Taas tuli työkkärin tätiltä puhelinsoitto kerran 3. kkdessa!!!!!!!!
taas "päivitettiin" tietoja eli kaikkee turhaa muka työhakemista, miksi näitä soittoja tehdään?
kuinka monelle työttömälle tarvitaan kuinka paljon asiakaspalvelijoita ja soittoja ja mitähän sekin maksaa valtiolle?
varmaan miljoonia vuodessa!
Kommentit (52)
Mulla on aina PALJON asiaa kun työkkärin TYP-osasto ottaa yhteyttä. Ei ole helppo nakki heille kun hoitamaton adhd-ihminen(diag.) aloittaa puhetulvan. Keskeyttämättömän puheripulin joka jatkuu ja jatkuuuuuuu. Teen tämän tietenkin täysin tahallani.
Ensi kuussa saa taas puhua oikein sydämen kyllyydestä. Monta kertaa virkailija on kuulostanut miltei pahoittevaltalta puhelun lopuksi mutta muistuttaa että kolmen kk kuluttua taas uusiks. Mitä hyötyä tästä on? Heillä on täysin keksitty, tehoton työ.
Vierailija kirjoitti:
sitä ihmettelin että miksi ei tällä kertoo etukätteen varoiteltu millon tuleepi soitto? ennen tuli aina etukäteen tekstari ja maili ja kerrottiin aika milloin soitto tulee. nyt ei tiedä milloin ne soittaa ja onko slloin edes Suomessa! stana!
Voi kun on rankkaa muiden maksamilla verorahoilla mässäillä.
Soitin kerran yhteen työpaikkaan ja sanoin että työkkärissä ne lupasi että pääsen töihin siihen firmaan. Työkkärissä virkailija sanoi että töihin pääsee kunhan vaan hakee töitä ja se antoi sitten paperin missä oli työpaikka ja minä soitin sinne työpaikkaan ja kysyin milloin tulen töihin. Siellä ihmeteltiin mutta sanoin että työkkärissä sanoivat että pääsen heti töihin. Siitä firmasta oli sitten soitettu työkkäriin myös ja myöhemmin sain kauheat haukut työkkärin virkailijalta että olin muka valehdellut. Kun aina ne työkkärissä sanoo että töihin pääsee kunhan vaan hakee töitä mutta kun en sadan hakemuksen jälkeenkään ole töitä saanut.
Vierailija kirjoitti:
Jos on liian raskasta vastata puhelimeen kerran kolmessa kuukaudessa, niin kuinkahan sä rassu selviäisit oikeissa töissä.
Minä olin vuosikausia kokoaikatyössä ja on kaksi tutkintoakin. Nyt minulla on kaksi osa-aikatyötä, joissa palkka pieni. Siksi onkin typerryttävää, että työkkärin virkailija kohtelee minua ikäänkuin olisin syrjäytynyt, kouluttautumaton ikityötön.
Kun sinä noin auliisti vidduilet anonyymina palstalla, niin veikkaanpa, ettei nuppisi kestäisi työkkärin ensimmäistäkään soittoa, vaan joutuisit lataamoon.
(eri)
Ammattityötön ilmoittaa kyllä itse työkkäriin, kun on halukas töihin. No ei ilmoita, hänhän on jo vakituisessa "työssä". Suomen helpoin työ. Varma valtion työ, ei tarvi tehdä juuri mitään, eikä ole vastuussa mistään. Ei ihme valtiolla on niin paljon väkeä töissä. Työttömän unelmaduuni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
500 000 työtöntä ja kaikille sama ruljanssi ja pelleily. arvaa montako työtuntia ja virkailijaa tämä Orvon leikki maksaa yhteiskunnalle?
enemmän kuin se, että eläkeläisille ei makseta eläkettä ulkomaille
Tämä oli kylläkin edellisen hallituksen keksintö.
Eipä ole nykyinen hallitus tehnyt mitään sen poistamiseksi, vaikka muuten ovat innolla tuhoamassa kaiken muun, mitä edellinen hallitus teki. Eli selvästi kannattavat nykylinjaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on liian raskasta vastata puhelimeen kerran kolmessa kuukaudessa, niin kuinkahan sä rassu selviäisit oikeissa töissä.
Minä olin vuosikausia kokoaikatyössä ja on kaksi tutkintoakin. Nyt minulla on kaksi osa-aikatyötä, joissa palkka pieni. Siksi onkin typerryttävää, että työkkärin virkailija kohtelee minua ikäänkuin olisin syrjäytynyt, kouluttautumaton ikityötön.
Kun sinä noin auliisti vidduilet anonyymina palstalla, niin veikkaanpa, ettei nuppisi kestäisi työkkärin ensimmäistäkään soittoa, vaan joutuisit lataamoon.
(eri)
Voi lapseni, silloin kun olin viimeksi työkkärin kanssa tekemisissä, niin voitko arvata; silloin piti käydä toimistolla paikan päällä! Nykymaailmassa noin kohtuuttomasta vaatimuksesta joudutaan ilmeisesti ahdistuksen myötä jo työkyvyttömyyseläkkeelle.
Vierailija kirjoitti:
No miten itse haluaisit ratkaista asian? Vastikkeetta? Olla vaan ja lauleskella.
Nii, pakkohan sun on jotain tehdä, vaikka sitten kantaa valoa säkissä taloon sisään.
Hölmöläisten hommaa yhtä kaikki.
Vierailija kirjoitti:
sitä ihmettelin että miksi ei tällä kertoo etukätteen varoiteltu millon tuleepi soitto? ennen tuli aina etukäteen tekstari ja maili ja kerrottiin aika milloin soitto tulee. nyt ei tiedä milloin ne soittaa ja onko slloin edes Suomessa! stana!
Kannattaa jättää vastaamatta siihen ekaan soittoon. Sen jälkeen tulee tekstiviesti jossa ilmoittavat soittoajan. Silloin on syytä vastata.
Vierailija kirjoitti:
500 000 työtöntä ja kaikille sama ruljanssi ja pelleily. arvaa montako työtuntia ja virkailijaa tämä Orvon leikki maksaa yhteiskunnalle?
Tämä ei ole Petteri Orpon hallituksen vaan edellisen keksimä malli. Ei Petteriä voi ihan kaikesta syyttää.
Vierailija kirjoitti:
Soitin kerran yhteen työpaikkaan ja sanoin että työkkärissä ne lupasi että pääsen töihin siihen firmaan. Työkkärissä virkailija sanoi että töihin pääsee kunhan vaan hakee töitä ja se antoi sitten paperin missä oli työpaikka ja minä soitin sinne työpaikkaan ja kysyin milloin tulen töihin. Siellä ihmeteltiin mutta sanoin että työkkärissä sanoivat että pääsen heti töihin. Siitä firmasta oli sitten soitettu työkkäriin myös ja myöhemmin sain kauheat haukut työkkärin virkailijalta että olin muka valehdellut. Kun aina ne työkkärissä sanoo että töihin pääsee kunhan vaan hakee töitä mutta kun en sadan hakemuksen jälkeenkään ole töitä saanut.
Niilo22?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miten itse haluaisit ratkaista asian? Vastikkeetta? Olla vaan ja lauleskella.
Nii, pakkohan sun on jotain tehdä, vaikka sitten kantaa valoa säkissä taloon sisään.
Hölmöläisten hommaa yhtä kaikki.
Olet tainut tutustua 9 euron hommiin työttömille. Niissä hommissa hölmölä elää.
Mistä olet oppinut tuon KERRAN 3.KKDESSA?
Ihmisten vaino pitäisi saada loppumaan. On ihmisiä joilla ei ole selkeää alaa, on rajoitteita ja varmasti kärsivät eniten. Miksi ihmiset luovuttavat mitään tietojaan näillä "toimistoille". Ihmisten henkilötiedot ja kirjaukset heistä pitäisi saada deletoitua, että suoja säilyy. Sitä on käytetty väärin koko ajan, jo vuosia. Aiemmin ajateltiin että ihmisen oikeudet voisi niillä varmistaa, mutta nimenomaan se ei nyt toteudu, päinvastoin. Kenenkään rajoitteita ja sairauksia ei ole otettu lainkaan huomioon, vaikka kovasti väittävät niin. Ja pitäisi olla jatkuva todistelu. Eikä se hyödytä ketään, voi haitata lisää.
Miten olet vältellyt työkokeilua?
Vierailija kirjoitti:
Jos on työtön niin sitten on työtön. Sinun on aivan turha joutua sen takia paniikkiin.
Vierailija kirjoitti:
Eikös tämä ole edellisen hallituksen eli Sanna Marinin kehittelemä, joutava leikki? Sitä en kyllä tajua miksi tästä ei leikattu tai itseasiassa lakkautettu kokonaan ihan ekana, kun niitä säästöjä orpopurra alkoi etsimään.
Just kaikkeen tällaiseen on kyllä varaa mutta sitten esim työttömyyskorvausten indeksikorotuksiin ei. Työnantajillakin on varaa maksaa tekoripsibimboille rekrytoinnista mutta sille työntekijälle ei sitten voikaan maksaa kuin minimipalkkaa jne koska voivoi kun on niin tiukkaa eikä viivan alle meinaa jäädä mitään. Nuo rekryfirmat pitäisi kieltää vaikka lailla.
Ihan s##tanan sama millainen hallitus niin täysin älyvapaata on päätöksen teko.
Suomessa elää aikuinen ja sivistynyt kansa. Sen päätehtävä on vainota ja kytätä kaikkea ja kaikkia. Naurettavaa tuollainen raportointi ja kyykyttäminen. Onhan se työtön työmarkkinoiden käytettävissä joten sille on maksettava se korvaus jo sillä perusteella. Ja 90% työttömistä hakee töitä ilman mitään raportointiakin. Ainoa mitä tuolla saadaan on valtava määrä hakemuksia joilla ei ole mitään merkitystä ja hirveä määrä turhaa työtä te-virkailijoille. Välillä vähän veetuttaa tämä idioottien valtio. Mitäs jos vaikka säästettäisiin niistä kustannuksista???
4 vuotta sitten viimeksi soitettu. Välillä menee puoli vuotta ettei saa edes sähköpostia.
3kk välein työkkäritäti kaipaa tarinatuokiota. Se on työttömän työtä.