Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi käytät TikTokia ja tuet kiinalaista autoritarismia?

Vierailija
19.01.2024 |

Lopeta heti!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spede.

Vierailija
2/12 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lopeta. Siellä on hauskoja videoita ja se on kaikin puolin viihdyttävä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä muualla nuorten tyttöjen tanssivideoita?

Vierailija
4/12 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä tiktokia. Lopeta sinä se kiinalaisen autoritarismin tukeminen sillä välineellä, jolla kirjoittelet tänne!

Hypocrite much?

Vierailija
5/12 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En käytä tiktokia. Lopeta sinä se kiinalaisen autoritarismin tukeminen sillä välineellä, jolla kirjoittelet tänne!

Hypocrite much?

Minulla on Samsung. Ap

Vierailija
6/12 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän TikTok ole kiinalainen?

Vierailija
7/12 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä TikTok on paitsi vakoiluväline myös vaikutusväline. Luurista löytyy niin paljon ymmärrystä syventävää ja avartavaa, että olkoon. Kävi sitten miten kävi. Tuollahan jotkut nettivaikuttavat huutavat että luopukaa siitä kapulasta.

Mutta pysähtyykö AI:n kehitys enää sillä? Meistähän se rakentaa aseensa meitä vastaan. Tai siis niinhän ei saisi käydä.

Yksi ihminen ei silti tähän asiaan vaikuta. Jotkin muut asiat voi sitten miettiä, ja auttaako lopulta sekään. 

Vierailija
8/12 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä TikTok on paitsi vakoiluväline myös vaikutusväline. Luurista löytyy niin paljon ymmärrystä syventävää ja avartavaa, että olkoon. Kävi sitten miten kävi. Tuollahan jotkut nettivaikuttavat huutavat että luopukaa siitä kapulasta.

Mutta pysähtyykö AI:n kehitys enää sillä? Meistähän se rakentaa aseensa meitä vastaan. Tai siis niinhän ei saisi käydä.

Yksi ihminen ei silti tähän asiaan vaikuta. Jotkin muut asiat voi sitten miettiä, ja auttaako lopulta sekään. 

Kyllä. Minä esimerkiksi olen oppinut paljon tyttöjen hameiden pituudesta TikTokin avulla.

Vierailija
9/12 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miljoonat ja taas miljoonat ihmiset saataisiin luopumaan kännyköistään sillä olisi jo merkitystä jollekin.

Se, miten tämä onnistuttaisiin organisoimaan olisikin jo toinen asia. Se vaatisi aikamoista päättäväisyyttä.

Olisi ihan järjettömän hienoa nähdä että massat kykenisivät tuollaiseen joukkovastarintaan. Mitä me olemme tulevaisuudessa, jos me emme saa olla enää ihmisiä? Jotain koneenjatkeita vai. Vai olemmeko jo sitä nyt? Näinhän tämä' homma juuri etenee: aina parempi, mitä vähemmän ymmärrämme (kontrolli)teknologian valtaa elämäämme itse.

Ja voi vattu kun olisikin salaliittoa. Mitähän olisi elämä kännykkämanian jälkeen? Alkakaapas haaveilemaan.

Vierailija
10/12 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hypocrite much?

Minulla on Samsung. Ap

Ja kuvittelet, ettei siinä ole kiinalaisia osia? Tai sun telkkarissa? Uunissa?`Mikrossa? Tietokoneessa? Autossa? 

Yeah, right.

Vierailija
11/12 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos miljoonat ja taas miljoonat ihmiset saataisiin luopumaan kännyköistään sillä olisi jo merkitystä jollekin.

Se, miten tämä onnistuttaisiin organisoimaan olisikin jo toinen asia. Se vaatisi aikamoista päättäväisyyttä.

Olisi ihan järjettömän hienoa nähdä että massat kykenisivät tuollaiseen joukkovastarintaan. Mitä me olemme tulevaisuudessa, jos me emme saa olla enää ihmisiä? Jotain koneenjatkeita vai. Vai olemmeko jo sitä nyt? Näinhän tämä' homma juuri etenee: aina parempi, mitä vähemmän ymmärrämme (kontrolli)teknologian valtaa elämäämme itse.

Ja voi vattu kun olisikin salaliittoa. Mitähän olisi elämä kännykkämanian jälkeen? Alkakaapas haaveilemaan.

Marjametsällä tulisi käsirysyä, kun neljä miljoonaa suomalaista lähtisi viikonlopuksi marjastamaan.

Vierailija
12/12 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti mitä nuorempi on, on sitä vaikeampi ymmärtää sitä maailmaa missä älylaitteita ei ollut.

Eihän tätä saa itse valita mihin aikaan syntyy. Tässäkin ajassa on aineksia,joista voisi rakentaa mutta näyttää nuo tuhon voimat nyt olevan aika vahvoina hyödyntämässä uusia välineitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi