Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksiä palkaksi tai kiitokseksi

Vierailija
15.05.2024 |

Oletteko antaneet tai saaneet seksiä palkaksi, tai kiitokseksi esim. jostain työstä, tai palveluksesta? Meillä oli talkooapuna yksi todella mukava ja komea mies, mieheni kaveri. Tämä mies oli eronnut ja yksin. Tiesimme mieheni kanssa, että hän on puutteessa. Kiitokseksi avusta ja helpotuksena hänelle, sovimme että hän saa minulta. Se tapahtui sinä iltana ensimmäisen kerran ja vielä muutaman kerran myöhemmin.

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta. Ilmaisia lounaita ei ole olemassa, kuten ei ole ilmaista seksiäkään. Tavalla tai toisella siitä pitää maksaa.

Ai millä tavalla siitä pitää maksaa? Mulla on seksisuhde erään miehen kanssa ja ainoa asia miten puolin ja toisin hyödytään on nautinto. 

Tarkoitat siis että vielä kummankaan ei ole tarvinnut maksaa mitään. Senkin aika tulee vielä. Mitä kauemmin kuvionne kestää, sen varmemmin jompi kumpi joutuu maksamaan. Huumekaupassakin ensimmäiset annokset on ilmaisia.

Niin maksamaan mistä? Kyse on pelkästä seksistä eikä kukaan maksa yhtään mitään. Jotenkin kuvottava ajatusmaailma, että seksi on aika maksullista. 

No se avioseksi vasta "kalleinta" onkin, jos miettii puolisoon käytettyjä rahoja suhteessa seksikertoihin. Olen naimisissa, mutta minulla on myös FWB suhde. Siinäkin suhteessa maksan laskun ravintolassa ja yllätän pikku lahjoilla. Tapaamme useammin muun kuin seksin merkeissä, vaikka sekin kuuluu kiinteästi kuvioon.

Kummassakaan ei ole kyseessä seksin ostamisesta, mutta jos asiaa haluaa halkoa kuin piru raamattua, voi seksikerroille laittaa hintalapun. Onko tämä järkevää, no ei, mutta ymmärrän argumentaation.

Vierailija
22/56 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta. Ilmaisia lounaita ei ole olemassa, kuten ei ole ilmaista seksiäkään. Tavalla tai toisella siitä pitää maksaa.

Ai millä tavalla siitä pitää maksaa? Mulla on seksisuhde erään miehen kanssa ja ainoa asia miten puolin ja toisin hyödytään on nautinto. 

Tarkoitat siis että vielä kummankaan ei ole tarvinnut maksaa mitään. Senkin aika tulee vielä. Mitä kauemmin kuvionne kestää, sen varmemmin jompi kumpi joutuu maksamaan. Huumekaupassakin ensimmäiset annokset on ilmaisia.

Niin maksamaan mistä? Kyse on pelkästä seksistä eikä kukaan maksa yhtään mitään. Jotenkin kuvottava ajatusmaailma, että seksi on aika maksullista. 

No se avioseksi vasta

No me ei miehen kanssa käydä ravintoloissa tms. vaan tapaamme seksin merkeissä miehen tai mun luona ja joskus miehen mökillä. Saunoa saatamme. En ymmärrä mitä tässä nyt sitten maksetaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koin syvää vastenmielisyyttä lukiessani tämän.

Vierailija
24/56 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näissä jutuissa MIES on aina maksuMIES. Ei nainen.

Niin mistä tämä mies muka maksaa? Kerro nyt kun en itse tiedä.

Samaan aikaan kuvottava ja surullinen tuollainen ajattelutapa, että kaikki seksi on aina maksullista. Tuollainen ihminen ei selvästi osaa nauttia seksistä ihan seksinä ja nautintona.

Nainenhan sen tekee, että pitää miehen jotain puuhata, että kelpaa. Ei mies.

Vierailija
25/56 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näissä jutuissa MIES on aina maksuMIES. Ei nainen.

Niin mistä tämä mies muka maksaa? Kerro nyt kun en itse tiedä.

Samaan aikaan kuvottava ja surullinen tuollainen ajattelutapa, että kaikki seksi on aina maksullista. Tuollainen ihminen ei selvästi osaa nauttia seksistä ihan seksinä ja nautintona.

Nainenhan sen tekee, että pitää miehen jotain puuhata, että kelpaa. Ei mies.

Niin eli et osaa itsekään vastata. En nyt tajua tuotakaan mitä tuossa äsken sönkötit. 

Kaksi aikuista ihmistä joilla on seksuaalinen veto toisiinsa ja harrastetaan seksiä. Nautintoa annetaan puolin ja toisin. Ei tässä kukaan maksa yhtään mistään. 

Vierailija
26/56 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on seksuaalisempi kuin nainen. Nainen voi seksuaalisuudellaan hallita sitä, mitä mies voi ja saa tehdä. Siinä sinulle sössötystä. Enkä todellakaan ole ainoa mies, jolla tästä kokemusta. Että mene itse muualle sössöttämään.

Vierailija
27/56 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on seksuaalisempi kuin nainen. Nainen voi seksuaalisuudellaan hallita sitä, mitä mies voi ja saa tehdä. Siinä sinulle sössötystä. Enkä todellakaan ole ainoa mies, jolla tästä kokemusta. Että mene itse muualle sössöttämään.

Pääpiirteissään näin on. Tosin, on myös pareja joissa mies on vähemmän haluava, silloin hän voi saada naisen tekemään asioita seksiä saadakseen. Valta on vähemmän haluavalla.

Vierailija
28/56 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja mitä sekoilua sulla. Kyllä huomaa, että olet katkera. Sulle seksi ei selvästikään ole mikään molemminpuolinen nautinto ilman mitään valtaa ja hyötymistä. Surullista. Ainoa joka tässä sössöttää olet sä itse etkä edelleenkään selitä miten muka mun seksisuhde on miehelle maksullista. Nautinnon tuottaminen toiselle ei ole maksua yhtään mistään. Yhtälailla mä tuotan miehelle nautintoa enkä mä ajattele sen olevan maksua yhtään mistään.

Kuvottava, surullinen ja säälittävä ajatusmaailma joillakin niinkin ihanasta asiasta kuin nautinnollinen seksi. 

Vierailija
29/56 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusperheessä kun olen auttanut itseäni säästämättä puolison lapsia, olen saanut sellaista seksiä (suihinottoja), jonka arvaan  olevan kiitos auttamisesta.

Vierailija
30/56 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon antanut ja mieheni yllätyksestä.

Läitalon isäntä katseli kun mies ahersi koivu rankojen kans. Lupaa auttaa koneen kans.

Seuraavana aamuna herättiin traktorin ääneen. Yllätys oli et ei ollutkaan isäntä vaan hänen poika kaverinsa kans.

Siinä kahvi juotiin ja olin aika niukasti pukeutunut. Ja pojathan ei saanut silmiään irti minusta. Pojat lähti ulos ja mies hymyillen tuli viereen ja pussas ja sanoi et saan maksaa pojille luonnossa.

Olin sekaisin.

Illalla oli puut pilkottu,ja oltiin syömässä.

Mies kysyi mitä työpaikka?

Naapurin Kossi sano hymyillen että jos luonnossa.

Menin punaiseksi,helvetti oli kuullut kun mieheni sanoi mulle.

Oli talkoo sauna..laitoin pyyhkeet ja sauna juomat.

Molemmat  jäivät siihen pöydälle.

Pojat menivät saunaan niin mies sanoi että vie pyyhkeet ja juomat pojille ja iski silmää.

Ite aikoi verkon laskuun et

Oletko kirjoittanut tästä novellin tai tänne aikaisemmin. Muistelen lukeneeni vastaavan pätkän aikaisemminkin.

Vierailija
31/56 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautti varmaan seksistä itsekin vaikka antoi. Antoi varmaan mielellään. 

Vierailija
32/56 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri oli ruuvaamassa sähköautonlatauslaitteen seinään ja kytki sen toimivasi sillä aikaa kun olin duunimatkalla. Sanoin pistä lasku ja vaimo maksaa luonnossa työn osuuden ja vaimo oli tietoinen mitä olin luvannut vähän kuin huulena. Kun tulin himaan matkoilta seinässä jöpötti latauspistoke ja vaimo sanoi että lasku on pantu. Kyselin vähän, vaimo kertoi maksaneensa luonnossa ja kehui kaverin työtä, oli vähän hätäinen, muttei valita. Oltiin aikaisemmin puhuttu vaimon panemisesta, ettei tämä tullut ihan yllätyksenä. M54

Vierailija
33/56 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melkein jokainen mies on saanut seksiä kiitokseksi jostain työstä, tai palveluksesta. Niin se parisuhteessa menee. Joskus se on illallisesta, lahjasta, huomaavaisesta käytöksestä, kauniisti sanoista jopa. Joskus jostain tietystä työstä. Kaikki avo - ja avioliitossa ovat takulla törmänneet johonkin tähän suuntaiseen naisen sanomana  " hmma,  jos tee näin niin illalla sitten".

En ole omassa ikäpolvessa (N30) törmännyt tuollaiseen. Ainoa kaupankäynti seksiin liittyen on se, että orgasmista kiitetään orgasmilla. Seksiä on silloin, kun tekee mieli - ja jos joka kerta saa orgasmin niin useinhan sitä tekee mieli, vaikka olisi muuten riita päällä.

Huomaavaisuus, aika ja vaivannäkö taas ovat perusedellytyksiä parisuhteelle tai ylipäätään minkäänlaiselle ystävyydelle kenenkään kanssa. Ihme touhua, jos pitää sänkypuuhia heilutella porkkanana, jotta elämänkumppani jaksaa viettää hieman aikaa yhdessä. Ja pistää miettimään, että miten huonoa seksi voi olla, jos nainen pitää syyllistää sänkyyn "maksamaan" eikä ne hommat muuten kiinnosta tuon taivaallista.

Vierailija
34/56 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen, joka väittää, ettei seksillä voi hallita miestä, valehtelee. Toki voi myös sanoa, että tossa on ovi, mutta et saa. Vallankäyttöä sekin. Normaali mies ei voi eikä toki saakaan ottaa naista, se on raiskaus. Ja lisäksi #netoo on lisännyt kaikkea vaikeutta sen suhteen, miten naisen kanssa voi kommunikoida. Kiitos feministit.

Itse olen hyvin eroottinen ihminen ja haluan paljon seksiä, mutta en ikinä kohtelisi naista huonosti. Nykyään varmaan asiasta kysyminenkin on #metoo. Raiskaukset, lääppimiset ja muu kuvottava on väärin ehdottomasti.

Vierailija
35/56 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpointa ja halvinta on ostaa seksiä ammattilaiselta. Se on huonoimmillaankin samaa kuin avioseksi ja parhaimmillaan paljon parempaa ja intensiivisempää

Vierailija
36/56 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä nämä katkerat miehet ("maksumiehet", heh) syöksyvät jokaiseen mahdolliseen ketjuun vihapäissään haukkumaan naisia, useimmiten vaimojaan, jotka pihtaa, vie rahat ja kohtelee kaikin puolin ikävästi? Eikö ne voisi vihdoin keräillä munansa ja jättää ilmeisen toimimattomat suhteensa ja kehittää ihan oman elämän? Katkeruus on niin kova ettei ne osaa edes lukea mistä aloituksessa oikeasti oli kyse.

Vierailija
37/56 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten naiset voisivat katsoa peiliin ja todeta, että meissä on todella pahasti vialla jotain. Mutta taas miesten vika.

Vierailija
38/56 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten naiset voisivat katsoa peiliin ja todeta, että meissä on todella pahasti vialla jotain. Mutta taas miesten vika.

Miehethän tässä taas naisia syyttelee.

Vierailija
39/56 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ovat tässä keskusteussa todenneet asioita, jotka pitävät paikkansa. Eivät syytelleet, missä oma peilisi on?

Vierailija
40/56 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ovat tässä keskusteussa todenneet asioita, jotka pitävät paikkansa. Eivät syytelleet, missä oma peilisi on?

Todenneet että naisissa on "todella pahasti vialla jotain"? Uskallan väittää ettei tuo pidä naisten kohdalla sen enempää paikkaansa kuin miestenkään.

Kahden ihmisen välisessä suhteessa on aina kaksi osapuolta. Kaikkien naisten, sen enempää kuin kaikkien miestenkään, syyttely ei kenenkään suhdetta kehitä paremmaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi neljä