Mikä on sinun tekosyysi että et ole reippaillut ulkona 1-2 tuntia tänään.
Kommentit (32)
Mun työ on yhtä reippailua. Oon ollut tosi paöjon töissä ja lisäksi hoitanut yhdistyksen asioita. Tänään oon yrittänyt toipua. Kävin ihan lyhyellä reippailulla.
Oma tekosyysi ettet ole ulkoillut 8 tuntia? T: Ulkoilumestari!
En oo ehtinyt! Aamu oli hidas ja aamupala pitkän kaavan mukaan. Siitä perheen kanssa äidin luokse syömään. Sieltä ruokaostoksille. Nyt olisi aikaa mut laiskottaa. Saatan kyl käväistä pienen kävelyn kun lapset vielä huitelee kavereillaan.
Juoksin maratonin ja meni kauemmin kuin 1-2 tuntia.
Koska olen ollut ulkona jo 9h ja edelleenkin ainakin tunnin. Ehkä syömme tässä terassilla joten 12h tulee tälle päivälle.
Tuli reippailtua yli kolme tuntia!
Olin tänään töissä ja aamulla oli kuntosalitreeni ennen työvuoron alkua. Huomenna enemmän ulkoilua.
Olen ulkoillut useamman tunnin lällälää.
Krapula. Itsessään se ei ole paha mutta iskee aika depis. Ja pelkään kaikkea.
Tein lapselle aamupalan, vein hänet puistoon opettelemaan potkupyöräilyä, tein lounaan, välipalan päivällisen, iltapalan, tuin lapsen kielellistä kehitystä juttelemalla ja lukemalla kirjoja, tasasin tunnemyrskyt, pyykkäsin, pyöritin tiskit, hoidin kirpparikaupoilla lapselle sopivaa vaatetta ja pieniä nuttuja ulos talosta, järjestin lapselle aikaa hänelle rakkaan koirakaverin kanssa, pesin lapsen tukan, kuivasin kyyneleet. Kuten joka päivä. Ulkoiltu ollaan tänään kolmesti. En ole reippaillut.
Koska menin äidin luo viettämään äitienpäivää. Ja kun sieltä kotiuduin on satanut vettä, enkä pidä vesisateessa ulkoilua tarpeellisena enkä vesisadetta hienona ilmana.