Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mieheni tyhmä?

Vierailija
25.01.2007 |

* Ei osaa pukea vauvalle kokoyöpukua, jossa haaroissa ja edessä napit. Avaa aina ne haara(vaipanvaihto)napit ja huutaa mut auttamaan pukemisessa kun ei ymmärrä.

* Jättää kattilat ja padat kuivumaan kuivauskaappiin tiskaamisen jälkeen niin, että joskus putoilevat lattialle. Pelkään aikaa jolloin vauva lähtee liikkeelle. Toivottavasti ei saa valurautapataa päähänsä silloin kun en ole kotona.

* Joskus seisoo jääkaapin edessä ja näkee, että olen menossa kaapille. Ei ymmärrä väistää kuten normaali ihminen vaan mun pitää pyytää väistymään.

Onko tavallista hölmömpi, nomaali mies vai jokin hahmotuskykyvaje?

Vai olenko minä ylikriittinen pirttihirmu. Exien kanssa ei ole ollut vastaavia ongelmia.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun vauva on tullut taloon, ongelmat tuntuvat kasvavan moninkertaiseksi. Mies ei esim. hahmota hakemaansa esinettä, jos pöydällä on muuta sälää. Imuroiminen on aivan toivotonta, koska ei " näe" roskia. Sama juttu kaikessa muussakin. Jos tiskikone ei ole pohjaan palanutta kattilaa pessyt, mies ei tätä huomaa, vaan tunkee puhtaiden joukkoon. Näitä esimerkkejä löytyy pari ziljoonaa aina vauvan pukemisongelmista miehen yleiseen kömpelyyteen.

Vierailija
2/18 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenne osallistuu sentään kotitöihin hahmoitus- ja toiminnanohjausongelmineen! Jos miehen toiminta häiritsee todella niin huomauttakaa asiasta nätisti ja nauttikaa perhe-elämästänne! Miettikääs millaisia ongelmia itsellänne on?! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy sanoa, että olen joskus ihmetellyt asiaa, siis sitä että käytännön asioissa aika tumpelo mies voi kuitenkin työssä olla mies paikallaan.

Vierailija
4/18 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmat ovat kyllä hiomattomia.

Vierailija
5/18 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso lapsikatras hoidettavana ja yksi iso lapsi siihen vielä päälle. Joskus unelmoi siitä että toinen aikuinen ottaisi tilanteet hallintaan, saisi levätä edes pienen hetken.

Vierailija
6/18 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äijä saattaa katsoa roskia mun kädessä, sitten mua, mutta ei siirry, ennen kuin huomautan asiasta. Olen aina ajatellut, että onko se ilkeä, varustettu omituisella huumorintajulla vai yrittääkö ärsyttää mua.

Vierailija
7/18 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vasta luin kunnolla, mitä 3 kirjoitti. Tuokin on tosi tuttua, että mies etsii jotain tavaraa muun roinan seasta eikä löydä sitä. Kun itse tulen paikalle, näen etsityn esineen heti ja alkaa ärsyttää, kun ajattelen, että se ei edes etsinyt sitä oikeasti.

Vierailija
8/18 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs sanot, jos paljastan, että oma älykääpäni on kaikin puolin mukiinmenevän näköinen pettämispuuhia kaihtava puritaani, ja silti niin armottoman tyhmä kaikessa käytäntöön liittyvässä.

Vierailija
9/18 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap itse ratkaista sen kolmasluokkalasten matikan tehtävän?

Vierailija
10/18 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva lukea muiden kokemuksia. Etenkin niitä, joissa kerrotaan miten tollo kanssa selviää hengissä ilman, että oma terveys brakaa työelämän ja raskaaksi käyvän kotielämän paineissa.

Vierailija
11/18 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Hei, osaatko tyhjentää tästä välimuistin?" . Tai digikameran: " Saako tästä poistettua kaikki kuvat kerralla?"

Muuten kyllä ihana, riittävän komea, eikä petä. Ja selviää jopa kokonaisen päivän lasten kanssa ilman minua ;-D

Vierailija
12/18 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän älykääpiölle saa mainita kiltisti kerran jos toisenkin, eikä mikään mene perille saati pysy siellä. Sama juttu jos sanoo pahasti. Aivan sama miten asiani ilmaisen.

Mies ei kyllä omatoimisesti niihin kotitöihin ja lastenhoitotöihinkään hahmoitushäiriöineen puutu. Täytyy nostaa aikamoinen haloo, että perse tietokoneen ääreltä nousee.

Mutta eihän siinä mitään. Meidät naiset kun on ymmärtäväisiksi, pitkämielisiksi ja empaattisiksi luotu. Kiva, että saa ihanasta kotielämästä tunne- ja toimintakyvyltään alle teinin asteelle jämähtäneen kanssa nauttia. Oma vika, itse valintani tein tai olin niin ymmärtämätön, että jaksoin ymmärtää miehen pikkuvikoja lapsen tekoon asti. Todellinen tyhmyri on siis allekirjoittanut.

Vierailija
13/18 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä diagnoosin teet minusta edellisen löpinän kirjoittaneesta? Testosteronin pilaama hahmotusongelmainen en ole.

Vierailija
14/18 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan mulla sittenkin se hahmotusongelma vai voisiko kyseessä olla stressin ja koliikin aiheuttama unideprivaatio?

Vierailija
15/18 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja miehelläsi on oma elämä. Ei sen kummempaa.

Vierailija
16/18 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perkele sentään, kun markkinoilla ei ole tarjolla konetta, jolla mokomat saisi hiottua. Rakkaudessa tosin on pohjimmiltaan kyse siitä, että toista rakastaa sellaisenaan. Ikuinen dilemma siis.

Vierailija
17/18 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpaa rakastaisi enemmän, hahmotushäiriöistä uskollista reppanaa vai pettävää komistusta, joka osaa väistää kun tättähäärä tulee roskiksineen paikalle?

Vierailija
18/18 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettäkö tilanne paranee kun roudaan vauvani päiväkotiin ja hankin oman elämän työpaikalta? Näppärän simppeliä.

Osallistuuko mies, se hahmotushäiriöinen idiootti, enemmän - noin fyysisesti ja sielultaan- meidän kotielämän askareisiin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yksi