Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En vaan löydä naista vaikka kuinka yritän. Miksi en siis kelpaa naisille?

Vierailija
14.05.2024 |

Johtuuko tämä siitä että naiset yliarvioivat oman tasonsa joten siksi ne ei kelpuuta kumppaniksi tälläistä ihan tavallista komistusta? Hiusraja on toki vähän karkaamassa mutta sille mies ei voi mitään. Koulutustasoni on amk ja palkkaa saan noin 4000e/kk. 

En oikein ymmärrä sitä miksi minusta ei kiinnostu kauniit(ja normaalipainoiset) naiset, en halua sellaista naista joka ei miellytä minua. Kai mieskin voi asettaa vaatimuksia naisille? 

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaako ihmiset ihan tosissaan näihin kun tästä on myös käänteinen aloitus olemassa?

https://www.vauva.fi/keskustelu/5583726/en-vaan-loyda-miesta-vaikka-kui…

Vierailija
22/26 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

No ei ole minullakaan hyvin mennyt. Olen ollut Tinderissä reilu 2v ja tässä mun treffisaldo:

Ensitreffejä 32 

Annetut pakit 9

Saadut pakit 21

Kaksi vielä avointa tapausta 

Apua. Miten sinä jaksat? Mä olen miettinyt Tinderin lataamista, mutta jotenkin tuntuu niin oudolta tuollainen swaippailu. Kelpaa, ei kelpaa, kelpaa... Enpä tiedä. Mieluummin tapaisin jonkun ihan näin tosi elämässä, mutta missä niitä miehiä tapaa... 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Christiiina kirjoitti:

No ei ole minullakaan hyvin mennyt. Olen ollut Tinderissä reilu 2v ja tässä mun treffisaldo:

Ensitreffejä 32 

Annetut pakit 9

Saadut pakit 21

Kaksi vielä avointa tapausta 

Apua. Miten sinä jaksat? Mä olen miettinyt Tinderin lataamista, mutta jotenkin tuntuu niin oudolta tuollainen swaippailu. Kelpaa, ei kelpaa, kelpaa... Enpä tiedä. Mieluummin tapaisin jonkun ihan näin tosi elämässä, mutta missä niitä miehiä tapaa... 

Useimmat tapaa miehensä opiskeluaikoina opiskelijabileissä tms, sitten myös harrastuksista, työpaikalta, ystävien/tuttujen bileissä. Omista sosiaalisista piireistä siis. 

24/26 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Vierailija
25/26 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen parisuhteessa ja tienaan noin 1200 euroa kelan rahoja. Ei siis tarvii tienata paljoa että jo saa naisen.

Vierailija
26/26 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esitän naisille kiinnostunutta, panen muutaman kerran ja laitan kiertoon.

Ota sama asenne, niin voitat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kuusi