Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syökö ikäihmiset joka päivä Buranaa?

Vierailija
13.05.2024 |

Olen nyt muistaakseni 45-vuotias ja melkein joka päivä täytyy ottaa särkylääke, Tätäkö tämä nyt on hautaan asti? 

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa syö, osa ei.

Syöhän ne urheilijanuorukaisetkin joka treenin jälkeen buranaa. Miksipä ei ikäihminenkin saisi syödä kun paikkoja kolottaa?

Vierailija
22/31 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osa syö, osa ei.

Syöhän ne urheilijanuorukaisetkin joka treenin jälkeen buranaa. Miksipä ei ikäihminenkin saisi syödä kun paikkoja kolottaa?

Ei sitä joka päivä kannata ottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, joka päivä särkylääkettä. En ole vielä koskaan buranaa suuhuni pistänyt. Ehkä kerran tai kaksi vuodessa olen aspiriinia ottanut, ei ole edes päänsärkyä - nivelrikkosärkyihin en ota yhtään mitään, niihin olen tottunut. N74. En syö mitään lääkkeitä enkä ravintolisiä enkä vitamiineja purkista. Rahan haaskausta noihin en harrasta. Veriarvot ovat kuin balettitanssijoilla, sanoi lääkäri viimeksi. Kyllä joka päivä särkylääkettä ottava on jo riippuvainen niistä. 

Vierailija
24/31 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan edes ajatellut, että särkylääkkeitä syödään jotenkin rutiinilla päivittäin. Itse olen 50v, ja syön ehkä 4-6 buranaa vuodessa, jos sitäkään. Lähinnä jos migreeni uhkaa tulla. Onneksi ei ole paikat kipeänä vielä.

Vierailija
25/31 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolet kuukaudesta on "pms-päänsärkyä" mihin vedän maksimimäärät buranaa ja parasetamolia :-/

Vierailija
26/31 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paratabs tuhoaa maksan jo kerrasta jos ottaa samalla alkoholia.

Vierailija
27/31 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään! Maailmassa on paljon muitakin särkylääkkeitä, eikä kaikki vanhat tarvitse niistä mitään.

Vierailija
28/31 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa otta välillä parasetamolia, ettei vatsa kärsis niin paljon.

Vierailija
29/31 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Särkylääkkeitä ei pitäisi syödä joka päivä.

Naiset kai syövät mutta naisilla on alempi kipukynnys kuin oikeilla miehillä.

Tymä ukko! Olen 70 ja viimeisen särkylääkkeen söin 2 vuotta sitten kun yksi hammas piti poistaa!

Kipukynnys alempi nausilla? Mitä roskaa tuo on? Jos miehet synnyttäisivät, kuoltaisiin sukupuuttoon sillä miehistä kukaan ei saisi toista lasta.

Nainen

Vierailija
30/31 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika nopeasti sinne hautaan päätyy jos joka päivä syö. Turvallisempaa olisi syödä Panadolia jos jokapäivä tarvitsee särkylääkettä.

Vierailija
31/31 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paratabs tuhoaa maksan jo kerrasta jos ottaa samalla alkoholia.

Burana saattaa taas tuhota munuaiset. Ikääntyessä usein ne munuaiset on muutenkin huonossa kunnossa. Alkoholistilla toki myös maksa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kaksi