Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka moni on löytänyt kumppaninsa kuntosalilta?

Vierailija
13.05.2024 |

Mitä ootte naiset mieltä, voiko miehet salilla ottaa kontaktia tutustumistarkoituksessa? Entä miten muut miehet kokee? Mua ei ainakaan haittaisi jos joku nainen lähestyisi. Onko joku löytänyt kumppaninsa salilta? 

M44

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löydettiin toisemme.  Menin kihloihin Pentin kanssa helmikuussa.  Juhannushäät pidetään.

t. Mikko

Vierailija
22/26 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löydettiin toisemme.  Menin kihloihin Pentin kanssa helmikuussa.  Juhannushäät pidetään.

t. Mikko

Eikä, älä jätä minua Mikkoseni. T. Reiskasi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä naisena ainakin vilkuilen miehiä salilla, ja varmasti teen lähempää tuttavuutta jos siltä rupeaa tuntumaan. Ei tosin vielä ole tuntunut. Onko miehet tosiaan samaa mieltä kuin muut naiset paitsi minä? Että ei saa lähestyä?

N45

Saa lähestyä, mutta miehenä en kyllä aio lähestyä. Menee salimaine ja joudun vaihtaa salia jos tulee pakit. Muuten aletaan supisemaan salillal, että tuossa tuo lähentelijä taas kyylii, mennään pois ennenkuin se lähentelee.

Vierailija
24/26 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anna ihmisten treenata rauhassa. Creepyä kyylätä  toisia treenaajia iskumiekessä. Yäk.

Tämän vuoksi tarvitaankin vain naisille tarkoitettuja saleja.

Voivat pumpata persettä siellä ihan keskenään sitten

Ne saliperät on kyllä jotenkin todella kuvottavia luonnottoman näköisiä palloperseitä.

Vierailija
25/26 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä naisena ainakin vilkuilen miehiä salilla, ja varmasti teen lähempää tuttavuutta jos siltä rupeaa tuntumaan. Ei tosin vielä ole tuntunut. Onko miehet tosiaan samaa mieltä kuin muut naiset paitsi minä? Että ei saa lähestyä?

N45

Saa lähestyä, mutta miehenä en kyllä aio lähestyä. Menee salimaine ja joudun vaihtaa salia jos tulee pakit. Muuten aletaan supisemaan salillal, että tuossa tuo lähentelijä taas kyylii, mennään pois ennenkuin se lähentelee.

Tuo on kyllä niin sääli. Hemmetti tätä nykyaikaa!!

Vierailija
26/26 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anna ihmisten treenata rauhassa. Creepyä kyylätä  toisia treenaajia iskumiekessä. Yäk.

Tämän vuoksi tarvitaankin vain naisille tarkoitettuja saleja.

Voivat pumpata persettä siellä ihan keskenään sitten

Ne saliperät on kyllä jotenkin todella kuvottavia luonnottoman näköisiä palloperseitä.

Minusta ihania, ja olen heteronainen😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kahdeksan