Kysy seksityöntekijältä
Kuten joku varoitti, keskustelu poistettiin, siirrän sen tänne.
Pahoittelut, jäi moneen hyvään kysymykseen vastaaminen kesken.
Aloitin ketjun siksi että luin palstalta keskustelua aiheeseen liittyen ja siellä oli varsin paljon virheellisiä ja yleistäviä käsityksiä/kommentteja.
Jokainen palveluntarjoaja on erilainen mutta tässä voit kysyä jos on jotain kysyttävää
Kommentit (983)
Onko sellaisia miehiä asiakkaana, jolla ei tule erektiota millään ja yhdyntä ei onnistu. Laukeavatko edes käsityöllä?
annatko nahkavyöllä mulle piiskaa ja vemputat sitten munaa?
Pitääkö aina laueta kortsuun, vai annatko laueta päällesi?
Onko kukaan asiakas ehdottanut "syväkurkkua" ja oletko kokeillut?
Tuliko asiakas kun ei enää vastaile??
Onko pissanpidätys fetissi miten yleinen? Huomaan itse kun oikein pissattaa niin se paineen tunne tuntuu hyvältä ja jään pidättelemään hätää välillä niin pitkään että meinaan pissata alleni... Tykkäätkö sinä tästä tai oletko tehnyt tätä joskus?
Vierailija kirjoitti:
Moniko mies haluaa dildoa peppuun?
Aika harva. Toki, sen kysymisen vähyys johtuu ehkäpä jo siitä että kerron ilmoituksessani jo etten vastaanota anaalia. Välillä kun kysytään niin kieltäydyn kohteliaasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko seksityöntekijä tehdä tänne vahvistetun profiilin jotta kuka tahansa ei voi esiintyä ketjussa vastaajana?
Kysymys: hakeutuuko sinun luokse asiakkaita joilla on fetissi viivapilluihin eli vulviin joissa sisemmät häpyhuulet ovat piilossa ellei häpyä raota sormin?
En ole törmännyt tälläiseen fetissiin.
Mikä tuosta tekisi mielestäsi fetissin?
Kirjoittaja itse käytti sanaa fetissi jonka toistin.
Vierailija kirjoitti:
Onko sellaisia miehiä asiakkaana, jolla ei tule erektiota millään ja yhdyntä ei onnistu. Laukeavatko edes käsityöllä?
On. Toki suurinosa on heitä joille erektio kyllä tulee mutta ei pysy.
Yleensä onnistuu käsityö, välillä esim jännityksen vuoksi ei onnistu millään.
Vierailija kirjoitti:
annatko nahkavyöllä mulle piiskaa ja vemputat sitten munaa?
En
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö aina laueta kortsuun, vai annatko laueta päällesi?
Saa esim rinnoille lauta. Ei naamalle, suuhun tai genitaalialueelle.
Vierailija kirjoitti:
Onko kukaan asiakas ehdottanut "syväkurkkua" ja oletko kokeillut?
Syväkurkku on perus extroja jota tarjotaan.
Teen sitä omassa suuhoidossani ihan ilman extraakin.
Vierailija kirjoitti:
Onko pissanpidätys fetissi miten yleinen? Huomaan itse kun oikein pissattaa niin se paineen tunne tuntuu hyvältä ja jään pidättelemään hätää välillä niin pitkään että meinaan pissata alleni... Tykkäätkö sinä tästä tai oletko tehnyt tätä joskus?
Enpä ole koskaan kuullutkaan tälläisestä fetissistä, ei ole kukaan koskaan pyytänyt.
Vierailija kirjoitti:
Ovatko alan hinnat sinusta asiakkaalle kohtuuttomat? Mitä mieltä olisit, jos alalle tulisi muualta Euroopasta ja Aasiasta iso määrä naisia, jolloin tarjonta parantuisi ja hinnat laskisivat? Esim. Tsekissä ja Venäjällä saman palvelun hinta on ihan muutamia kymppejä, josta suomalainen veloittaa useamman satasen.
Suomessa kotimaisten hintaa nostaa huoramafia jotka eivät tykkää liian halvoista hinnoista vaan painostavat, kiusaavat ja uhkailevat halvemmalla hinnalla myyviä.
Vierailija kirjoitti:
Ihme ettei kukaan nilittäjä ole tullut jeesustaan verojen maksusta.
Ottaen huomioon kuinka moni suomalainen hupakko perustelee korkeita hintojaan verojen maksulla (voivat tosin nikotella kun kysyy kuittia ja korttimaksun mahdollisuutta) ja haukkuu ulkomaalaisia siitä etteivät ne maksa veroja niin ihan aiheellista siitä on kysellä.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö Suomeen perustaa bordelleja?
Ehdottomasti, niin kuin moneen muuhunkin sivistysmaahan.
Kun käsittelet miestä dildolla, mikä on yleisin reaktio kun dildo alkaa tunkeutumaan miehen sisään?
Tai muuta stimulointia...