Ällöin ruoka jota olet syönyt
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Klimppisoppa "pahin"🤦
No ne klimpithän on jauhoa ja vettä, niin eivät maistu yhtään miltään.
Kun taas esim. osterit, simpukat tms.🤢
Minusta ruuasta tekee ällöttävää nimenomaan kuvottava rakenne. Klimpit ovat kuvottavia. Lisäksi ei auta, että joissain keitoissa ne lilluvat olutliemessä. Lämmintä kaljaa ja limaisia jauhoklimppejä, yök.
Osterit ja simpukat ovat herkullisia.
Rosolli jossa on silliä mukana, luulin ettei siinä ollut silliä ja oli kova työ syödä se naama peruslukemilla. Taktikoiden muiden ruokien kanssa ja nopeasti nieleskellen. Sitten keitetyt ruusukaalit, niitä en saanut kurkusta alas, äkkiä sitä kakoi ne lautaselle ja appiukko ulkoa sisälle tullessa rupesi kiroilemaan kovasti että mikä &:^&{@;&; täällä haisee ja oli vihaisena ilman pilaamisesta keittämällä niitä 😂
Lidlistä ostetut perunaknöödelit, joiden sisällä oli suklaata. Pari palaa saatoin maistaa, mutta siihen se jäi. Pahinta oli perunoiden limainen rakenne.
Jotkut kylmät kalaruoat esim. silli, oliivit (luulin jossain ruoassa viinirypäleiksi) ja katkaravut
Koparakeitto. Tai no, se oli hirveää vasta kun se annos ehti jäähtyä ulkona pakkasessa syödessä. Olisi ehkä ollut parempaa jos siinä olisi ollut hieman enemmän suolaa mukana vasta lautasella laitettuna (itse keittoliemeenhän lisätään kohtalaisesti suolaa)
Ei mulla oikein ole ruokainhokkeja ollut koskaan. Äidin tekemä kinkkukiusaus missä pintapuolen suikaleet on ruskeita, kuivuneita ja kovia. Vasta ammattikoulussa tykästyin kinkkukiusaukseen kun se oli tasalaatuista eikä kuivia ruskeita sattumia ollut mukana.
Hirven konttiluu, en tykännyt kunnoli niin liukas luikku mutta syötyä tuli. Eli siis hirven reisiluun sisältä kaivettiin luuydin, päälle suolaa, pippuria ja grilliin.
Muita ällötyksiä ei ole, mulle kelpaa sisäelimet jne. Ehkä jotain apinanaivoja en haluais maistaa
Sinihomejuusto, maksapihvi, avokado, tilli, broileri, pesto, kesäkurpitsa, oliivi...
Näitä kun laittaa suuhunsa missä tahansa muodossa, niin pahalta maistuu.
Kaikki knorrin ja blåbandin pussikeitot ja lipeäkala.