Onko peeniksesi pituus kasvanut?
Kommentit (19)
Oliskos ilmastonmuutos kutistanut mittanauhaa?
Syyt voivat olla pelkästään hormonaalisiakin, esim. hyvin runsas maitotuotteiden syöminen, jopa vesistöissä on hormoneja huomattavasti enemmän kuin ennen. Muovien lisääntynyt käyttö vaikuttaa myös.
Joka aamu kasvaa reippaasti yli 24% pituutta ja paksuutta.
On se kyllä kumma homma: vatsa vaan kasvaa vuosi vuodelta, mutta penis ei.
No joo, kiertää jo kolme kertaa tammen ympäri. EI ole lehtiä siinä vielä, koska tuli lunta.
Odottelen hyvää satoa.
Myyn ne vauvapalstalle AP-kysyjiksi.
Oletko ajatellut altistaa itsesi ympristömyrkyille, että saisit pidemmän kikkelin eli peeniksen? AP
Kasvoi äsken naisten ampumahiihtoa katsellessa
On. Yli 900 prosenttia kasvanut siitä millainen oli kun olin 2-vuotias.
Vierailija kirjoitti:
Joka aamu kasvaa reippaasti yli 24% pituutta ja paksuutta.
Aika vähän kasvaa.
Kasvaa aamuisin, kun junttaan vaimooni.
Talvisin suomalaismiesten kikkelit surkastuu kokonaan. Ison äijämahan alta niitä ei löydä, vaikka suurennuslasilla hakisi.
Vierailija kirjoitti:
On se kyllä kumma homma: vatsa vaan kasvaa vuosi vuodelta, mutta penis ei.
Sama homma. Vatsa on kasvanut vaikka tässä koittaa vähentää syömistä ja lisätä liikuntaa. Peeenis kasvaa yleensä aamuisin ja joskus myös iltaisin jos tulee piiimppa mieleen, tai eukko alkaa itse ehdottelemaan ja vähän ns vilauttelemaan. Silloin se kasvaa ihan silmissä.
Eihän tuo peeeenis kasva enää niin usein kuin nuorena miehenä. Se tykkää nykyään torkkua jo vähän enempi kuin ennen. Tämmösen 50 v ukon peenis nukkuu nykyään enempi ja itse ukko nukkuu vastaavasti vähempi.
Semmosta se on, peeeeniksen kasvu.
Outoa tämäkin, kun vielä vähän aika sitten myrkyt ja teflonit aiheutti sen pienentymisen.
Parempi varmaan arkistoida tämäkin tutkimus sinne jonnekin kasvomaskien hyödyllisyyden kanssa.
Mun katka kutistuu sitä mukaa kun maha kasvaa. Sieltä se jossain makkaran välissä lymyilee.
On kasvanut. 1-vuotiaana oli 3cm ja nyt 25-vuotiaana 30cm.
Ei ole kasvanut. Lapsesta asti ollut puolimetrinen peenis.
Mikä on peeni?