11 päivää tupakoimatta..
Siis jätin monen vuoden polttamisen jälkeen tupakoinnin tauolle 11 päivää sitten.
En siis tehnyt mitään lopullista päätöstä. Halusin vaan kokeilla.
Olen ollut jotenkin väsyneempi? En saa oikein mitään aikaan ja tekee vain mieli maata sängyssä.
En ollut siis perusterve alunperinkään. Tarkoituksena parantaa terveyttä. Yksi päivä itkeskelin joka asiasta.
Ei ole ollut kamasti muuten mielitekoja. Muutamia kertoja.
Onko jotain vieroitusoireita? Jos on niin kauan kestää?
Kokemuksia?
3. Päivän kohdalla irtosi limaa. Muuten keuhkotkaan eivät tunnu yhtään puhtaammilta tms.
En siis oikein ole nähnyt mitään positiivisia vaikutuksia vielä.
Tuleeko niitä edes? En tiedä.
Kommentit (8)
* ja käytössä ei ole mitään korvausvälineitä. Tai siis omistan nicoretten inhalaattorin, mutta en ole sitäkään käyttänyt.
-ap
Kyllä kehosi kiittää päivä päivältä enemmän. Samoin lompakkosi ja ihmiset passiivisen tupakoinnin ympäriltä. Luonto iloitsee ja katukuva paranee. Vain tupakkayhtiö näyttää keskaria ja mahdolliset huonoja tapoja lietsovat "kaverit", joista kannattaa muutenkin päästä eroon.
Hieno päätös!
Kannattaa poltella jotain kivaa piipussa jos reflat tulee pahoiksi. Kyllä kannattaa lopettaa kokonaan
Älä nyt herranjumala aloita uudelleen noin hyvän alun jälkeen!! Pahin riippuvuus on psyykkistä, nyt testataan mistä sinut on tehty. Arvosta itseäsi sen verran ettet tuhoa enää itseäsi röökillä. Toi 11 päivää on tosiaan upea alku. Nyt opettelemaan muita rentoutumiskeinoja. Ja lue vaikka riippuvuutta koskevaa kirjallisuutta tai katso videoita.
Voi kuule, jos vain jaksat taistella loppuun asti. Niin tulet yllättymään positiivisesti, terveysvaikutukset noin yleisesti niinkuin minulla on huomattavat. Lopetin itse noin 8v sitten, yksi paras päätös minkä olen ikinä tehnyt.
Ei pelkästään terveysvaikutukset, rahallinen säästökin on todella iso nykyään.
Kyllä se loppuelämä tuntuu paljon pidemmälle.