En vaan löydä naista vaikka kuinka yritän. Miksi en siis kelpaa naisille?
Johtuuko tämä siitä että naiset yliarvioivat oman tasonsa joten siksi ne ei kelpuuta kumppaniksi tälläistä ihan tavallista komistusta? Hiusraja on toki vähän karkaamassa mutta sille mies ei voi mitään. Koulutustasoni on amk ja palkkaa saan noin 4000e/kk.
En oikein ymmärrä sitä miksi minusta ei kiinnostu kauniit(ja normaalipainoiset) naiset, en halua sellaista naista joka ei miellytä minua. Kai mieskin voi asettaa vaatimuksia naisille?
Kommentit (26)
Christiiina kirjoitti:
No ei ole minullakaan hyvin mennyt. Olen ollut Tinderissä reilu 2v ja tässä mun treffisaldo:
Ensitreffejä 32
Annetut pakit 9
Saadut pakit 21
Kaksi vielä avointa tapausta
Apua. Miten sinä jaksat? Mä olen miettinyt Tinderin lataamista, mutta jotenkin tuntuu niin oudolta tuollainen swaippailu. Kelpaa, ei kelpaa, kelpaa... Enpä tiedä. Mieluummin tapaisin jonkun ihan näin tosi elämässä, mutta missä niitä miehiä tapaa...
Vierailija kirjoitti:
Christiiina kirjoitti:
No ei ole minullakaan hyvin mennyt. Olen ollut Tinderissä reilu 2v ja tässä mun treffisaldo:
Ensitreffejä 32
Annetut pakit 9
Saadut pakit 21
Kaksi vielä avointa tapausta
Apua. Miten sinä jaksat? Mä olen miettinyt Tinderin lataamista, mutta jotenkin tuntuu niin oudolta tuollainen swaippailu. Kelpaa, ei kelpaa, kelpaa... Enpä tiedä. Mieluummin tapaisin jonkun ihan näin tosi elämässä, mutta missä niitä miehiä tapaa...
Useimmat tapaa miehensä opiskeluaikoina opiskelijabileissä tms, sitten myös harrastuksista, työpaikalta, ystävien/tuttujen bileissä. Omista sosiaalisista piireistä siis.
Minä olen parisuhteessa ja tienaan noin 1200 euroa kelan rahoja. Ei siis tarvii tienata paljoa että jo saa naisen.
Esitän naisille kiinnostunutta, panen muutaman kerran ja laitan kiertoon.
Ota sama asenne, niin voitat.
Vastaako ihmiset ihan tosissaan näihin kun tästä on myös käänteinen aloitus olemassa?
https://www.vauva.fi/keskustelu/5583726/en-vaan-loyda-miesta-vaikka-kui…