Miten toimia kun ujous ja punastuminen käsitetään flirttinä?
Olen ujo ja punastun varsinkin miesten minulle puhuessa varsin herkästi. Tämä ymmärretään flirtiksi ja kun luonnostaan katson ujouteni vuoksi alta kulmien, niin tämä on kuin kirsikka kakun päällä. Tämä aiheuttaa paljon noloja tilanteita, koska tulkitaan kiinnostuksena. Pelottavinta on, kun joku alkaa aggressiiviseksi tämän vuoksi, tyyliin mitäs punastelet, en ole susta kiinnostunut tai sitten aletaan suurinpiirtein lähentelemään, mikäli toinen tunteekin mielenkiintoa minua kohtaan. Miten te normaalit käyttäytyisitte näissä tilanteissa, mitä sanoisitte jne. Itselleni meinaa tulla paniikki, enkä osaa sanoa mitään järkevää.
Kommentit (4)
Jos nainen punastuu puhuessani hänelle ja käyttäytyy ujosti niin se tarkoittaa vain ja ainoastaan, että koska olen erittäin komea mies niin häneltä meni pasmat sekaisin ja hän on ihastunut minuun.
En osaa sanoa, mutta ylläolevista vastauksista näkee taas kerran joidenkin miesten tason (tai sen puuttumisen), joten ymmärrän hankaluutesi. Hanki jostain mies turvaksesi.
Mulla on ollut sama ongelma. Olen arka ja ahdistunut sosiaalisissa ryhmätilanteissa ja sitten jos paikalla on yksikin mies niin heti kuvitellaan että arkuus johtuu ihastumisesta ja alkaa vihjailu asiasta. Sitten ahdistun vielä enemmän.
En tiiä rupee vaikka kattomaan ihmisten instasivuja 500 kertaa päivässä ja provosoi ne hakkeroimaan laittees kostoksi