Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

jos luterilainen kirkko jakautuisi, kuuluisitko tiukkikseen vai liberaaleihin vai eroaisitko kokonaan?

Vierailija
25.01.2007 |

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

miesten osalta joilla syrjäytettiin naiset vaikuttamasta. Tietäähän sen, että kun naiset on mukana niin aletaan vaatia tasa-arvoa ja kaikkea hömppää.

Itse miellän papin tavallaan Isä-Jumalan sijaiseksi, Isäksi, joten on vain vaikeata sovittaa siihen naista, naiselta kerta kaikkiaan puuttuu papin auktoriteetti. Ei tämä ole mikään tasa-arvokysymys. Itse asiassa monet naispappeuden vastustajista ovat juuri naisia.

Vierailija
22/32 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Se on siis Raamattuopisto, joka kuuluu viidenteen herätysliikeeseen. Luterilaisia ollaan, mutta se ei siis ole sama asia kuin Kauniasten seurakunta.

kiitos linkistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka se " tiukkuus" on kyllä aivan tavallista maailmanlaajuisesti tunnustettua kristillisyyttä, joka ei kysy edes sitä, minkä buljun piiriin kuuluu.

Vierailija
24/32 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ovat sunnuntaisin klo 11. Saarnat ovat todella hyviä ja siellä on aina vain miehiä äänessä. Siellä voi myös opiskella (ja asua) ja kaikenlaista lyhytkurssia on. Minun hengellinen kotini on täällä :)

Vierailija
25/32 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

Itse miellän papin tavallaan Isä-Jumalan sijaiseksi, Isäksi, joten on vain vaikeata sovittaa siihen naista, naiselta kerta kaikkiaan puuttuu papin auktoriteetti. Ei tämä ole mikään tasa-arvokysymys. Itse asiassa monet naispappeuden vastustajista ovat juuri naisia.

Vierailija
26/32 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ehdokkaita on 3 joista 2 on NAISTA.. ja yksi pojankloppi.

Äänestä nyt noista sitten seurakunalle isää....

En yhtään ihmettele joukkopakoa luterilaisesta kirkosta. Varmaan osa on niitä, jotka kerta kaikkiaan vaihtavat tunnustuksellisempaan suuntaan. Luterilaisen kirkon tulisi nyt kerta kaikkiaan herätä, pelkästään tämä naispappeuskysymys on romuttanut kirkon yhtenäisyyttä, nythän niitä jotka eivät hyväksy naispappeja aletaan jo vainota ja kohta varmaan erottaakin kirkosta.

Jäljelle jää jokin tynkä, sosiaalidemokraattinen kirkon irvikuva, joka vain vääristelee Jumalan sanaa. Kyllä nämä sosialistit ovatkin saaneet tässä maassa suurta tuhoa aikaan, murentaneet kokonaisen kansakunnan arvopohjan, ei ihme, että voidaan niin huonosti.

Vierailija
27/32 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä mikä Isä. Naisella on muita tehtäviä. Isä on se, joka siunaa.

Naiset voivat toimia evankelistoina, profeettoina, palvelustehtävissä jne..Naisille Jumalalla on paljon työtä valtakunnassaan, mutta papin, siunaajan tehtävä nyt vain kuuluu miehille.

Vierailija
28/32 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin ymmärtävät tiukkiskristityt.

Vierailija
29/32 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Isä mikä Isä. Naisella on muita tehtäviä. Isä on se, joka siunaa.

Naiset voivat toimia evankelistoina, profeettoina, palvelustehtävissä jne..Naisille Jumalalla on paljon työtä valtakunnassaan, mutta papin, siunaajan tehtävä nyt vain kuuluu miehille.

Vierailija
30/32 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ne ovat sunnuntaisin klo 11. Saarnat ovat todella hyviä ja siellä on aina vain miehiä äänessä. Siellä voi myös opiskella (ja asua) ja kaikenlaista lyhytkurssia on. Minun hengellinen kotini on täällä :)

Radiodeistä olen välillä kuullut Kauniaisten Raamattuopiston mainoksia ja aina on herännyt mielenkiinto ottaa selvää paikasta tarkemmin. Jokin siinä kiehtoo.

Hienoa, että olet löytänyt oman paikkasi. Luotan siihen, että Jumala johdattaa minuakin koko ajan oikeaan paikkaan ja lähemmäksi omaa hengellistä kotiani.

Vierailija
31/32 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ja naiset on kummatkin ihmisiä.

Vierailija
32/32 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nettilähetyksiä ja jos sen toiminta laajenisi kotiseudulleni niin voisin liittyä siihen mukaan.