Vinted ja tilaukset Puolasta
Onko kukaan saanut onnistuneesti tilattua Vintedistä Puolasta lähetyksiä? Omat kaikki Puolasta lähetetyt paketit on Puolalaisen seurannan mukaan odottamassa noutoa noutopisteestä mutta Postilla ei näitä lähetyksiä näy vaan Posti odottaa näitä lähetyksiä OmaPostin seurannan mukaan. Tilanne ollu tämä jo 10 päivää.
Kommentit (696)
Kuun alussa tilasin kans Puolasta pari juttua, eikä näy vieläkään postin sovelluksessa. Taitaa olla isot läjät jumissa jossakin.. laittakaa vintedille viestiä niin ehkä alkavat korjaa asiaa kun tarpeeksi tulee palautetta.
Mulla on vielä arvioitu saapumispäivä 15-17, mutta jo 13. päivä ollut noudettavissa jossain Puolan varastossa. Ai että sieltä asti kirppispaketteja hakemaan... Ajattelin kysellä tuon arvioidun ajan jälkeen että missä mennään. Ei nyt kyllä kovinkaan hyvää kuvaa tule tästä puolalaisten markkinoiden vapauttamisesta. Latviasta ja Ruotsista olen saanut paketit ihan kohtuullisessa ajassa kuten Suomestakin. Ja olen onnistuneesti itsekin postittanut kaikkiin näihin
Missä tuolla sovelluksessa voi edes kysellä asiasta? En löytänyt asiakaspalvelua
Sama homma itellä. Just kävin katsomassa missä paketti menee niin on noudettavissa ollut kuusi päivää sitten jossain päin Puolaa. Vähän tuntuu siltä ettei paketit pääse perille asti.
Mua ärsyttää, monta pakettia kans tulossa sieltä. Miten saan laitettua viestiä asiakaspalveluun?
Menkää sinne omiin tilauksiin, sitten "en ole saanut pakettia" sieltä yläkulman palluroista niin pääset ohjekeskukseen
Vierailija kirjoitti:
Menkää sinne omiin tilauksiin, sitten "en ole saanut pakettia" sieltä yläkulman palluroista niin pääset ohjekeskukseen
Kiitos! Laitoin myös viestiä.
Tuo viestien laittelu ei auta mitään. Päinvastoin mitä enempi sinne turhia viestejä pistetään sen kalliimmaksi palveluhinnat tulevaisuudessa menee.
kaikki samassa veneessä joten odottelua rauhassa. Paketit eivät ole hukassa vaan jumissa. Voi olla sopimusasia tai sitten joku etteivät pysty esimerkiksi rekisteröimään paketteja.
Tämmöinen vastaus tuli vintediltä!
Kiitos vastauksestasi!
Valitettavasti meillä on ongelmia Puolasta Suomeen lähetettävien pakettien kanssa.
Tilauksesi voidaan toimittaa myöhemmin kuin alun perin odotettiin.
Saat ilmoituksen sähköpostitse tai puhelimitse, kun paketti on noudettavissa.
Pahoittelemme häiriötä ja pyydämme kärsivällisyyttäsi ongelman ratkaisemiseksi.
Kiitos,
Moataz || Team Vinted
No ei se aspaan viestien laittamine mitään hintoja nosta xD
Meinaatko että ilmaiseksi työskentelevät? Miksi luulet että yhteydenottokin heihin on kovin vaikeaa?
Apua, joku oikeasti tilailee useita, jopa kymmeniä paketteja muutaman viikon aikana? Ei ihme, että lähetys- / kuljetuspalvelut ruuhkautuu, jos muutkin tekee samaa.
Karua on sekin, miten pakettiautomaatit ja postin varastot on täynnä jotain temun paketteja. Vinted on toki 100 kertaa parempi vaihtoehto. Toivottavasti saatte pakettinne.
Vierailija kirjoitti:
Apua, joku oikeasti tilailee useita, jopa kymmeniä paketteja muutaman viikon aikana? Ei ihme, että lähetys- / kuljetuspalvelut ruuhkautuu, jos muutkin tekee samaa.
Karua on sekin, miten pakettiautomaatit ja postin varastot on täynnä jotain temun paketteja. Vinted on toki 100 kertaa parempi vaihtoehto. Toivottavasti saatte pakettinne.
Esimerkiksi itse tilasin lapselle käytännössä kaikki seuraavan koon vaatteet+kesävaatteet tuolta, kun entiset ei enää sopineet päälle ja odottelen nyt paketteja, jotka jossain päin Puolaa nähtävästi seilaavat. Yhteensä 8 pakettia on tulossa. T-paitoja, pitkähihaisia, mekkoja ja housuja..
pakettien määrä kuulostaa joo isolta, mutta harvoin kaikki löytyy yhdeltä ja samalta myyjältä. Toivottavasti tulevat seuraavan viikon tai parin aikana tai tulee vahvistus, etteivät tule. Kesävaatteet joudun ostamaan muualta jos pakettien tulo kestää esim kesäkuun lopulle..
AP
Vierailija kirjoitti:
Temu ei nyt liity tähän mitenkään.
Ensimmäiset Vinted-ostot ja Puolasta molemmat. Nyt molemmat myyjät kyselevät päivittäin, miksen ole noutanut pakettiani. Postin sovellus/seuranta sanoo että Posti odottaa pakettia.
Soitin Postin asiakaspalveluun ja sanoivat, että asia on heillä juuri selvityksessä. Tämä ketju selittää kaiken.
Mietinkin jo, että voiko olla mahdollista, että tämä toimisi jouhevasti ulkomailta. Melkoinen pakettihelvetti on varmaan valloillaan kaikkialla kuinkahan eettistä se lopulta mahtaa olla tilailla näitä ulkomailta, vaikka kuinka olisivat kierrätettyjä vaatteita. 🤔
Olkaa tarkkana ilmeiset. Puolan posti joku orlem. Ainakin kaikki omat paketit jotka tilannut. On jossain puolassa ja ne pitäisi sieltä noutaa. Eräs paikallinen ihminen sanoi ettei vissii. Kyseinen firma edes toimita paketteja Suomeen.
joten tehkää valituksia Vinted asiakas palveluu ja hyvällä tuurilla saa rahat takasin.
jos paketti palautetaan myyjälle sulla kaksi päivää aikaa tehdä valitus. Eikä Vinted niistä erikseen ilmoittele
Mä kanssa neuvon ottamaan hanakasti yhteyttä Vintediin. PostNord hukkasi hetkellisesti yhden mun paketin. Kun luin ehtoja niin törmäsin sellaiseen kohtaan, että jos paketti on arvioidusta toimitusajankohdasta 2 vrk myöhässä, niin yhteys Vintediin ja pakettipalveluun, jotta on oikeutettu korvaukseen. PostNord löysi mun paketin haku pisteestä, kun kyselin kahdesti paketin perään ja sieltä sitten hain.
Pakkohan noista korvaus on saada jos eivät tule perille! Ja asiakkaanko pitäisi ottaa itse yhteyttä johonkin Puolan orlemiin? Ei voi olla todellista
No ei tietenkään pidä ottaa mihinkään yhteyttä.
Sama täällä, iso kasa paketteja tulossa ja kaikki jumissa jossain Orlen Pazkalla jo toista viikkoa. Perkeleen perkele