Kuinka moni on löytänyt kumppaninsa kuntosalilta?
Mitä ootte naiset mieltä, voiko miehet salilla ottaa kontaktia tutustumistarkoituksessa? Entä miten muut miehet kokee? Mua ei ainakaan haittaisi jos joku nainen lähestyisi. Onko joku löytänyt kumppaninsa salilta?
M44
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Löydettiin toisemme. Menin kihloihin Pentin kanssa helmikuussa. Juhannushäät pidetään.
t. Mikko
Eikä, älä jätä minua Mikkoseni. T. Reiskasi
Vierailija kirjoitti:
Mä naisena ainakin vilkuilen miehiä salilla, ja varmasti teen lähempää tuttavuutta jos siltä rupeaa tuntumaan. Ei tosin vielä ole tuntunut. Onko miehet tosiaan samaa mieltä kuin muut naiset paitsi minä? Että ei saa lähestyä?
N45
Saa lähestyä, mutta miehenä en kyllä aio lähestyä. Menee salimaine ja joudun vaihtaa salia jos tulee pakit. Muuten aletaan supisemaan salillal, että tuossa tuo lähentelijä taas kyylii, mennään pois ennenkuin se lähentelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna ihmisten treenata rauhassa. Creepyä kyylätä toisia treenaajia iskumiekessä. Yäk.
Tämän vuoksi tarvitaankin vain naisille tarkoitettuja saleja.
Voivat pumpata persettä siellä ihan keskenään sitten
Ne saliperät on kyllä jotenkin todella kuvottavia luonnottoman näköisiä palloperseitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä naisena ainakin vilkuilen miehiä salilla, ja varmasti teen lähempää tuttavuutta jos siltä rupeaa tuntumaan. Ei tosin vielä ole tuntunut. Onko miehet tosiaan samaa mieltä kuin muut naiset paitsi minä? Että ei saa lähestyä?
N45
Saa lähestyä, mutta miehenä en kyllä aio lähestyä. Menee salimaine ja joudun vaihtaa salia jos tulee pakit. Muuten aletaan supisemaan salillal, että tuossa tuo lähentelijä taas kyylii, mennään pois ennenkuin se lähentelee.
Tuo on kyllä niin sääli. Hemmetti tätä nykyaikaa!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna ihmisten treenata rauhassa. Creepyä kyylätä toisia treenaajia iskumiekessä. Yäk.
Tämän vuoksi tarvitaankin vain naisille tarkoitettuja saleja.
Voivat pumpata persettä siellä ihan keskenään sitten
Ne saliperät on kyllä jotenkin todella kuvottavia luonnottoman näköisiä palloperseitä.
Minusta ihania, ja olen heteronainen😂
Löydettiin toisemme. Menin kihloihin Pentin kanssa helmikuussa. Juhannushäät pidetään.
t. Mikko