Kysy seksityöntekijältä
Kuten joku varoitti, keskustelu poistettiin, siirrän sen tänne.
Pahoittelut, jäi moneen hyvään kysymykseen vastaaminen kesken.
Aloitin ketjun siksi että luin palstalta keskustelua aiheeseen liittyen ja siellä oli varsin paljon virheellisiä ja yleistäviä käsityksiä/kommentteja.
Jokainen palveluntarjoaja on erilainen mutta tässä voit kysyä jos on jotain kysyttävää
Kommentit (983)
Kuinka yleisesti miehet haluavat nuolla Sinua?
kuinka moni mies on alapäästä karvaton?
Saanko katsella vierestä, kun tuon mieheni sinulle ja haukkua häntä samalla kun harrastatte seksiä?
Voimmeko pukeutua turriasuihin?
Jos tilaan sinulta tunnin pillua, niin voimmeko tilata sen porukalla siten, että jokaiselle on esim. viisi tai kymmenen minuuttia aikaa panna sinua? Sanoit ettet ota ryhmiä vastaan, niin loput voi olla eri huoneessa.
Oletko koskaan (tai haaveillut) nuolettavasi pilluasi koiralla?
saako pillun tiukkuuden varmistaa ennen ostopäätöksen tekemistä? olen naimisissa muuten ihanan naisen kanssa mutta joka on valitettavasti horovittuinen enkä saa seksistä mitään irti. jos tulen tapaamaan sinua niin saako pilluntiukkuuden todeta esim. sormella?
Vierailija kirjoitti:
saako pillun tiukkuuden varmistaa ennen ostopäätöksen tekemistä? olen naimisissa muuten ihanan naisen kanssa mutta joka on valitettavasti horovittuinen enkä saa seksistä mitään irti. jos tulen tapaamaan sinua niin saako pilluntiukkuuden todeta esim. sormella?
Sulla on horoaivot.
Kirjoitit aiemmin olevasi transfobinen. Olen FTM-mies 26v. Otatko minut asiakkaaksi?
Olen hieman yli kuusikymppinen mies ja tykkään pukeutua stayup-sukkiin, minihameeseen, korkkareihin ja nätteihin tissiliiveihin. Olisiko sinulle kiva jos tapaisimme että olen pukeutunut näin?
Vierailija kirjoitti:
Kuinka yleisesti miehet haluavat nuolla Sinua?
Usein. Sanoisin että joka toinen haluaa nuolla. Se on monelle kaikista tärkeintä.
Vierailija kirjoitti:
kuinka moni mies on alapäästä karvaton?
Aika harva, suurinosa ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Saanko katsella vierestä, kun tuon mieheni sinulle ja haukkua häntä samalla kun harrastatte seksiä?
Et, en tapaa pariskuntia.
Vierailija kirjoitti:
Oletko koskaan (tai haaveillut) nuolettavasi pilluasi koiralla?
En ole haaveilet ja en ole tehnyt.
Vierailija kirjoitti:
Toki. Tietenkään en ilmaiseksi sovi aikaa, valmistaudu siihen ja ota sinua vastaan ja anna tehdä näitä varmisteluja.
Toivottavasti puolisosi on tietoinen miten hänestä selän takana puhut.
Vierailija kirjoitti:
Olen hieman yli kuusikymppinen mies ja tykkään pukeutua stayup-sukkiin, minihameeseen, korkkareihin ja nätteihin tissiliiveihin. Olisiko sinulle kiva jos tapaisimme että olen pukeutunut näin?
En tiedä olisiko se kiva mutta mahdollista kyllä.
Miten laitat sinun pillunkarvasi ennen tapaamista?
haittaako sinua jos käytän poppersia samalla kun panemme?
Jos vihaat transsukupuolisia ihmisiä, millä varmistat henkilön sukupuoli-identiteetin ennen tapaamista?
Sivusta huutelen, vaikken seksityöntekijä olekaan (innokas harrastaja kylläkin), että ne makukondomit vasta kamalilta maistuukin.