Mitä sait tänään äitienpäivälahjaksi?
Miten puolisosi ja lapsi/lapset muistivat sinua juhlapäivänä? Itse sain lahjaksi kylpytakin, suklaata ja ruusuja.
Minulla on maailman ihanin perhe;)
Kommentit (42)
Kotona asuvalta lapselta halauksen ja onnittelut, kotoa pois muuttaneelta ei ole kuulunut mitään, mies ei huomioinut mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnittelut ja valkovuokkoja. Oikein ihanaa, että mies ja lapsi lähtivät niitä vartavasten poimimaan.
Valkovuokot ovat rauhoitettuja kasveja eikä niitä saa poimia. Kun niitä tarpeeksi riivitään ja revitään tulee vuosi, jolloin niitä ei metsässä enää ole. Näin on käynyt monessa paikassa. Jäta Valkovuokot kasvusijoilleen ja käy ihailemassa niitä metsässä.
Ei ole kuin muutamassa maakunnassa.
Poika oli ostanu itelleen jäätelökoneen jo aiemmin ja teki sillä mun lempijäätelöä.
Suklaata jota toivoin. Ala-asteikäiseltä kortti. Olen tyytyväinen.
Mies oli auttanut taaperoamme askartelemaan liikuttavan kortin. Sain myös kukkia, kakkua ja kirjan. Mies tilasi päivällisen ravintolasta. Olen onnellinen!
Suklaata ja kukkia (jo aikuisilta) lapsiltani. 🥰
pitkävartisen vaaleanpunaisen ruusun ja karkkipussin
Kukkia mieheltä, 6kk lapsi oli "kirjoittanut" (=paperilla töhryjä isänsä avustamana) kortin
Mies toi pitsaa kotiin äitienpäiväksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnittelut ja valkovuokkoja. Oikein ihanaa, että mies ja lapsi lähtivät niitä vartavasten poimimaan.
Valkovuokot ovat rauhoitettuja kasveja eikä niitä saa poimia. Kun niitä tarpeeksi riivitään ja revitään tulee vuosi, jolloin niitä ei metsässä enää ole. Näin on käynyt monessa paikassa. Jäta Valkovuokot kasvusijoilleen ja käy ihailemassa niitä metsässä.
Ei ole rauhoitettu koko Suomessa
Esikoinen lähetti kortin, jonka oli askarrellut hänen lapsensa eli minun ensimmäinen ja ainoa lapsenlapseni. Asuvat kaukana eivätkä päiväseltään päässeet käymään.
Keskimmäinen unohti koko äitienpäivän, mutta siskonsa muistutti, joten sain hänet sentään käymään kahvilla nyt illalla. Tuli tyhjin käsin ja tyhjensi jääkaapin ja pakastimen lähteissään. Hieno mies kertakaikkiaan.
Kuopus oli viikkorahoistaan ostanut minulle keksipaketin.
Yöpaidan, kauniin kortin, tuoksun. Aamiainen mulle tarjoiltiin sänkyyn ja kohta lähdetään illalliselle.
Mies vaihtoi mun kitkat kesärenkaisiin.
Mieheltä valkokultaiset korvakorut. Oikein kauniit ja juuri tyyliäni, simppelin tyylikkäät. Vanhimmalta lapselta koulussa tehdyn savityön ja kortin, seuraavalta kortin ja lempikarkkejani (Marianneja), seuraavalta suklaata ja kortin, nuorimmalta kortin ja koulussa tehdyn käsityön (liina). Lisäksi mies teki hyvää ruokaa ja on siivonnut jälkiä tänään kotona. Aamupalaksi sain uunituoreita croissantteja. Kukkia en saanut, kun en ole niin kukkaihminen.
Pääsin hemmottelevaan kasvohoitoon kosmetologille.
Oli aamupalaa tarjottuna sänkyyn ja mies teki ihanan lounaan.
Poika 16v siivosi ja pesi mun auton. Mies tankkasi mun auton tankin täyteen.
Tytär 15v antoi itse tekemänsä, todella kauniin kaulakorun lahjaksi kortin kera.
Alakoululainen oli pois koulusta, kun äitienpäiväkorttia tehtiin. Pienin ei ole vielä päiväkodissa.
Sain vielä kaksi ulkokukkaa.
Äitinsä haudalle mies vei ruukkuruusun. Hänen ensimmäinen äitienpäivä ilman omaa äitiä.
Äitienpäivän vietän keuhkokuumeessa. Olen myös raskaana, mikä ei helpota tilannetta. Onneksi sain kakkua ja hyvää ruokaa sentään sekä äitini tuli hoitamaan esikoista sillä aikaa kun olen itse vuoteen oma. Miehelläkin on pitkittynyt (mies)flunssa.