Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämä suistui raiteiltaan

Vierailija
25.01.2007 |

Sain viime kuussa selville että miehelläni on ollut suhde isosiskoni kanssa. Olemme olleet naimisissa 3vuotta. Viime viikonloppuna sisko kertoi äitimme synttäreillä että odottaa miehelleni lasta. Mies on lähtenyt nyt luotani, itse huomasin jo pari viikkoa sitten olevani raskaana, yritystä oli takana jo kaksi vuotta. En tiedä kerronko kenellekään että odotan. Muutan jonnekin kauas ja pistän välit poikki kaikkiin, äitini vieläpä sanoi eilen puhelimessa että parempi näin. Siis on sitä mieltä että mieheni on parempi siskolleni. Haluaisin hajottaa jotain, särkeä, riehua, kiukuta. Huutaa ja kiljua ja lopettaa jo tämän itkemisen. Viime viikko meni turtana, en itkenyt ollenkaan.

Tämä lapsi sisälläni on ainoa syy jaksaa eteenpäin. Olen tätä pientä odottanut sydämessäni jo niin kauan.

Paha olla. Mutta ylöspäin on suunta. Pakko ajatella, tehdä niin.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

voimia sulle!

Vierailija
2/6 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä provo-huutajilla lainkaan kykyä ajatella omaa elämää pitemmälle? Kaikkea sattuu, vaikket voisikaan kuvitella että sinulle kävisi juuri esim. tämmöistä mitä ap:lle nyt on sattunut.

Mutta tätä elämä on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekivät kyllä niin paskasen tempun ja äitis kehtaa vielä puolustaa! Anna niiden olla ja muuta pois äläkä ilmota edes olinpaikkaas tuollasille ääliöille. Olen varma että uudessa paikassa kohtaat ihanan miehen joka rakastaa täydestä sydämestään vain sinua ja hyväksyy rakkaan lapsesi omakseen. Tuli tällainen tunne. Toivon kaikkea hyvää elämääsi ja uskon että sitä saatkin kunhan pöly vähän laskeutuu.

Vierailija
4/6 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vain jotenkin..... Tuli kaiken päälle, ei tuntunut kovinkaan ihmeelliseltä jälkikäteen ajateltuna. Sattuu, mutta onneksi tiedän että se vielä helpottaa. Tämä kun ei ollut ensimmäinen kerta kun sydämeni särjetään. t. ap

Vierailija
5/6 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisiköhän minun vietellä oma appiukkoni?

Vierailija
6/6 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiesikö sun mutsis tästä suhteesta?

Jos tiesi pakkaa tavarat ja muuta kauas. Kyllä loppuisi meidän tekemisen noin kusipäisen porukan väliltä.

Hommaa uusi elämä kauempaa ja nauti raskaudestasi!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kuusi