Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Markettinen leveät perhepaikat ovat taivaan lahja meille arvokkaampien autojen omistajille

Vierailija
14.05.2024 |

Ei tarvitse pelätä että ruoste tarttuu viereen pysäköidystä Skodasta tai että Allan runttaa paskaisella mersunovella kylkeen.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varo ettei naarmuja tuu hienoon autoos, kun ajat perhepaikalle ilman lapsia....

Vierailija
2/31 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Juuri viikonloppuna katselin kun lihava mamma irrotteli Prisman parkkipaikalla lastaan turvaistuimesta ja samalla autonsa ovi kolisi vieressä olevan kylkeä vasten.  🤦🏼

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen laiton uhkaus sieltä. Nettivinkattu.

Vierailija
4/31 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpsön pöpsön 

Vierailija
5/31 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naarmut on sitä todennäköisempiä mitä todennäköisempää on että pienten lasten kanssa parkkeerataan viereiseen parkkiin. Sen vuoksi kalliita autoja harvemmin noihin pysäköidään vaan ne pysäköidään vähän etäämmälle paikkaan josta kaikki eivät jaksa/halua kävellä kauppaan.

Vierailija
6/31 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on 360 asteen valvontakamerat autossa. Varo ettei susta tule youtube-staraa naarmutellessasi.

Vierailija
7/31 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tarvitse perheparkkia, vaan tarvitsen ainoastaan sen parkkipaikan kauimmaisessa nurkassa olevan paikan. Sinne asti ei moni ajele.

Vierailija
8/31 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ikinä ajaisi niihin. Lapset juoksee ja osuu tosi helposti viereisiin autoihin. Jos mulla ois joku halpa kottero, voisin laiskuuttani ajaakin, mutta nykyisen jätän kyllä kauemmaksi ja kävelen ihan mieluusti. 

Vierailija
9/31 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valvontakamerat 2 kpl autossa auttaa kummasti saamaan naarmuttajat kiinni. Kannattaa nykyään varoa kun kolistelee muiden autoja.

Vierailija
10/31 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun 50-luvun Cadillac ei mahdu niihin ruutuihin.

Vierailija
11/31 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autoani kolhittiin cittarin parkkihallissa. Ei tarvinnu kuin pyytää vartioilta kameratallenne ja lähettää se poliisille rikosilmoituksen kanssa niin kas kummaa kun kolhija joutui maksumieheksi. 

Vierailija
12/31 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sulla ei tuu koskaan olemaan autoa. Ja se sun mopokin taitaa muuten juuri olla lähdössä voroje mukaan, höhöhöö!

Vierailija
13/31 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on 360 asteen valvontakamerat autossa. Varo ettei susta tule youtube-staraa naarmutellessasi.

Siis tyyppi ei edes omissa voimafantasioissaan pysty parempaan. Shiiiiiiit....

Vierailija
14/31 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Autoani kolhittiin cittarin parkkihallissa. Ei tarvinnu kuin pyytää vartioilta kameratallenne ja lähettää se poliisille rikosilmoituksen kanssa niin kas kummaa kun kolhija joutui maksumieheksi. 

Ja sitten sä heräsit. Kannattas ihan oikeesti lähteä joskus ulos. Tolleen sä pysyt älyltäs jossain ameeban ja kerroshampurilaisen välimaastossa.

Vierailija
15/31 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ihan periaatteesta käyttänyt perhepaikkoja edes silloin kun mun lapsi oli pieni. En halunnut identifioitua siihen porukkaan, joiden elämä on niin ankeaa ja vaikeaa, että tarvitaan isommat parkkiruudutkin, kun muuten ei päästä autosta ulos, eikä parkkipaikan läpi kävelykään onnistu, kun joku riehuvista kakaroista ei osaa kävellä asiallisesti vanhemman vierellä.

Vierailija
16/31 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valvontakamerat 2 kpl autossa auttaa kummasti saamaan naarmuttajat kiinni. Kannattaa nykyään varoa kun kolistelee muiden autoja.

hupparit on sitä varten

Vierailija
17/31 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne leveät ruudut ovat hyviä, kun siitä mahtuu kärryjen kanssa välistä. tai ainakin melkein mahtuu. saattaa se kärry välillä vähän raapia jonkun bemarin kylkiä

Vierailija
18/31 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasemmisto anarkistit taas uhkailee ihmisiä tässä ketjussa

Vierailija
19/31 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paskat on.

Vierailija
20/31 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ihan periaatteesta käyttänyt perhepaikkoja edes silloin kun mun lapsi oli pieni. En halunnut identifioitua siihen porukkaan, joiden elämä on niin ankeaa ja vaikeaa, että tarvitaan isommat parkkiruudutkin, kun muuten ei päästä autosta ulos, eikä parkkipaikan läpi kävelykään onnistu, kun joku riehuvista kakaroista ei osaa kävellä asiallisesti vanhemman vierellä.

Mitenkäs sitten, kun muita parkkiruutuja ei ole vapaana kuin perhepaikkoja?