Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihmiset jotka nostaa kulmia koko ajan

Vierailija
13.05.2024 |

Jotkut ihmiset ovat "ilmeikkäämpiä" kuin toiset, onko täällä jotain joka aina puhuessaan pitää kulmia ylhäällä/otsaa rytyssä? Onko se tietoista vai tiedostamatonta?

Olen yhdellä (netti)kurssilla jonka pitäjä, nuorehko nainen, nostaa kulmat ylös aina kun puhuu, ja mulla tekee kipeää katsoa sitä. Täytyy alkaa hieroa omaa otsaa kun tuntuu fyysisesti kurjalta katsoa sitä alituista naaman jumppaanista. Otsassa on jo aikamoisen syvät vaakajuonteet. Eikö siitä jatkuvasta kulmien nostamisesta tule pää kipeäksi? Olen alkanut kiinnittää huomiota ihmisiin, toisilla ei otsa/kulmat liiku mihinkään edes silloin kun he puhuu ja toisilla taas heti kun suu avautuu otsa menee ruttuun ja kulmat ylös. Joillakin ihan se perusilmekin on sellainen, että otsa vedetään ruttuun eikä kasvot tunnu olevan lepotilassa koskaan.

Jos sulla on tällainen aktiivinen otsa/kulmat niin onko se tietoista, voisitko olla tekemättä niin jos haluaisit? 

PS. Pidän ilmeikkäistä ihmisistä, eli en kirjoita tätä pahalla vaan mielenkiinnosta asiaan. Botox-otsat on kauheita.

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä toisen luontaiseen naamaan ei kuulu puuttua, ilmehtikää ja elehtikää just niin kuin luonnolliselta tuntuu.

Mutta yks asia.

Jos tavoittelee sellaista "isot silmät = söpöt" -efektiä nostamalla kulmia, niin kannattaa välillä katsoa peiliin. Kokonaisuutta nimittäin.

Vierailija
22/46 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittavaa. 

Oliko tuo villiveikkaajan huvittavaa kiva paskaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on syy juurikin ne raskaat luomet, näin 43- vuotiaana on pakko nostaa vähän kulmia, koska muuten näytän siltä, että nukahdan justiinsa. En tykkää, menen luomileikkaukseen sitten kun sen julkisella saan (ei vielä peitä näkökenttää tarpeeksi).

Raskaat luomet on tosi monella suomalaisella.

Vierailija
24/46 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihmisiä jotka puhuvat ilmeettömästi, eivät puhu edes käsillään. Se on ahdistavaa ja pelottavaa.

Vierailija
25/46 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on syy juurikin ne raskaat luomet, näin 43- vuotiaana on pakko nostaa vähän kulmia, koska muuten näytän siltä, että nukahdan justiinsa. En tykkää, menen luomileikkaukseen sitten kun sen julkisella saan (ei vielä peitä näkökenttää tarpeeksi).

Sähän olet nyt trendien huipulla, kun teinit meikkaavat silmänsä "sleepy eye" malliin, jotta näyttäisivät seksikkäästi juuri sängystä könynneiltä. 

Vierailija
26/46 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

👀

Vierailija
27/46 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luin kerran, että luovat ihmiset nostelevat kulmiaan ylös.

Voi tässä olla jotain perääkin. Ainakin näyttelijöillä yleensä on tosi ilmeikkäät kasvot, paljon nostellaan kulmia ja rytistellään naamaa. Hollywoodissa toki enemmän miehet, koska naisille on se kauneuden vaatimus silti vaikka esittäisi rankkoja tunteitakin. Itkeäkin saa, muttei rumasti. Mutta juuri monella miesnäyttelijällä on tuo jatkuva kulmien kohottelun / otsan kurtistelun tapa, enkä ole itse kokenut sitä mitenkään häiritseväksi.

////////

Minulla on aina ollut ilmeikkäät kasvot. Ystäviäni se ainakaan ole häirinnyt. Jos jotain häiritsee, pysyköön muualla.

Eräs suomalainen huomautti, että katso. Huomaatko itse, että liikuta kättäsi kun puhut?

Olin täysin pyöristynyt. Syvä loukkaus ja järkytys. Suomi ei ole minun maani. Vihaksi pistää.

Vierailija
28/46 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sähän olet nyt trendien huipulla, kun teinit meikkaavat silmänsä "sleepy eye" malliin, jotta näyttäisivät seksikkäästi juuri sängystä könynneiltä. 

Oikeesti, mahtavaa! :D Kerrankin oon mukana jossain trendissä.

Vierailija
29/46 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luin kerran, että luovat ihmiset nostelevat kulmiaan ylös.

Voi tässä olla jotain perääkin. Ainakin näyttelijöillä yleensä on tosi ilmeikkäät kasvot, paljon nostellaan kulmia ja rytistellään naamaa. Hollywoodissa toki enemmän miehet, koska naisille on se kauneuden vaatimus silti vaikka esittäisi rankkoja tunteitakin. Itkeäkin saa, muttei rumasti. Mutta juuri monella miesnäyttelijällä on tuo jatkuva kulmien kohottelun / otsan kurtistelun tapa, enkä ole itse kokenut sitä mitenkään häiritseväksi.

////////

Minulla on aina ollut ilmeikkäät kasvot. Ystäviäni se ainakaan ole häirinnyt. Jos jotain häiritsee, pysyköön muualla.

Eräs suomalainen huomautti, että katso. Huomaatko itse, että liikuta kättäsi kun puhut?

&nbs

//// Kirj. virhe, sori.

Sanoi, että huomaatko itse, että liikutatT  kättäsi, kun puhut?

////Neuvo kaikille: älkää ikinä huomautelko kenellekään tuollaisesta. Se on junttimaista toisen ihmisen luonnollisen persoonan häpäisyä. TAJUTKAA.

Vierailija
30/46 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedostamatonta, eikä sille kyllä pysty tekemään  yhtään mitään ihan automaattista käytöstä.

Lähinnä ihmettelen ap:n avautumista 🧐

Vierailija
31/46 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin kerran, että kun olen ilmeetön enkä hymyile, saan heti enemmän kunnioitusta osakseni.

////

Sitten, kun en hymyile, olen saanut siitäkin huomautuksia tutuilta.

Tositarina.

Tervehdin ilolla korona - ajan naamareita.

Vierailija
32/46 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sleepy eyes tutorial. 🤡

Vierailija
33/46 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naamari poistaa tämän probleeman

Vierailija
34/46 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sleepy eyes tutorial. 🤡

Ai kauhee. 😂

Vierailija
35/46 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä: koska on raskaat silmäluomet, ja en näe eteeni suoraan katsoessa, ellen nostele kulmia. Ja ei, en mene leikkauttamaan koska asia ei mitenkään minua haittaa, ei ole koskaan ollut mitään päänsärkyä kulmien nostelusta tms. haittoja. Ryppyjä otsalla on, mutta ei haittaa menoa mitenkään. 

Sama juttu. Mä nään ne luomet, jos en nosta kulmia. Ja se nosto tulee ihan luonnostaan. Mielestäni en mitenkään hurjasti kyllä naamaani vääntele, mutta kulmia nostan siis ihan koko ajan ja aina, puhuin jonkun kanssa taikka en. Se ei satu mua otsaan, eikä ala särkeä mun päätä. Mulla ei myöskään ole mitenkään erityisen paljon ryppyjä, ennemminkin päinvastoin. Ei kyllä haittaisi tippaakaan, vaikka olisikin. Se on mun naama, oli sitten millainen oli.

Vierailija
36/46 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mä nostan, ja mulla myös menee otsa oikein sellaisille syville vaakavekeille. Oli jo 25-vuotiaana pysyvät 3 vaakajuonnetta otsalla tästä syystä. Se on vaan mulle luontaista, enkä todellakaan ala rajoittamaan luontaista ilmehtimistäni siksi, että jotain ihmisiä se voi ärsyttää (enkä myös esim. ryppyjen pelossa). En ole kyllä ennen kuullutkaan, että tämäkin voi jotain ihmisiä ärsyttää tai häiritä. Itse tykkää myös katsella ilmeikkäitä ihmisiä.

Et kuitenkaan vastannut miksi nostelet otsaasi?

Vierailija
37/46 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeesti, mahtavaa! :D Kerrankin oon mukana jossain trendissä.

https://www.glamourmagazine.co.uk/article/sleepy-eyes-eyeshadow-trend

Vierailija
38/46 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset tuijottaisivat, jos en nostelisi koko ajan kulmiani. Otsani ja kulmani roikkuvat vaikka olen vasta 20. Joskus kun olen hetkellisesti rentouttanut otsaani on perheeni kommentoineet että näytän oudolta, älä tee tuota ilmettä, vaikka todellisuudessa se on normaali-ilmeeni.

Vierailija
39/46 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset tuijottaisivat, jos en nostelisi koko ajan kulmiani. Otsani ja kulmani roikkuvat vaikka olen vasta 20. Joskus kun olen hetkellisesti rentouttanut otsaani on perheeni kommentoineet että näytän oudolta, älä tee tuota ilmettä, vaikka todellisuudessa se on normaali-ilmeeni.

Idiootti perhe sinulla. 

Vierailija
40/46 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika hassu kommentti perheeltä, koska eihän kenenkään normaali-ilme voi olla kulmat ylhäällä vaan se miten kasvot rentoina ovat. Mutta tietysti ihmiset tottuu siihen ilmeeseen mikä yleisimpänä käytössä on.