Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on teidän mielipide siihen että vaadinko liikaa naisilta?

Vierailija
15.05.2024 |

Vaadin siis 

-naisen tulee olla kaunis ja tällä en tarkoita missin tasoisasta vaan kelpaa vähän huonomman näköinen myös.

-naisen tulee olla normaalipainoinen tai hoikka.

-naisen tulee pukeutua kauniisti ja siististi sekä meikkauksen pitää olla kaunista.

-naisella ei saa olla mt ongelmia,ei saa tupakoid eikä saa olla muitakaan ongelmia

Olen itse normaalipainoinen,ihan ok näköinen,yli 180cm,amk koulutus,olen työelämässä ja tulot noin 4000e/kk.

Onko kriteerit siis liian kovat naisille vai ei?

M32

Kommentit (262)

Vierailija
241/262 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut, että laittaisivat wc-pytyn kannen alas, saisivat vaatteensa pyykkikoriin ja siivoisivat keittiön jäljiltään.

Ei ole onnistunut.

M50

Vierailija
242/262 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollut, että laittaisivat wc-pytyn kannen alas, saisivat vaatteensa pyykkikoriin ja siivoisivat keittiön jäljiltään.

Ei ole onnistunut.

M50

Minulle on miehien kanssa yhdentekevä, mihin asentoon wc-pytyn kannen jättävät. Kunhan tekee osansa kotitöistä ja tienaa edes jotain. Eikä kärsi siitä, että minä ansaitsen enemmän. Ei tarvitse olla pitkä, ylipainoakin saa olla ja kaljuus ei haittaa. Tuollaisia ne parin pitkän suhteen miehet ovat minulla olleet. Mutta sitten on se selittämätön kemia, jota vaan toisten kanssa on ja toisten ei ja jota ei löydä vaatimuslistoja laatimalla.

N60

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/262 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittaja "vaatii" ominaisuuksia kuin autokaupassa. Kyseessä olisi kuitenkin ihmissuhde. Tämän jos ymmärtäisi, voisi kumppani löytyäkin.

Vierailija
244/262 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrot pituuden ja tulot, mutta millainen ihminen olet? Mistä tykkäät, mitkä ovat elämänarvosi? Onko sulle tärkeää vain ulkonäkö ja raha?

Vierailija
245/262 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En miekää kelpaa naisille ja mie oon ikisinkku koska naiset ei kelpuuta miuta kumppaniks 🥺

Oonko mie liian kiltti,liian köyhä vai liian ruma naisille? 

Naiset laskekaa rimaa ja antaa meille edes mahdollisuus tutustua teihin. Ei me kaikki miehet voida olla niitä miesmallilentäjälääkäreitä.

Vierailija
246/262 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtuulliset. Ja jos ajattelee, että hakisit kaikkia vaatimuksiasi päinvastaisina, ruma, lihava, tupakoiva, pitäisin sinua jo hiukan outona. Harva nainen näitä hakee miehestä. Vai hakeeko.

Vierailija
247/262 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et vaadi. Mutta kannattaa omia vaatimuslistoja tehdessä miettiä myös, millaisia heikkouksia olisit valmis hyväksymään toisessa, sillä kukaan ei ole täydellinen! Mitkä ovat siis tärkeimmät "pakolliset vaatimukset" ja mistä voisit joustaa.

Esimerkin vuoksi vaikka näin:

Pakollisia vaatimuksia: Ei tatuointeja, ei tupakointia, vähintään 10v nuorempi, ei feministi, miellyttävät pakarat, yhtenevä huumorintaju.

Mistä voi joustaa: Naisella voi olla pieni tulotaso ja lieviä isäkomplekseja, rinnat voivat olla pienet, ei tarvitse olla kasvoistaan klassisella tavalla kaunis.

Vierailija
248/262 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtökohtaisesti naiset yliarvioivat oman tasonsa joka johtaa siihen että naiset yrittää liian hyviä miehiä omaan tasoonsa nähden.

Se alhaisen tason nainen kun pyrkii saamaan kumppaniksi sen miehen joka on komea ja hyvätuloinen niin se tuottaa ongelmia koska naiset aloittaa siitä kitimisen miksi miehet katselee vain missejä ja instabeibejä. Todellisuus on se että ne korkeatasoiset miehet eli komeat ja hyvätuloiset saa niitä missin tasoisia naisia eikä ne ota kuin sen rumiluksen hätätapauksessa.

Vierailija
249/262 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään ihmiset on niin pinnallisia koska mikään pakko ei ole seurustella koska sitä kumppania ei tarvitse mihinkään.

Vierailija
250/262 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään ihmiset on niin pinnallisia koska mikään pakko ei ole seurustella koska sitä kumppania ei tarvitse mihinkään.

Totta. Tärkeintä on vaan se että seksiä saa edes joskus. Seurustelu ei ole numero ykkönen. 

Vierailija
251/262 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva Provo. Kuka käyttää puolisoon liittyen ilmauksia: "vaadin", "naisen pitää olla"  "toisesta tulee huono"

Vierailija
252/262 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähtökohtaisesti naiset yliarvioivat oman tasonsa joka johtaa siihen että naiset yrittää liian hyviä miehiä omaan tasoonsa nähden.

Se alhaisen tason nainen kun pyrkii saamaan kumppaniksi sen miehen joka on komea ja hyvätuloinen niin se tuottaa ongelmia koska naiset aloittaa siitä kitimisen miksi miehet katselee vain missejä ja instabeibejä. Todellisuus on se että ne korkeatasoiset miehet eli komeat ja hyvätuloiset saa niitä missin tasoisia naisia eikä ne ota kuin sen rumiluksen hätätapauksessa.

Mutta tässä ketjussa _tavismies_ pyrkii saamaan itselleen kaunotarta. Itse asiassa hän jopa _vaatii_.

Vierailija
253/262 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva Provo. Kuka käyttää puolisoon liittyen ilmauksia: "vaadin", "naisen pitää olla"  "toisesta tulee huono"

Huono mies käyttää tollasta kieltä.

Vierailija
254/262 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En miekää kelpaa naisille ja mie oon ikisinkku koska naiset ei kelpuuta miuta kumppaniks 🥺

Naiset laskekaa rimaa ja antaa meille edes mahdollisuus tutustua teihin. Ei me kaikki miehet voida olla niitä miesmallilentäjälääkäreitä.

Ihan ensimmäiseksi lopeta red pill -tuuban suurkulutus ja yritä poisoppia. Voi kyllä olla jo liian myöhäistä.

Vierailija
255/262 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia, että kumppanin ulkonäkö täytyy mielyttää silmää. Toki sitten jos on kovat kriteerit, jää helposti ilman. 

Vierailija
256/262 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on 32-vuotiaaksi lapsellista tekstiä. Paistaa ettei liene sosiaalisia suhteita muutenkaan.

Vierailija
257/262 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole huoleti, ap. Eivät naiset sinun vaatimuksistasi välitä.

Vierailija
258/262 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hohhoijaa...Mistä te miehet olette saaneet päähännne, että kaikki naiset haluaisivat jonkun miesmallilentäjälääkärin? Some antanut virheellisen kuvan?

Tavallinen nainen haluaa yleensä tavallisen miehen. Erikseen ovat sitten ne instabeibet, jotka tavoittelevat juurikin niitä miesmalleja

Vierailija
259/262 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni mies on nykyään hyvin nirso naisten ulkonäön suhteen, ei kelpaa se ns tavallinen nainen, vaan tavoitellaan niitä instabeibejä, vaikka mies väittää etsivänsä "tavallista" naista. Onhan siitä tehty ihan tutkimuksiakin, että miehille kumppanin ulkonäkö on tärkeämpää kuin naisille, noin keskimäärin

Vierailija
260/262 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up