Onko kukaan kipeänä?
Mitähän tauteja liikkeellä? Ollut korona kolmesti hyvin lievänä ja olen hirmu harvoin kipeä. Nyt iski eilen kunnon tauti joka eteni nopeasti. Alkoi kurkkukivulla, raju nuha, yskä painunut syvälle ja varmaan kuumetta. Olo hyvin heikko. Sairastuin muutamassa tunnissa siitä kun huomasin kurkkukivun.
Koronaakohan edelleen?
Kommentit (4)
Siis testi on näyttänyt koronaa vaikka oikeastaan muita oireita ei ole ollut kuin huimaus ja höntti olo.Viimeksi ollut kuumetta 6 vuotta sitten. Eikä tämä liity siihen että mitä tautia nyt on liikkeellä. -ap
Vierailija kirjoitti:
"Ollut korona kolmesti hyvin lievänä ja olen hirmu harvoin kipeä."
Minusta sinä olet tuon perusteella kipeä joka vuosi. Sinulla lienee huono vastustuskyky. Muista kuntoilu, ravinto ja riittävä lepo.
Pitää muistaa että koronan sairastaminen heikentää immuunijärjestelmää ja lievänäkin sairastaminen aiheuttaa elinvaurioita. Riski pitkään koronaan ja erilaisiin terveysongelmiin kasvaa jos sairastaa koronan useamman kerran.
Mun pallit kutisee. Pitää mennä etsimään lähibaarista nainen jolla on karhea kieli.
"Ollut korona kolmesti hyvin lievänä ja olen hirmu harvoin kipeä."
Minusta sinä olet tuon perusteella kipeä joka vuosi. Sinulla lienee huono vastustuskyky. Muista kuntoilu, ravinto ja riittävä lepo.