksoi jo Mobilepaylla.

Vierailija
45/56 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen m50. Meillä maalämpöpumppu rupesi reistailemaan juuri, kun olin lähdössä viikoksi työmatkalle ja vaimo jäi yksin kotiin. Soitin naapurissa asuvalle miehelle, joka on kätevä käsistään ja hänellä on samanlainen pumppu. Pyysin, että hän kävisi ainakin kolmena ensimmäisenä päivänä täyttelemässä nestettä ja seuraamassa toimintaa. Sanoin, että vaimo maksaa kyllä. Mies olikin käynyt viitenä iltana ja vaimo oli maksanut pillulla joka kerta. Vaimo kertoi nämä minulle, kun olin itse häntä tuohon yllyttänyt. Kun kiittelin miestä ja kysyin mitä olen velkaa, niin hän sanoi, että vaimo maksoi jo Mobilepaylla.

Tää oli hyvä! Uskoin lähestulkoon joka sanan! 🤣

Vierailija
46/56 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Melkein jokainen mies on saanut seksiä kiitokseksi jostain työstä, tai palveluksesta. Niin se parisuhteessa menee. Joskus se on illallisesta, lahjasta, huomaavaisesta käytöksestä, kauniisti sanoista jopa. Joskus jostain tietystä työstä. Kaikki avo - ja avioliitossa ovat takulla törmänneet johonkin tähän suuntaiseen naisen sanomana  " hmma,  jos tee näin niin illalla sitten".

Ennen nykyistä suhdetta minulla oli vuosia on/off fwb suhde 12v nuorempaan naiseen. Hän jakoi avokätisiä kiitoksiaan alapäällään hyvin mielellään milloin mistäkin asiasta. Ja sain niin monta kerta kun ikinä pystyin, ihan uskomatonta se oli. Siihen saattoi riittää vaikka yksi olut, tai kyyti autolla johonkin. Aivan mitä vaan. Eikä nyt ole kyse päihde ongelmaisen hyväksikäytöstä. Tuo oli vain esimerkki miten pienestä sitä saattoi saada palkaksi. 

Miksi ihmeessä nainen ryhtyisi

Ei meistä kumpikaan ryhtynyt siihen suhteeseen autokyydin takia. Korostin, että se oli esimerkki. "Tekosyitä" oli kymmenittäin. Lenkkeiltiin, retkeiltiin, autoin missä melkein ikinä pyysi.

Molemmilla meillä oli varmaan tarkoitus saada, mitä kotona ei saa. Naista ei kuulemma ikinä nuoltu kotonaan jms. Hän oli hyvin tyytymätön seksiin omassa aviovuoteessaan.

Autokyyti oli vain tekosyy saada seksiä myös naiselle. Hän kävi myös työpaikallani melkein päivittäin siihen aikaan ( palveluammatti, joten ei sitä ihmetelty ).

Vierailija
47/56 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen antanut seksiä palkaksi, kiitokseksi ja lahjaksi vaimolle.

Esimerkiksi äitienpäivänä olen ollut aina valmiina järjestämään hänelle iloisen lopun niin, että mennään 100% hänen nautinnollaan (eli käytännössä hyväilyjä + oraalia hänelle). Joka vuosi ei ole tarvinnut, mutta usein olen antanut, ja puhtaasti lahjapohjalta.

Vierailija
48/56 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on seksuaalisempi kuin nainen. Nainen voi seksuaalisuudellaan hallita sitä, mitä mies voi ja saa tehdä. Siinä sinulle sössötystä. Enkä todellakaan ole ainoa mies, jolla tästä kokemusta. Että mene itse muualle sössöttämään.

Kuka mies?

Minä en ainakaan ole seksuaalisempi kuin vaimoni. Mies silti olen, komea täysparta kasvaa.

Meitä on niin moneen lähtöön, osaatko kuvitella.

Vierailija
49/56 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole omassa ikäpolvessa (N30) törmännyt tuollaiseen. Ainoa kaupankäynti seksiin liittyen on se, että orgasmista kiitetään orgasmilla. Seksiä on silloin, kun tekee mieli - ja jos joka kerta saa orgasmin niin useinhan sitä tekee mieli, vaikka olisi muuten riita päällä.

Huomaavaisuus, aika ja vaivannäkö taas ovat perusedellytyksiä parisuhteelle tai ylipäätään minkäänlaiselle ystävyydelle kenenkään kanssa. Ihme touhua, jos pitää sänkypuuhia heilutella porkkanana, jotta elämänk

Tämä se vasta ihmejuttu on. Orgasmi orgasmista ei ole kaikille se päätarkoitus. Ylipäätään suhteessa KAIKKI joutuu tekemään kompromisseja. Aina ei voi mennä oma etu edellä. Ei ole parisuhdetta, jossa kumpikin tekee vain mikä itseä miellyttää.

Tietty jos on kokemusta vain lyhyestä parisuhteesta. Sillä valtavasti onnea yritykselle pysyä yhdessä 10v+ ilman, ettet tee mitään mikä itselle ei juuri nyt nappaa, juttua koko suhteen aikana. Sehän on lähes mahdottomuus. Jokainen pitkässä parisuhteessa on harrastanut seksiä puolison mieliksi. Sekä naiset, että miehet. Aina ei voi halut natsata, mutta rakastaan haluaa auttaa.

Naiset ovat käyttäneet seksiä "maksuvälineenä" tuhansia vuosia. Enkä tarkoita prostituutiota. Klassinen kreikkalainen teos ( Afrodite tai jotain sinnepäin) jossa naiset kieltäytyvät seksistä, jotta pakottaisivat miehet lopettamaan sotimisen.

Se on arjessa naisen työkalu. Asiat tapahtuu nopeammin ja sujuvammin kun nainen lupaa illalla jotain. Se on varma se, aivan sama mitä mieltä olet. Sillä miesystäväsi ainakin tekisi juuri niin.

Vierailija
50/56 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyysin rappunaapurilta apua huonekalun siirtämiseen (hänellä autossa vetokoukku) vuokratessani peräkärryn. Tein aloitteen, ja päädyimme hänen sänkyynsä molemmat aika tyytyväisinä.

Vierailija
51/56 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin tyypillinen, ja usein kuultu kuvio niissä tapauksissa joissa rouva tykkää matkustella, on että mies "ostaa" seksiä vaimoltaan järjestämällä lomamatkoja ulkomaille. Kotona ei voi seksiä olla kun arki on niin stressaavaa ja siivotakin pitäisi ja lapsetkin ja ikkunatkin pesemättä. Ymmärtäähän tuon, ei sitä silloin voi seksiä olla, ja fiilistä. Sitten kun miehen luottokortti vingahtaa ja sinivalkoiset siivet vie ulkomaille niin siellä stressi helpottaa lämpimässä ilmanalassa siten että seksi parina iltana tulee kyseeseen. Rouva saa postailla reissukuvia sosmediaan (ja ystävättärensä kateellisiksi) ja herra saa pari kertaa piparia. Win- win. Kumpikin saa jotakin. Mikäpä täällä matoisessa maailmassa olisi ilmaista, ei mikään.

Tiedän tismalleen tuollaisen miehen. Juovuksissa avautui miten kotona ei saa, ellei Kreikan matkaa tule. Eikä he matkustelleet joka vuosi.

Vierailija
52/56 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä se vasta ihmejuttu on. Orgasmi orgasmista ei ole kaikille se päätarkoitus. Ylipäätään suhteessa KAIKKI joutuu tekemään kompromisseja. Aina ei voi mennä oma etu edellä. Ei ole parisuhdetta, jossa kumpikin tekee vain mikä itseä miellyttää.

Tietty jos on kokemusta vain lyhyestä parisuhteesta. Sillä valtavasti onnea yritykselle pysyä yhdessä 10v+ ilman, ettet tee mitään mikä itselle ei juuri nyt nappaa, juttua koko suhteen aikana. Sehän on lähes mahdottomuus. Jokainen pitkässä parisuhteessa on harrastanut seksiä puolison mieliksi. Sekä naiset, että miehet. Aina ei voi halut natsata, mutta rakastaan haluaa auttaa.

Naiset ovat käyttäneet seksiä "maksuvälineenä" tuhansia vuosia. Enkä tarkoita prostituutiota. Klassinen kreikkalainen teos ( Afrodite tai jotain sinnepäin) jossa naiset kieltäytyvät seksistä, jotta pakottaisivat miehet lopettamaan sotimisen.

Se on arjessa naisen työkalu. Asiat tapahtuu nopeammin ja sujuvammin kun nainen lupaa illalla jotain. Se on varma se, aivan sama mitä mieltä olet. Sillä miesystäväsi ainakin tekisi juuri niin.

Ei orgasmi tietenkään ole parisuhteen päätarkoitus, mutta minä ainakin harrastan seksiä pääasiassa siksi, että haluan nauttia (=saada orgasmin) ja laittaa kumppanini nauttimaan (=saamaan orgasmin). Toki olen kuullut joidenkin miesten pitävän tällaista epäreiluna.

Totta kai toista haluttaa välillä enemmän kuin toista. Silloin liehitellään toista ja katsotaan käykö tuuri. Yleensä käy ja seksi päättyy molempien orgasmiin. En haluaisi olla sellaisen miehen kanssa, joka ylipäätään haluaisi masturboida itseään kuivaan toosaan ja nauttia siitä, että oma rakas ja elämänkumppani antaa säälistä tai vastuuntunnosta. Eikö miehen ole hankala laueta tietäen, että kumppani ei saa siitä mitään tai halua panna?

Ja olen kyllä ollut samassa parisuhteessa 18-vuotiaasta asti, eli on siitä kulunut yli kymmenen vuotta, eikä toistaiseksi olla eron partaalla. Meillä arki sujuu hyvin riippumatta seksistä. Jos aikuinen mies alkaisi kiukutella, ettei tiskaa palkkiotta, niin lentäisi ulos aika nopsaan, ihan sama olisiko se vaadittu palkkio pimperoa vai tikkari. Ei ole aikuisen hommaa laahata jalkoja ja hankaloittaa arkea, koska haluaa toiselta ihmiseltä jotakin.

Miestä varmaan naurattaisi, jos yrittäisin suostutella tekemään jotain sänkypuuhia vastaan, kun teen muutenkin alotteita tiheämmin kuin hänellä riittää paukut. Toki asiat olisivat toisin, jos hän olisi niin huono sängyssä, että seksi hänen kanssaan olisi pakkopullaa.

Vierailija
53/56 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies on seksuaalisempi kuin nainen. Nainen voi seksuaalisuudellaan hallita sitä, mitä mies voi ja saa tehdä. Siinä sinulle sössötystä. Enkä todellakaan ole ainoa mies, jolla tästä kokemusta. Että mene itse muualle sössöttämään.

Kuka mies?

Minä en ainakaan ole seksuaalisempi kuin vaimoni. Mies silti olen, komea täysparta kasvaa.

Meitä on niin moneen lähtöön, osaatko kuvitella.

Mitkä ihmeargumentit sinulla oli kirjoituksessasi? Olen mies ja parta ja hiukset puoleen selkään. Ei tässä nyt puhuta karvoituksesta. Ne on eri ketjut. Voidaan me tästä taistella (täysin turhasta asiasta) netin yli, mutta totuus on, että suurin osa naisista käyttää seksiä vallan välineenä. Ja karvoituksesta, ajan posliiniksi.

Vierailija
54/56 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietty jos on kokemusta vain lyhyestä parisuhteesta. Sillä valtavasti onnea yritykselle pysyä yhdessä 10v+ ilman, ettet tee mitään mikä itselle ei juuri nyt nappaa, juttua koko suhteen aikana. Se sotimisen.

Hienoa, että teillä on noin. Kaikki naiset eivät tee aloitteita. Ex vaimo teki aloitteen osapuilleen kerran 1 - 2 vuodessa. Ja oli aina todella päihtynyt silloin. Nykyinen vaimo tarttuu alapäähän lähes päivittäin.

Myös nainen voi laahata sitä jalkaa. Jos teet niin tai näin ja aloitetta ei tule, eikä seksi kiinnosta, niin miksi hitossa raahata sitäkään "kuollutta painoa"?

Jos ei seksi ollenkaan nappaa, tai sitä olisi tyyliin kerran 1 - 2kk niin saa mennä se nainen pihalle, ihan sama onko kyseessä yleinen haluttomuus, vai periaate. Vaikea edes kuvitella ketään jolle ei seksi tule laisinkaan mieleen parisuhteessa viikkoon. Olisin silloin ennemmin yksin.

Tietysti kuten itse sanoit kuiva pimppi ei kiinnosta. Mutta yleensä se on samoin kuten sinulla,  että nainenkin syttyy silloin, jos peliin lähtee. 

Kaikista ei ole aloitteen tekijäksi koskaan. Tiedän livenä sellaisia ihmisiä. Koskee muuten miehiäkin, mikäli tähän palstaan on yhtään luottaminen. Heistä seksi voi olla hävettävää, on patoutumia, uskonnon sotkemia estoja ja traumoja. 

Eikä millään syyllä, ei edes parisuhteella voi myöskään pakottaa toista osapuolta olemaan täysin seksitön loppuelämänsä ajan, jos toinen nyt vaan päättää niin. Silloin on lupa hankkia seksinsä muualta. Vai onko se naisten yksinoikeus?

Vierailija
55/56 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpotetaan aloitusta niin, että ei puhuta lainkaan parisuhteessa olevista ihmisistä. Eli ihan vain tyyliin, että laitoin vaimon tädin tietokoneen kuntoon ja sain suihinoton kiitokseksi.

Vierailija
56/56 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilpailuissa voisi olla seksipalkintoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yhdeksän