Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinder Gold

Vierailija
12.05.2024 |

Pidin Tinder Gold profiiliani auki vain muutaman päivän viime kesänä ja minulle tuli n 3000 tykkääjää vai miksi heitä nyt nimittäisi. Piilotin sitten kortin, minulla oli hieman hankala elämäntilanne. Ajattelin, että palaan asiaan myöhemmin, että nämä tykkääjät pysyvät ikäänkuin jemmassa siellä. Olen pari kolme kertaa vuoden aikana vain vilkaissut profiilia ja siellä ovat olleet kuvat. Nyt olisin palannut asiaan ja kaikki ovat hävinneet. Tai jäljellä on vain pari ulkomaista, jotka matchasin ihan harjoituksen vuoksi, että miten tinderiä käytetään ja pari viestiä vaihdettiin. He ja viestit ovat edelleen näkyvillä, mutta tämä iso joukko, joiden suhteen en ollut vielä tehnyt mitään päätöstä / edes kahlannut läpi kuin hyvin pienen osan, ovat hävinneet. 

Toki voin laittaa profiilini taas näkyväksi ja saada uusia, mutta olin huomannut noissa minusta tykänneissä pari kiiinnostavaa ihmistä ja heitä en nyt saa enää näkyville. Harmi näiden parin osalta, että luulevat nyt etten tykännyt heistä.

Toki tuosta joukosta osa on varmasti poistunut tinderistä, mutta tuskin kaikki 3000. Mitäköhän tapahtui?

Onko muille käynyt näin?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kolme