Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Epämiellyttävä olo isän kanssa puhuessa. Muita jotka kokevat niin?

Vierailija
12.05.2024 |

Mistä epäilet johtuvan kohdallasi?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et kerro miksi sulla on epämiellyttävä olo. Aloituksesi on yhtä tyhjän kanssa. Tuskinpa muiden isät ovat samanlaisia.

No mun on kans tosi epämiellyttävä olo, kun juttelen oman isäni kanssa. Ehkä AP haluaa herättää keskustelua juuri niistä eri syistä, mitä taustalla voi olla. Keskustelusta tulee laveampi.

Vierailija
22/27 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omien sukulaisten kanssa ei ole pakko olla läheinen, koska heitä ei ole itse saanut valita elämäänsä. Itse hankittu ystävä voi olla paljon läheisempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni on erittäin hankala ja dominoiva ihminen. Itserakas, ääri itsekäs, vaikea, äkkipikainen. Käytti nuoruudessani henkistä ja fyysistä väkivaltaa. En oikeastaan ole koskaan tiennyt rakastanko isääni, pelännyt olen kyllä suurimman osan elämääni kunnes menin naimisiin. Isäni ei sen jälkeen enää kehdannut käyttää valtaansa koska mieheni olisi siihen puuttunut. 

Eivät kaikki vanhemmat ole hyviä vanhempia. 

Vierailija
24/27 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isäni on erittäin hankala ja dominoiva ihminen. Itserakas, ääri itsekäs, vaikea, äkkipikainen. Käytti nuoruudessani henkistä ja fyysistä väkivaltaa. En oikeastaan ole koskaan tiennyt rakastanko isääni, pelännyt olen kyllä suurimman osan elämääni kunnes menin naimisiin. Isäni ei sen jälkeen enää kehdannut käyttää valtaansa koska mieheni olisi siihen puuttunut. 

Eivät kaikki vanhemmat ole hyviä vanhempia. 

Hyvin todettu

Vierailija
25/27 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti asia on juuri näin. Itselleni sattui ne huonot vanhemmat. Pershäiriötä ja muutakin diagnosoimatonta mielenterveyden häikkää.

Vierailija
26/27 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

J

Vierailija
27/27 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä