Rukoilen että Suomelle tapahtuisi joku ihme.
Ja että nykyisen hallituksen ajama hyvinvointivaltion romuttaminen loppuisi. Tulisi joku uusi nokian kaltainen juttu, tai edes jotain millä tästä suosta noustaisiin! En olisi koskaan uskonut että joku hallitus saa noin paljon vahinkoa aikaan.
Kommentit (115)
Eikö manifestointikaan toimi? Voi voi sentään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tule Suomeen KOSKAAN uutta Nokian kokoluokan firmoja. Ruotsi on niitä täynnä
Iigoriko se siellä ennustelee? Teitkö kristallipallon suolakurkkupurkista?
Nokia oli aikanaan yksi maailman suurimpia firmoja, ei niitä enää tänne synny
Suomi on kvanttitekniikan kehittelyssä maailman kärkimaita, joten älä iigori vielä innostu.
Sanoo kuka? Sinä?
Sanoo Suomen akatemia.
"Kvanttiteknologiat tulevat mullistamaan yhteiskuntamme. Muutoksen edelläkävijänä suomalainen Kvanttiteknologian huippuyksikkö yhdistää alansa ti
Liittyy asiaan miten? Ei mitenkään. Mutta kun on kiva öyhöttää, ja tulee kai päänsärkyä jos ei sano "woke" tunnin välein.
Hyvinvointivaltion palveluita haluaa varmasti ihan jokainen. Velaksi ei vain voi ikuisesti elää, siksi politiikassa on tehtävä kovia päätöksiä. Nykyhallituksen leikkauksia pahempaa olisi se, että kv. tahot päättävät puolestamme mistä leikataan ja paljonko.
Alkakaa kuluttaa niin talous kasvaa! Ostakaa niitä asuntoja! Autoja! Kulttuuripalveluita! Siivouspalveluita!
J*lauta sentään, kun koko muu maailma nauttii ja puskee eteenpäin, mutta Suomessa vaan synkistellään.
Vierailija kirjoitti:
Hyvinvointivaltion palveluita haluaa varmasti ihan jokainen. Velaksi ei vain voi ikuisesti elää, siksi politiikassa on tehtävä kovia päätöksiä. Nykyhallituksen leikkauksia pahempaa olisi se, että kv. tahot päättävät puolestamme mistä leikataan ja paljonko.
Sillähän oikeisto pelottelee, vaikka meitä huonommassa tilanteessa on 15 eu-maata.
"jos ei sano "woke" tunnin välein"
Luin ketjun ja "wokesi" oli toinen kerta kolmen tunnin aikana, sinua ennen siis vain yksi "woke".
Eivät ne tutkimuksen resurssitkaan rajattomia ole ja jos panostetaan woketuksen edistämisen tutkimukseen, niin vastaavasti varsinaiselta aidolta tutkimukselta on viety mahdollisuuksia.
Vierailija kirjoitti:
en rukoile enää Suomen puolesta
tämä kansa joutuu syksyllä sotaan
Mutta sinä älä rukoile tämän kansan puolesta, älä kohota heidän puolestaan huutoa ja rukousta äläkä niillä minua ahdista; sillä en minä sinua kuule.
Mutta sinä älä rukoile tämän kansan puolesta, älä kohota heidän puolestaan huutoa ja rukousta, sillä en minä kuule, kun he minua avuksi huutavat onnettomuutensa tähden.
Ja Herra sanoi minulle: "Älä rukoile tämän kansan puolesta, sen hyväksi.
Miksi me sotaan joutuisimme juuri tänä syksynä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta sinä älä rukoile tämän kansan puolesta, älä kohota heidän puolestaan huutoa ja rukousta äläkä niillä minua ahdista; sillä en minä sinua kuule.
Mutta sinä älä rukoile tämän kansan puolesta, älä kohota heidän puolestaan huutoa ja rukousta, sillä en minä kuule, kun he minua avuksi huutavat onnettomuutensa tähden.
Miksi me sotaan joutuisimme juuri tänä syksynä?
Se on näiden VKK:n ja muiden iigorimielisten pelottelua. Ei syytä kiinnittää huomiota.
Tukien leikkaus ei ole hallituksen vika vaan huonon talouden ja vanhojen huonojen päätösten. Suomi on ollut suossa ja pitkään. Nyt ei vaan enää voinut teeskennellä muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jestas ap. Hallitus yrittää paikata sitä, mitä edellinen/edelliset teki/tekivät. Nykyhallituksessa ei ole mitään vikaa, kansassa sitäkin enemmän. Kansa haluaa nk. hyvinvoinnillaan ja rahojen jakamisella kaikille luusereille tuhota koko Suomen. Näin se vaan on ja säästötoimet ja leikkaukset ovat ihan pakollisia.
Ai pakollista romuttamalla hyvinvointivaltion? Viemällä palvelut, yksityistämisellä kaikki? Heikentämällä kaikkien, myös töissäkäyvien oikeuksia ja asemaa? Jos todella uskot että tällä "korjataan" jotain Suomen taloutta, niin ei todellakaan. Samaan aikaan Ukrainaan ja ties minne menee satoja miljardeja euroja rahaa, jolla olisi voitu pitää esim. suomalaisten terveydenhuolto entisellään. Tässä on hallituksella tarkoituskin romuttaa Suomi ja tuoda Amerikan malli tänne eli jakaa kansa köyhät ja rikkaat.
PS. Kannattaa tutkia Suomen poli
"Samaan aikaan Ukrainaan ja ties minne menee satoja miljardeja euroja rahaa, jolla olisi voitu pitää esim. suomalaisten terveydenhuolto entisellään. Tässä on hallituksella tarkoituskin romuttaa Suomi....."
Jos näin ajattelet, niin Suomen olisi ollut parasta olla liittymättä Euroopan Unioniin ja Natoon. Suomi touhuaisi yksin hyvinvointivaltionsa kanssa ja saisi käyttää kaikki mainitsemasi sadat miljardit ihan koko kansan hyväksi. Tuetkin voisivat olla kaksi kertaa isommat mitä nykyään. Niin ja olen varsin hyvin selvillä aiempien hallitusten toimista, ennenvanhaan osattiin lukea ja kirjoittaa ja opiskella asiat perusteellisesti. Kukahan niitä Nokiaa ja Uniperiä koskevia päätöksiä ja maksuja suoritti? Ei ainakaan nykyinen hallitus. Voittehan erota EU:sta ja Natosta ja kaikista muistakin kansainvälisistä liitoista mihin Suomi kuuluu. Kansalle kaikki rahat jakoon niin kansa on todella sitten se maailman onnellisin kansa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänne voitaisiin perustaa maailman suurin tehdas missä ihmisistä valmistettaisiin biodieseliä. Siinä asiassa olisi kyllä varmasti oma kansa ensin.
Kuinkahan tuo nyt on, kun tänne jätteenkäsittelytehtaalle täytyy jo italialaistenkin kaatopaikkajätettä hommata, kun sen paras tuottajamaa ei saa sitä enää suomeen tuoda. Siellä olisi sitä "kultaa" 60m korkea ja hehtaaria laaja alue Pietarin kupeessa.
Syttyy välillä itsestään niin, että hesassa asti haisee.
Voisivat perustaa maailman suurimman jätteenkäsittelylaitoksen ja tehdä maailman eniten biodiiseliä maailman uusiutuvimmasta materiaalista.
Toden totta.
Vierailija kirjoitti:
Ruloilu on syntiä sillä se on jumalan tahdon kyseenalaistamista.
Eikä ole, Jeesuskin rukoili Isää jatkuvasti.
Sinä olet eksyttää.
Vierailija kirjoitti:
Tukien leikkaus ei ole hallituksen vika vaan huonon talouden ja vanhojen huonojen päätösten. Suomi on ollut suossa ja pitkään. Nyt ei vaan enää voinut teeskennellä muuta.
Teidän on turha vedota talouteen kaikissa päätöksissä. Oikeistopäättäjät huonontaa työntekijöiden asemaa täysin ideologisista syistä, ilman perusteluja.
Vierailija kirjoitti:
Älä leiki Jumalakaan, et tiedä mitään.
Kukaan meistä ei tiedä milloin Suomeen tulee sota, vai tuleeko ollenkaan.
Nuo jakeet eivät puhu Suomesta.
Raamattu kehottaa rukoilemaan kaikkien puolesta ja rukoilemaan rauhallisia aikoja.
Vierailija kirjoitti:
Alkakaa kuluttaa niin talous kasvaa! Ostakaa niitä asuntoja! Autoja! Kulttuuripalveluita! Siivouspalveluita!
J*lauta sentään, kun koko muu maailma nauttii ja puskee eteenpäin, mutta Suomessa vaan synkistellään.
Miksi kiroilet Jumalaa??
Etkö tiedä että Jumalan kiroilu on yksi pahimmista synneistä ja saat kirousta elämääsi runsaasti.
Tee parannus ja pyydä Taivaan Isältä anteeksi Jeesuksen nimessä.
Vierailija kirjoitti:
Miksei sitä rahaa sitten oteta sieltä, missä sitä oikeasti on, rikkailla?
Se että viedään köyhiltä viimeisetkin roposet ja suositaan epänormaalia seksuaalisuutta jopa lailla saa aikaa hyvin paljon paljon kirousta maahan.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on etunenässä demarien tyhmyydellä menetetty monta lypsävää lehmää ulkomaille. Paavo Lipponen aloitti kovalla kädellä suomalaisten tuottavien yrityksien myynnin ulkomaille ja tietysti osaltaan oma lehmä ojassa kuten tapoihin kuuluu. Yrityskaupoista saaduilla rahoilla maksettiin valtionvelkaa ja rahoitettiin valtion budjettia. Eli hölmöläisen hommaa. Suomi on siis ollut monta hallituskautta kuin yrityssaneerauksessa, missä yritys vähentää toimintojaan ja myy irtaimistoaan. Tällä tavoin yrityksien verotuloja on kadonnut miljardeja ja teolisuuden työpaikkoja on hävinnyt satoja tuhansia. Suomi tarvitsisi uusia nokioita ja uusia investointeja. Tämä hallitus koittaa tehdä Suomesta houkuttelevan investoinneille, mutta olemme jo erittäin syvällä suossa, joten jää nähtäväksi onnistutaanko. Jos demarit jatkaisivat olisimme hyvin pian ulkomaisen alijäämämenettelyn kohteena ja silloin leikkattaisin hyvinvointia urakalla eläkkeitä myöten. Älkää hyvät ihmiset siis haikailko mitään vasemmistohallituksia enää Suomen tuhoksi.
Vierailija kirjoitti:
Ja tällaisen asenteen takia niiden syntyminen onkin täällä niin vaikeaa. Pessimismi on ehtymätön luonnonvaramme, voisiko sitä purkittaa ja myydä ulkomaille?
Afrikassa tehdään lisäksi taikoja ja erilaisia noituustemppuja. Ne ovatkin pitkään varmistaneet Afrikassa kurjuuden jatkumisen.