Vinted ja tilaukset Puolasta
Onko kukaan saanut onnistuneesti tilattua Vintedistä Puolasta lähetyksiä? Omat kaikki Puolasta lähetetyt paketit on Puolalaisen seurannan mukaan odottamassa noutoa noutopisteestä mutta Postilla ei näitä lähetyksiä näy vaan Posti odottaa näitä lähetyksiä OmaPostin seurannan mukaan. Tilanne ollu tämä jo 10 päivää.
Kommentit (696)
Ihan sama juttu täällä, Puolalainen myyjä raivopäissään tänään laittoi viestiä että mikä ongelma minulla on kun en hae pakettia. Lähdin asiaa selvittämään niin siellähän on 6 pakettia yli viikon jo seissyt :D että silleen Noh kaveri rauhoittui ja sovittiin että odotellaan miten asiassa käy. Ihme säätöä
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama juttu täällä, Puolalainen myyjä raivopäissään tänään laittoi viestiä että mikä ongelma minulla on kun en hae pakettia. Lähdin asiaa selvittämään niin siellähän on 6 pakettia yli viikon jo seissyt :D että silleen Noh kaveri rauhoittui ja sovittiin että odotellaan miten asiassa käy. Ihme säätöä
Ohoppista, piti sanoa että yli 2 viikkoa.
Minulla tulee kohta kaksi viikkoa kun paketit ei liiku.. Puolasta tilasin Vintedin kautta, toki rahat saa takaisin mutta olisin kovin halunnut nuo vaatteet.. voi höh..
Rahat saa kyllä takaisin Vintedissä helposti, siitä turha panikoida.. tosi on että se sovellus kannattaa päivittäin avata ettei kakdi vuorokautta mene umpeen.. itselle kävi aiemmin että Vintedistä tilasin, tuli Ruotsista ja PostNord hävitti paketin, sain rahat takaisin ja myyjäliikkeelle sai rahansa. Reilu kuukauden päästä sain vielä paketin :D eli tuli ilmaiseksi.. katsotaan miten tässä käy..
Edelliseen.. myyjä sai siis myös rahansa, kaikki tyytyväisiä sitten lopulta..
Vierailija kirjoitti:
Minulle on tulossa 75 pakettia puolasta. Kaikki samassa tilassa kuin ap:lla. Kysyin asiaa vintedistä niin vastasivat et siellä on ongelma. Eli ei ihan normaalisti ole näin hidasta. Pari vk on nyt mennyt ekan paketin tilauksesta. Ei ole kivaa kun kaikki myyjät valittavat mikset nouda lähetystä
75 pakettia, mitä ihmettä 😳
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle on tulossa 75 pakettia puolasta. Kaikki samassa tilassa kuin ap:lla. Kysyin asiaa vintedistä niin vastasivat et siellä on ongelma. Eli ei ihan normaalisti ole näin hidasta. Pari vk on nyt mennyt ekan paketin tilauksesta. Ei ole kivaa kun kaikki myyjät valittavat mikset nouda lähetystä
75 pakettia, mitä ihmettä 😳
Ihan hullua. Miten kukaan voi tarvita tavaraa kerralla niin paljon että tulee yli 70 tilausta, vai onko tuossa koko suvun seuraavan viiden vuoden lahjat mukana.
Mitä viitalaa? Käytettyjä kledjuja Puolasta?
Vintedista tilannut 3.5 ja paketit edelleen tulematta. Kaikki kolme siis Puolasta tulossa, mutta jumittanut nyt jossain 10vrk. Vinted päivitti seuranta statuksen 14.5-10.6. Ensimmäisen ja viimeinen kerta, kun tilaan Vintedin kautta ulkomailta yhtään mitään.
400 pakettia olen nyt vintedistä tilannu joten tuo 75 on aika pientä 😁 ihan itselle kaikki. Kenkiä, mekkoja, treenivaatteita, takkeja, housuja, paitoja. Koko vaatekaappi uusiksi. 100 tuotetta myynyt pois joten kauppaki käy ihan hyvin.
Kokemukset todella hyviä. Suurinosa tilattu Liettuasta. Ehdottomasti ystävällisimmät ja parhaimmat myyjät. Kymmenet myyjät ovat laittaneet jtn pientä kaupanpäällistä, suklaata tms.En kuitenkaan ole niitä uskaltanut syödä.
3 pieleen mennyttä tilausta josta yhdessä vika suomen postissa. Lajittelivat jonkun toisen ostajan vinted paketin minulle, lopputuloksena sekä myyjä ja ostaja sai rahat. Yhden lähetin takaisin ja yhdessä myyjä ei vaatinut palautusta. Suomesta tilatuista 2 tilausta haisi aavistuksen homeelle.
Ei kukaan tarvitse neljääsataa vaatetta. Nyt järki käteen.
Se on jokaisen oma asia paljonko tarvitsee.. ai saakeli kun paspotaan ja neuvotaan joka asiassa..
Joo mullakin on nyt seisonut viikon kaksi pakettia jossain Puolan noutopisteessä. Ärsyttävää. Löysin sieltä viimein hienon kesähatun mitä en ole Suomen kaupoista löytänyt, ja nyt senkin saaminen menee todennäköisesti pitkälle kesäkuuhun...
Mulla kans ihan sama juttu, todella ärsyttävää.. eikä se tuki oikein ymmärrä mitä tarkoitan..eli apua tuohon asiaN hankala saada :(
En ollut tietoinen, ihmettelin vaan mikä kestää paketin saapumisessa. Törkeää etteivät tiedota asiasta vaikka ongelma on selvästikin tiedossa.
Tuesta sanottiin minulle, että Vinted is only a platform connecting buyer and seller, eli en luota kovin paljon siihen, että viitsivät asiaa edes selvitellä. Käskettiin vaan odottaa kesäkuulle, että voi hakea hyvitystä.
Itellä sama homma, veljen synttärilahja tilattu ja nyt viikko synttäreitten jälkeenkään ei perillä. Pitäsköhän tai onkohan joku kysellyt tuolta orlen paczkalta asiasta? Tiedä sitten onnistuuko englanninkielinen asiakaspalvelu. Vintedin tuki ainakin ihan hyödytön.
Vierailija kirjoitti:
Apua, joku oikeasti tilailee useita, jopa kymmeniä paketteja muutaman viikon aikana? Ei ihme, että lähetys- / kuljetuspalvelut ruuhkautuu, jos muutkin tekee samaa.
Karua on sekin, miten pakettiautomaatit ja postin varastot on täynnä jotain temun paketteja. Vinted on toki 100 kertaa parempi vaihtoehto. Toivottavasti saatte pakettinne.
Se on kauheaa, jos tilaa 10 pakettia, joissa jokaisessa yksi kierrätetty vaate, mutta se ei, jos tilaa yhden paketin, jossa 10 uutta vaatetta, kun et sitä kauhistele, vaikka se on paljon yleisempää 😂
Mielestäni tämä Vinted on aivan tajuttoman hyvä keksintö. Itse haluaisin ostaa kaikki vaatteet kierrätettynä, mutta en jaksa kiertää ja penkoa perinteisiä kirppareita. Kauhean työlästä ja hidasta löytää juuri sitä mitä etsii. Vintedistä se löytyy kädenkäänteessä. Vaikkei kuljetus tietysti ole täysin ekologista, niin uskon, että tämä toimintatapa on isommassa kuvassa parempi kuin ostaa kaikki uutena. Nekin kuitenkin usein jostain tilataan.
Ja jos on useampia lapsia, joille uusii kerralla vaikka kaiken seuraavan kauden vaatteet kun on jäänyt pieneksi edelliset, niin pakettien määrä kyllä helpsoti kasvaa useisiin kymmeniin.
Orlen paczkan seurannan mukaan paketti palautettu myyjälle, koska sitä ei noudettu. Vintedin sovellus väittää että matkalla ja arvioitu toimitus 4.6. mennessä. Tilattu 30.4.
Voi hitsi, olenkin ihmetellyt mikä Puolan päässä mättää kun yksi paketti on lähetetty 30.4. ja arvio saapumisesta menee kesäkuun puolelle.. ja minulle on sieltä tulossa kolme pakettia. Ruotsista ja Suomesta tilatut ovat hyvin tulleet perille.
Puolalainen myyjä, jolta tilasin laukun, laittoi jo viestiä että miksen nouda tilausta, olin ihan että mitä hittoa. Hänelle siis näkyi että 11.5. ollut noudettavissa mutta ei kyllä ole vielä edes suomessa koko paketti. Nytpä tiedän olla sieltä enää tilaamatta, mutta hemmetti kun kesäkuuhun pitää odottaa että saa rahat takaisin.