Taas tuli työkkärin tätiltä puhelinsoitto kerran 3. kkdessa!!!!!!!!
taas "päivitettiin" tietoja eli kaikkee turhaa muka työhakemista, miksi näitä soittoja tehdään?
kuinka monelle työttömälle tarvitaan kuinka paljon asiakaspalvelijoita ja soittoja ja mitähän sekin maksaa valtiolle?
varmaan miljoonia vuodessa!
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Ihmisten vaino pitäisi saada loppumaan. On ihmisiä joilla ei ole selkeää alaa, on rajoitteita ja varmasti kärsivät eniten. Miksi ihmiset luovuttavat mitään tietojaan näillä "toimistoille". Ihmisten henkilötiedot ja kirjaukset heistä pitäisi saada deletoitua, että suoja säilyy. Sitä on käytetty väärin koko ajan, jo vuosia. Aiemmin ajateltiin että ihmisen oikeudet voisi niillä varmistaa, mutta nimenomaan se ei nyt toteudu, päinvastoin. Kenenkään rajoitteita ja sairauksia ei ole otettu lainkaan huomioon, vaikka kovasti väittävät niin. Ja pitäisi olla jatkuva todistelu. Eikä se hyödytä ketään, voi haitata lisää.
Osin samaa mieltä. Minusta on typerää, että ns kuollutta hevosta piiskataan koska ei se syrjäytynyt, jo erilaisia rajoitteita omaava ja puutteellisella koulutuksella varustettu keski-ikäinen (eli +45-vuotias) enää siitä muuksi muutu vaan se aiheutunut vahinko on jo pysyvä ja lopullinen. Yhteiskunta on digiloikkineen ja automatisaatioineen sekä korkeakoulutusvaatimuksineen mennyt jo menojaan eikä sitä enää kiinni saa.
Näiden ihmisten pitäisi antaa olla. Ihan turhaa resurssien ja rahan haaskaamista on pistää näitä johonkin pilipalikurssille ja soitella parin kk:n välein kuinka menee. Halvempaa on vain maksaa sitä työmarkkinatukea ilman mitään velvoitteita mihinkään suuntaan.
Paljon järkevämpää olisi pistää kaikki panostus nuoriin eli heihin jotka ei vielä ole syrjäytyneitä sekä estää vastaavanlaista toistumasta, jotta enää uutta tällaista sukupolvea ei syntyisi. Jatkossa pitäisi pitää huolta siitä aiempaa paremmin, ettei kukaan jää samanlaiseen loukkuun mitä nämä ihmiset joiden koulutus, kokemus ja osaaminen muuttui lähes hetkessä tyystin arvottomaksi. Näiltä pitäisi myös vaatia enemmän eli tehdä mahdottomaksi tuo syrjäytyminen.
Mullepa soittaa enää kolme kertaa ja se on sitten siinä.
Vierailija kirjoitti:
No miten itse haluaisit ratkaista asian? Vastikkeetta? Olla vaan ja lauleskella.
No onko ap työllistynyt, kun täti soitellut sille ahkerasti? Jos ei, niin tätin pitää ryhdistäytyä ja soitella vielä ahkerammin. Jos ei muuten työllisty niin pitää soittaa tunnin välein.
Eikös noista soittoihin vastaamisista ja parin työpaikan hakemisesta saa ihan hirvittävän hyvän tuntipalkan? Työssäkäyvän tuntipalkka on kympeissä ja työttömän satasissa (vaiko tonneissa?).
Kerran kolmas kuukaudessa???????? Ääliö.
Vierailija kirjoitti:
Ei se oo sen virkailijan vika, se tekee vaan töitään koska jollain pitää elää. Luultavasti yhtä paljon ärsyttää häntä kuin sinuakin se että piti soittaa mikäli olet oma-aloitteinen työnhakija jonka tilannetta ei voi mitenkään edistää. Kohdistakaa vihaisuus muihin kuin syyttömiin virkailijoihin, he ovat vain ihmisiä. Tämä etenkin tuolle ajattelemattomalle joka tehtailee ilmoituksia viattomista virkailijoista. :(
Epäeettisten käskyjen noudattaja ei ole koskaan viaton.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sitä ihmettelin että miksi ei tällä kertoo etukätteen varoiteltu millon tuleepi soitto? ennen tuli aina etukäteen tekstari ja maili ja kerrottiin aika milloin soitto tulee. nyt ei tiedä milloin ne soittaa ja onko slloin edes Suomessa! stana!
Voi kun on rankkaa muiden maksamilla verorahoilla mässäillä.
Ne verorahat eivät ole sinun eikä minun, vaan ne verorahat ovat meidän kaikkien, vaikka kaikki eivät olisi osallistuneet niiden kerryttämiseen.
Vierailija kirjoitti:
500 000 työtöntä ja kaikille sama ruljanssi ja pelleily. arvaa montako työtuntia ja virkailijaa tämä Orvon leikki maksaa yhteiskunnalle?
enemmän kuin se, että eläkeläisille ei makseta eläkettä ulkomaille
Minun piti mennä ihan paikan päälle. Sanoin kyllä siellä että työttömät kyllä osaavat ihan ilman kehoitusta hakea työpaikkoja.
Ja nyt elokuussa alkaa työkokeilu. Olen 60-vuotias.
Pitäisi varmaan vaihtaa sukunimi esim Hagert tai Ahmed.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sitä ihmettelin että miksi ei tällä kertoo etukätteen varoiteltu millon tuleepi soitto? ennen tuli aina etukäteen tekstari ja maili ja kerrottiin aika milloin soitto tulee. nyt ei tiedä milloin ne soittaa ja onko slloin edes Suomessa! stana!
Voi kun on rankkaa muiden maksamilla verorahoilla mässäillä.
Ne verorahat eivät ole sinun eikä minun, vaan ne verorahat ovat meidän kaikkien, vaikka kaikki eivät olisi osallistuneet niiden kerryttämiseen.
Eikä työkkärin virkailijatkaan oikeasti osallistu niiden kerryttämiseen.
Vierailija kirjoitti:
Joopa. Oon 63, 50% Ove, eläke reilun vuoden päästä, oon töissä touko- syyskuut... niin vaan tuli tekstari, että te soittaa torstaina, vastaathan puheluun blaablaablaa
Täti soitti, kyllä vaan pitää hakea kesän ajan 1/kk, vaikka oon osa-aikatöissä... ja palkkatuki tarjolla...
Se ei ole eläke vaan sossutuki jos ei ole työnteolla ansainnut tarvittavaa eläkettä.