Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos mies on humalassa väkivaltainen niin onko se eri asia kuin jos olisi selvinpäin?

Vierailija
14.05.2024 |

Hän on humalassa ottanut kaulasta kiinni, motannut päähän, heittänyt pakkasilla ulos ilman laukkua/puhelinta/lompakkoa, töninyt kovaa lattialle, vetänyt hiuksista. 

Selvinpäin ei kai kertaakaan tehnyt mitään. Silloin oli muuten vain ilkeä, äkkipikainen ja pilkkasi läheisiään. 

Hyvinä hetkinä oli niin ihana ja välittävä. Teki kaikkea mukavaa minulle, varasi matkoja ja oli hauskaa. 

Koskaan ei myöntänyt tekemiään pahoja asioita ja vääristeli kaikille ystävilleen tapahtuneet minun syykseni. 

Miksi alkoholi antaa niin paljon anteeksi monen mielestä?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksaisi kaksinaamaisen kanssa elää, ottaisin erin.

Vierailija
2/16 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole eri asia, eikä anna anteeksi yhtään mitään. Tuollaisesta miehestä erotaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksaisi kaksinaamaisen kanssa elää, ottaisin erin.

Siis eron.

Vierailija
4/16 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai se on eri asia. 

Vierailija
5/16 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole eri asia, eikä anna anteeksi yhtään mitään. Tuollaisesta miehestä erotaan.

Erosinkin mutta moni kun kerroin itse ja olin aika pahasti traumatisoitunut, väsynyt ja maassa kaikesta niin ohitti keskustelun vähän sillain, että no oliko se humalassa ja se vähän niin kuin vähätteli minun kokemaani. 

Olen nykyään ihan ok asian kanssa mutta kyllä toivon paljon että karma koettelisi häntä jos ei muuta. -ap

Vierailija
6/16 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parisuhdeväkivalta on aina väkivallan kohteen syytä, ei kukaan nyt omaa seurustelukumppaniaan ilman syytä hakkaa

Niin ekalla kerralla kysyin miksi puhuu äidistään niin rumaan sävyyn ja halusin ymmärtää mitä heidän välillään on tapahtunut ja sitten suuttui, nousi ylös ja otti kurkusta kiinni kaksin käsin ja hetken aikaa katsoi pahasti syvälle silmiin ja heitti sitten lattialle kuin roskaa olisi. 

Muut syyt melkein yhtä kamalia mitä olenkin mennyt hänelle tekemään! 

Välillä kaikki tapahtui ihan hetkessä. Äsken oli kivaa ja sitten pam, taas olin raivokohtauksen kohteena ja hämmennyin. Lopulta olin jo niin väsynyt etten oikeastaan pystynyt edes reagoimaan. Mietin vain, että taas mennään.

Ei ollut normaalia. Onneks nyt olen saanut itseni takaisin enkä ikinä koskaan katsoisi mitään vastaavaa uudestaan ja jo pienetkin merkit haistan kaukaa. -ap

Vierailija
7/16 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up 

Vierailija
8/16 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Känni ei ole mikään tekosyy, vaikka jotkut sen niin mieltää. Kännis ja läpäl vähän hakkasin vaimoa, juu ei se nyt ihan niin mene.

m48

Vierailija
9/16 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan kännissä saa ja voi vähän roiskua.

Ei sellaista lasketa.

Mutta kaksi päivää olis hyvä olla viikossa selvin päin.

Vierailija
10/16 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi väkivalta on joillekin vitsi? 

Puuttuuko elämänkokemus, tilalla elämäm kolu ja työura kortistossa tai politiikassa?

Rautalankaa: väkivalta ei ole naurun asia.

Nyt ois jo lasten ja persujen nukkumaanmenoaika.

Vierailija
11/16 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan itse on viinaa juonut vaikka tietää, miten käy. Ei edes lieventävä asianhaara. Toivottavasti pääsit eroon ja saat kivemman elämän.

Vierailija
12/16 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa. Ei pidä jäädä. Varmasti osa on humalassa tai selvinpäin, ei siellä väliä ole kumpi. Helppo tyyppien selittää että murha tapahtui huumeissa ja alkoholeissa, ei muista mitään? Joku entiteetti otti ohjat, mieli pimeni, oli poissa. No ero on ajoissa ratkaisu ja pako. Ei tapaa enää lainkaan. Oma turvallisuus ENSIN. Jokainen hoitakoot alkoholiongelmiaan muualla.

Vierailija
13/16 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan luuseri äijä. 

Vierailija
14/16 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo mainitsemasi toiminta ole väkivaltaa vaan naisen kurissapitoa.

Vierailija
15/16 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholi tuo esille piilevät taipumukset. Kyllä hän selvänäkin haluaisi noita sinulle tehdä, mutta osaa pitää ne impulssit silloin kurissa.

Vierailija
16/16 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairasta. Kaikesta on itse vastuussa, aina ja ikuisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kolme